Rosení oken a plísně v novostavbě BD |
Autor: Tomáš Kročil Datum: 21.12.2010 08:09 | uživatel: 103123
| Fotogalerie:
Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu s rosením nových dřevěných oken v BD. BD je necelé tři roky postavený, při běžném užívání bytu( vnitřní teplota 21´C, vlhkost kolem 60%) se poměrně hodně orosují okna. Viz. fotografie. Při větších mrazech (pod -10´C) se dostane vlhost i mezi křídlo a rám okna a zde zmrzne, poté po otevření okna nejde okno zavřít. Na bytě bylo poměrně dost reklamací, od nové dlažby a doplnění hydroizolace na terase, doplnění tepelné izolace na strop (byla zde nerovnoměrně rozložená, od tloušťky 100 až 200 mm, nad koupelnou místy úplně chyběla, to stejné v nepřístupných místech půdního prostoru. Další problém je vlhký roh v místnosti (viz. fotografie), přiložil jsem i fotografii půdného prostoru nad tímto místem. I přes ujištění zhotovitele stavby a následné doplnění chybějící teplené izolace do půdného prostoru je roh stále vlhký a tvoří se zde neustále plísně. Vzhledem k poměrně vysoké ceně bytu bych očekával dobrou kvalitu provedené práce, to se ale nedá vůbec říci. Prosil bych o radu, čím je způsobeno zejména rosení oken. Děkuji.
odpovědět na příspěvek |
|
| Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat. |
|
| Příspěvky |