zateplit či nezateplit?

Autor: zdeněk kožela
Datum: 31.05.2011 14:07
uživatel: 102593

Dobrý den, právě doděláváme RD. Oproti projektu jsme změnili jednu zásadní věc a to použitý materiál obvodových stěn.
Z klasického 375mm Ytongu na 375mm Ytong Lamda. Cenový rozdíl v použitém materiálu nebyl velký (na celém domě do 10tis). Bohužel jsem jakožto absolutní amatér nemyslel na další okolnosti a problémy jaké mne se změnou potkají.
1) V projektu se počítalo, že dům zateplíme 10cm EPS
2) Při usazování oken jsem nahlásil zateplení a tak mám okna zapuštěny jen 5cm ve zdivu – pokud nezateplím, budeme mít malé parapety (cca 5cm + přesah 4cm)
3) Dům mám na 1m základu, který zatepluji 5cm styrodurem – pokud nezateplím, vznikne mi mezi základem a zdivem sokl
Názory na zateplení Lambdy jsou různé, ale rád si přečtu další a to konkrétní k našemu domku.
Poraďte mi prosím, zda zateplit, popřípadě čím atd…
Osobně se zateplení bráním. Dům má 110m2, dřevěné okna – trojskla, kompletní podlahové vytápění a tepelné čerpadlo voda-voda.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Zobrazit všechny příspěvky zobrazuji 1 - 30 z 68   starší >>
Datum: 28.03.2012 12:14 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 109341
reakce na ...
JEN SI PROBOHA NEZNIČTE DOMEČEK TÍM ŽE ZATEPLÍTE POLIŠEM!Podle toho co píšete tak tam něco dát musíte i když by možná měření propustnosti tepla ukázalo že nemusíte . Já být vámi tak dám vatu . ČUNEK.

Autor: Lubomir Švarc
Datum: 28.03.2012 15:02 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 108029
reakce na ...
Pane Čunku,jak se ničí domek polyšem?

Autor: Adolf Štětka
Datum: 28.03.2012 15:12 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 107025
reakce na ...