STAVBA PLOTU

Reklama
FL František Lebloch @frantisek.lebloch před 12 roky08.09.2011 09:32:00
STAVBA PLOTU

Dobrý den,
mám na Vás odborníky prosbu.Budu stavět plot na svoji severní straně,na té,kde mi stoupá pozemek a kde,zvláště v zimě,když taje,tak protíká docela dost vody,takže chci postavit plot s podezdívkou.Mám hotový výkop o hloubce 80cm.Nad tuto úroveň bych chtěl postavit betonové /ne štípané/ ztracené bednění.Abych nemusel řešit šalování,tak jsem si řekl,že vyleju pasy o hloubce 55cm do roivny a z důvodu svažitého terénu pak udělám dvě řady ztraceného bednění s tím,že chci,aby ta druhá řada byla nad nejvašším bodem stávajícího terénu.

A mám na Vás dotazy,poněvadž jsem laik:

1-je dostatečná hloubka výkopu 80cm?ˇˇSířku mám 20cm a chtěl bych na to stavět bloky o šířce 15cm
2-jak musím propojit pasy s tvárnicema?stačí svisle napíchané roxory do pasů?
3-kdy musím řešit hydroizolaci?V jakém bodě stavby?
4-Když použiju pouze tyto bloky,jak by bylo vhodné je povrchově upravit,nebo třeba i zateplit?Nebo by stačila perlinka a lepidlo a nějaká omítka?
5-Kdy musím dávat sloupky,musím je dávat hned při lití pasů,nebo stačí až do těch tvárnic,což by znamenalo,že by byly 50cm v těch tvárnicích?
6-Jaká je ideální šířka odstupu sloupků?mám vzdálenost,kterou teď budu řešit 27m.

Omlouvám se,pro nekoho určitě trapné,dotazy,ale jsem laik a chci si to dokázat postavit sám,ale nerad bych něco udělal špatně,tak budu moc rád,za Vaše rady a nápady.

Franta.

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

88 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora