kotel Term - špatný ohřev TUV |
Autor: Tomas Vertol Datum: 15.12.2011 14:23 | uživatel: 107954
| dobrý den, prosím o radu. Mám kotel Term 23CLXN (nejsem si nyní z hlavy jist označením) - turbo kotel s průtokovým ohřevem. Před nějakým časem jsem zpozoroval, že se značně zhoršil ohřev TUV. Jednak kotel sepne pouze při plném průtoku, jednak ohřeje pouze na vlažnou vodu (dříve byla voda při malém průtoku na opaření). Topení funguje normálně, na radiátorech neudržím ruku (na rozdíl od TUV) Snažil jsem se sehnat technika, ale v tuto dobu nikdo nemá čas, takže prosím o radu, co zkontrolovat, vyčistit, popř. kde hledat chybu. Děkuji mnohokrát.
odpovědět na příspěvek |
|
| Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat. |
| Chronologický seznam příspěvků |
|
| Příspěvky |