Bohužel jsem se v prosinci 2016 se společností Innogy setkal. Zasekl se plynoměr a při každodenní kontrole jsem to zjistil. Okamžitě jsem to oznámil na linku 800 ... ... kde mi bylo sděleno, že výměna proběhne za 8 dní 20.12. což také proběhlo. Za těchto 8 dní mi bylo připsáno nehorázných 495 m3! Při spotřebě 1.900 - 2.000 m3 ročně je to celá čtvrtina odběru. V těchto dnech do výměny bych musel odebírat cca 60 m3 denně!!! Plynoměr byl nainstalován v roce 2005, jeho stav nemohu ovlivnit, zřejmě jsem při poruše považován za zloděje a černého odběratele!
Čekání na výměnu porouchaného plyměru 8 dní, ale 495 m3 měl technik v tabletu předem zadáno. Co na to říci?
1 odpověď
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení