Innogy a porucha plynoměru.

Reklama
VP Vladimír Pařil @vladimir.paril před 7 roky22.12.2016 14:46:00
Innogy a porucha plynoměru.

Bohužel jsem se v prosinci 2016 se společností Innogy setkal. Zasekl se plynoměr a při každodenní kontrole jsem to zjistil. Okamžitě jsem to oznámil na linku 800 ... ... kde mi bylo sděleno, že výměna proběhne za 8 dní 20.12. což také proběhlo. Za těchto 8 dní mi bylo připsáno nehorázných 495 m3! Při spotřebě 1.900 - 2.000 m3 ročně je to celá čtvrtina odběru. V těchto dnech do výměny bych musel odebírat cca 60 m3 denně!!! Plynoměr byl nainstalován v roce 2005, jeho stav nemohu ovlivnit, zřejmě jsem při poruše považován za zloděje a černého odběratele!
Čekání na výměnu porouchaného plyměru 8 dní, ale 495 m3 měl technik v tabletu předem zadáno. Co na to říci?

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

1 odpověď

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.