vánoční dárek - Elimon - Vyzva k narovnani bezesmluvniho vztahu tykajici se dodavky a distribuce plynu

Autor: Pavel Pavel
Datum: 15.12.2017 10:33
uživatel: 126754


Zdravím, také jste dostali 14.12.2017 tento dárek e-mailem?

Vyzva k narovnani bezesmluvniho vztahu tykajici se dodavky a distribuce plynu

Dle Elimon a GasNet prý chyba, že nebyli zákazníci nahlášeni (zadáni) do systému .... Je to ale hlopá chyba a dost to znedůvěřuje obchodníka ....
Tak jsem zvědav, jaké budou reakce a vysvětlení Elimonu ...... To by se zákazníkům stávat nemělo, aby byli takto "rukojmí" buďto obchodníkovi, nebo distributorovi, nebo špatnému systému, díky čemuž dostává takovéto hloupé výzvy a neví vůbec proč .....

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Pavel Pavel19.12.2017 01:12
Michal Eisner19.12.2017 00:37

Příspěvky
Autor: Michal Eisner
Datum: 19.12.2017 00:37 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 125038
reakce na ...
Dobrý večer,

aniž bych se chtěl zastávat konkurenční firmy, tohle se občas stává.
Dopis od distributora je spíše informativní, aby zákazník věděl, že má situaci nějak řešit (k případnému odpojení dochází až za poměrně dlouhou dobu).
Situace obvykle vzniká tak, že už je akceptována výpověď u stávajícho dodavatele a nový dodavatel ještě nezvládl udělat kroky v procesu tak, aby vše bylo řádně dokončeno.

Stačí k nim (dodavateli) zavolat, aby Vás zadali do systému OTE (Operátor trhu a.s.) a i kdyby se nestihlo od 1.1.18 (na tyhle změny je obvykle ze zákona myslím 10 prac. dní), tak budete na dodávce třeba od 4.1 nebo 5.1 (nikdo Vás neodpojí).

Prima večer:-)

Autor: Pavel Pavel
Datum: 19.12.2017 01:12 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126754
reakce na ...
Dobrý den,
kdo v tom chodí, zná všechny termíny a zákony, překvapen asi nebude a ví, jak má reagovat. Když ale dostanete tuhle výzvu, aniž by tomu cokoli předcházelo, shodou okolností 2 dny po zaplacení faktury a po komunikaci s firmou ohledně snížení záloh na daší rok, kde mi vyhověli. Prostě žádná změna dodavatele (už několik roků), z ničeho nic docela dost ostré vyjádření, že za 1/2 měsíce budete odpojeni (i že odeberou plynoměr). Je to docela dost drsné, absolutně nevíte co se děje a proč. Prostě když tohle dostane člověk, který to nečeká a neví, o co se jedná, je to šok, v e-mailu je jen vyhrožování o odpojení. Normálně je 3-měsíční výpověď na změnu dodavatele u sml. na dobu neurč. (tu mám), ale zde na to bylo dle e-mailu jen 1/2 měsíce a v tom byly i svátky. Je to dost drsný, podle mne je chyba, že jsou takovéto e-maily zasílány asi ihned, když je nějaký problém. To nešlo nějak řešit (OT x firma), to se ihned musel zasílat zákazníkovi takováto výzva? Copak je zákazník nějaký rukojmý? Prostě to udělá na obyč. člověka docela dost blbý dojem ......
Další den přišel e-mail, že ten první e-mail už neplatí, že je vše v pořádku.
Asi by to mělo fungovat jinak, lépe (myslím ten systém) a ten první e-mail koncovým zákazníkům zaslaný bejt nemusel .....

odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.



 
 

Aktuální články na ESTAV.czZačaly přípravné práce pro novostavbu na Václavském náměstíČištění a ochrana fasády rodinného domuPraha koupí objekt nádražní restaurace v BubenčiVize pro okresní město: Hala obchoďáku nebo moderní čtvrť pro bydlení a služby?