Základní parametry našeho bungalovu

Autor: Jiří Mayrich
Datum: 08.01.2018 19:36
uživatel: 119166

Dobrý den,

rád bych se (než dám projektantovi zadání), poradil ohledně teorie, jak bychom rádi postavili náš dům. Podotýkám, že jsem laik, který má "něco načteno" a jeden dům již za sebou.

Rádi bychom postavili přízemní rodinný dům s dvojgaráží na pozemku o délce 50m s převýšením cca 3m. zastavěná plocha by měla být 220-230m2. Základovou desku na pěnovém skle s betonáží drátkobetonem, obvodové zdivo 300mm Porfix + 15-20cm polystyrenu.

Rád bych se svépmocí vešel do rozpočtu cca 3mil Kč (pozemek máme vlastní). O co mi v první fázi jde, je dotaz, zda lze použít drátkobeton místo klasického armování na základovou desku na pěnovém skle. Moje představa je 40cm pěnového skla + cca 25cm drátkobetonu. Vše zadám projektantovi, nicméně rád bych dopředu věděl, zda jdeme správným směrem. Předpokládáme podlahové vytápění (17mm trubky uložené v anhydritu) zdroj měnší automatický kotel na tuhá paliva, případně tepelné čerpadlo.

Děkuji za postřehy a případné reference.

EDIT: PO PROJEDNÁNÍ SE STATIKEM PĚNOSKLO ZAVRŽENO, BUDE "KLASIKA", PASY, BEDNĚNÍ, ARMATURA, BETON.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Zobrazit všechny příspěvky zobrazuji 1 - 30 z 39   starší >>
Datum: 10.01.2018 17:36 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 124246
reakce na ...
Pánové,
pokud si někdo do svého rd pořídí okna s dvojsklem je podle mě nerozum. Samozřejmě,linka a třeba dveře jsou o kvalitě a rozsahu. Ale se spotřebiči linka s dveřma je podle mě dvě stě nesmysl. Ale jak říkám,máme v plánu ostůvek,takže kvalitní pohledový odtah a podobně.