Vážení,
před dvěma léty jsme vyměnili starý výtah za nový, průchozí, s automatickými kabinovými i šachetními dveřmi. Máme běžnou Servisní smlouvu. Nedávno došlo k poruše zavírání dveří ve dvou patrech. Servisní firma nám zaúčtovala tuto opravu s tím, že tato porucha byla způsobena nahromaděním se psích chlupů na mechanice zavírání dveří.
Děkuji vám předem za vaše stanovisko.
Čmiel, předseda SVJ
Frýdek-Místek
1 odpověď
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení