Diskuse ke článku: Reakce na článek časopisu DTest s názvem Zákaznické linky dodavatelů elektřiny - ne vždy pomohou

Reklama
Redakce @redakce před 2 roky09.08.2021 06:10:25
Diskuse ke článku: Reakce na článek časopisu DTest s názvem Zákaznické linky dodavatelů elektřiny - ne vždy pomohou

Plné znění článku: Reakce na článek časopisu DTest s názvem Zákaznické linky dodavatelů elektřiny - ne vždy pomohou


Anotace článku: Tento komentář přináší trochu odlišný pohled na komunikaci mezi zákazníkem a dodavatelem. Snažím se zodpovědět otázky, jako jsou: Je telefonování s dodavatelem nejlepší způsob komunikace? Proč zákazníci platí vysoké částky za hovory? Co ukázaly výsledku testu?

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

0 odpovědí

Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.