Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Bojler Hlavačka a Čech

Autor: Matějíček
Datum: 06.11.2004 17:07

Mám v RD nerezový akumulační ohřívač OVL 200 K. Přestože má záruční dobu na těsnost nádoby deset let, začal téct už asi za rok. V roce 96 ho firma bez problémů vyměnila za nový. Ten začal po nějaké době opět kapat. Protože času je málo a kapání provizorně vyřešil kbelík, začal jsem se problémem zabývat až letos. Firma Hlavačka a Čech mně nabídla řešení záruky formou výměny za nový, revoluční typ OV200KM stím, že doplatím 8900Kč. Můj typ už prý nevyrábí. Cena se mně zdá velmi vysoká a ještě moc nevěřím takovým novinkám. Jde vlastně o obrácený systém, kdy se voda ohřívá průtokem měděným šnekem. Jsem laik, ale nezdá se mně reálné, že v RD s dvěma (třemi) byty bude tento systém fungovat například při současném puštění vody na několika místech. Jaký máte názor na toto řešení. Kdybych tenkrát koupil obyčejný, levný bojler, bylo by to asi lepší. Jenže dvakrát jsem už zažil potopu po dosloužení starého bojleru a doufal jsem, že nerezový vydrží do konce života. Bohužel nevydržel ani tolik, co obyčejný.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Zobrazit všechny příspěvky zobrazuji 1 - 30 z 192   starší >>
Datum: 10.02.2019 18:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 123662
reakce na ...