YouTube - Tepelné čerpadlo v Trenčíně…
https://masterenergy.cz/ Tato realizace prokazuje ekonomičnost instalace tepelných čerpadel na Slovensku. Zkušenosti z praxe jsou nejcennější. Zde se je...
Kam dál pro informace ze stavebnictví
Rubriky:
Mám v RD nerezový akumulační ohřívač OVL 200 K. Přestože má záruční dobu na těsnost nádoby deset let, začal téct už asi za rok. V roce 96 ho firma bez problémů vyměnila za nový. Ten začal po nějaké době opět kapat. Protože času je málo a kapání provizorně vyřešil kbelík, začal jsem se problémem zabývat až letos. Firma Hlavačka a Čech mně nabídla řešení záruky formou výměny za nový, revoluční typ OV200KM stím, že doplatím 8900Kč. Můj typ už prý nevyrábí. Cena se mně zdá velmi vysoká a ještě moc nevěřím takovým novinkám. Jde vlastně o obrácený systém, kdy se voda ohřívá průtokem měděným šnekem. Jsem laik, ale nezdá se mně reálné, že v RD s dvěma (třemi) byty bude tento systém fungovat například při současném puštění vody na několika místech. Jaký máte názor na toto řešení. Kdybych tenkrát koupil obyčejný, levný bojler, bylo by to asi lepší. Jenže dvakrát jsem už zažil potopu po dosloužení starého bojleru a doufal jsem, že nerezový vydrží do konce života. Bohužel nevydržel ani tolik, co obyčejný.
Dobrý den! Moje adresa: mila.moulis@seznam.cz Moc děkuji!!!!!!
před 9 měsíci
Tipuji, že jde o problém se usazeninami na trubce stočené do spirály (asi 10m). Na vstupu TUV je nutné mít…
před 9 měsíci
Dobrý den, po létech jsem narazil na svoji odpověď. Boilery mám 2 kusy stále v provozu, bez závady. Je třeba mít…
před 9 měsíci
203 odpovědí