postup při rozúčtování tepla při větším počtu nefunkčních komp. měřičů

Rubriky:

postup při rozúčtování tepla při větším počtu nefunkčních komp. měřičů

Dobrý den, přečetla jsem na vašich stránkách všechny dotazy, které se týkaly problematiky, která mě pálí, ale potřebovala bych pravděpodobně kontakt na energetického auditora, který se zabývá problematikou rozúčtování tepla v bytových domech. Můj problém je následující: jsme BD, máme 2 domy po 30 b.j., kolaudace v roce 2002, resp. 2003.Instalovány jsou kompaktní měřiče tepla Deltamess, typ TK. Dosud, v uplynulých sezonách bylo úspěšně u dodavatele reklamováno 15 ks měřičů, který byly vyměněné s tím, že reklamace byla oprávněná, trpěly výrobní vadou. Nyní máme opět v jenom domě vadných 5ks, v druhém 3 ks, tzn náměr se přes užívání tepla nájemníkem nemění, popř. měřič má zapocený displej a je vynulován. Nevíme, jak máme postupovat při rozúčtování spotřební složky tepla, tak abychom nikoho neznevýhodnili a přesně tuto situaci jsme nenašla ve vyhl. 372/2001, ani v metodických pokynech ( tady dodávám, že průměr hodnot ze dvou klimaticky srovnatelných obd. není k dispozici, měřiče jsou nefunkční u stále stejných nájemníků, resp. žádnou sezonu ještě celá soustava měřičů nebyla funkční, zatím jsme postupovali, teď jsme přesvědčená, že nesprávně tak, že jsme vypočítali hodnotu náměru jako průměr hodnot u stejně situovaných bytů, ale nyní se poruchy množí a mám za to, že obdobné „dopočítávání“ hodnot zkresluje funkci celé soustavy měřičů tepla.

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

2 odpovědi

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.