Vyhledávání
Naše další weby
Naše další weby
Dobrý den všem, prosím, ozvou se mi majitelé kotle Hercules Duo za účelem výměny zkušeností s tímto kotlem. Já mám s tímto kotlem pouze negativní zkušenosti. Děkuji
Možná si řj myslí že vyhasl plamen .. poněvadž držíte stále tu nízkou teplotu!!! v kotli ... :-(( ps: ovšem je nutné…
před rokem
A jakou teplotu máte nastavenou?
před rokem
Taky jsem myslel,ale jaký čidlo,na plamen žádný není,pouze čidlo bezp.teplota, kouřový,prohoření zásobníku, jiné není.
před rokem
572 odpovědí
Zobrazit všechny reakceDobrý den,
topil jste někdo s tímto kotlem na peletky? Já to zkouším a pořád se mi na stěnu hořáku napekájí. Jak v továrním nastavení tak potom co jsme ubral vzduch a přidal protočení podavače. Nevíte kde je zakopaný pes?
Děkuju
DŠ Dalibor Šmahel @dalibor.smahelDobry den.Prejdete na uhli,to je nejlepsi reseni.
Dobrý den, prosím o rady zkušenějších uživatelů.Já jsem úplný začátečník.Mám přestavěný u26 na DUO.Zajímá mne jak se chová jednotka climatix při topení kusovým dřevem.Jestli jednotka climatix sepne čerpadla, servo řídí směšovací ventil a spíná čerpadlo pro nabíjení bojleru.Ve viadrusu mi řekli, že to nesmím, takže nic.A jestli se vám nepokazilo spalinové čidlo při topení dřevem, ve viadrusu říkali, že se pokazí.Taky přispěju do diskuze snad to někomu pomůže.Jsou to přístupy do servisních menu.Jednotka SIEMENS CLIMATIX
Heslo uživatele 1000
Servisní Heslo 2000
Výrobní Heslo 6000
Dobrý den, prosím o rady: Předělali jsme Viadrus Hercules U26 5čl. koupili jsme přestavbovou sadu od Viadrusu a nyní je kotel postavený na podstavci, připojený podavač, napojené topení s jedním čerpadlem a tlakovou exp. nádrží. Co je prosím nutné ještě dokoupit k provozu? Pokojový termostat? Venkovní čidlo, popřípadně něco dalšího? Předem děkuji za odpovědi Jirka
JK Jiří Koběluš @jiri.kobelus1) Předpokládám že řídící jednotku kotle už nějakou máte.