Zatékání do bytu+plíseň

Reklama
Zatékání do bytu+plíseň

Žádám o radu. Před dvěma měsíci, jsem zaslala doporučený dopis bytovému družstvu, popisující závady v bytě po výměně oken (tvoření plísně ve spíži, kde jsou uskladněné potraviny, prosakování vody do bytu při dešti- tvoření mokrých fleků, které se neustále zvětšují).Často větrám a plíseň se projevuje nadále. V dopise jsem žádala snížení „nájmu“ (dle §698 699 OZ) z těchto důvodů do doby než bude provedena oprava a nahlášené závady se nadále nebudou projevovat. Bytové družstvo do dnešního dne na dopis nereagovalo-neobdržela jsem žádnou informaci, jak budou závady řešeny a o kolik se sníží nájemné. Jsou tyto závady důvod ke snížení nájmu? Po měsíci jsem zaslala opět dopis na kontrolní komisi BD se stížností na postup vedení bytového družstva, ani na další dopis jsem nedostala odpověď. Jak postupovat, když družstvo problém nechce řešit a nereaguje na dopis? Můžu snížení „nájmu“ požadovat od doby, kdy byl odeslán dopis se zpětnou platností? Mohu sama snížit částku nájemného-neporuším tímto postupem občanský zákoník a dám družstvu záminku k vystěhování z bytu? Obávám se, že BD mi neproplatí vynaložené náklady spojené s odstraněním plísně, ale s prosakující dešťovou vodou přes panel si asi sama neporadím. Asi zastávají názor : „Nájemníku stěžuj si jak chceš-kde chceš-nedosáhneš svého.Žádám o radu jak postupovat dál, abych nemusela věc řešit soudní cestou.
Děkuji za odpověď Lenka

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

5 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.