Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Protherm Panter 24KTO-chybové hlášení F-72

Autor: Ivan Bílý
Datum: 03.01.2009 05:21

Jde někde sehnat seznam chybových kodů pro kotel Protherm Panter 24 KTO 18?U našeho nového kotle se ukazuje celá sbírka chybových hlášení.Nejčastěji F-72,F-23,F-24,F-25.Po resetování kotel jde někdy celý den,někdy hodinku.A servisy v okolí přes svátky nekomunikují.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Zobrazit všechny příspěvky<< novější   zobrazuji 31 - 60 z 72   starší >>
Příspěvky
Autor: Edo Tilandy
Datum: 02.02.2010 09:10 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Tiež sa budem opakovať, ale potreboval by som servisne kody na Protherm Panther 24 KOO verzia 18. E-mail . Velmi pekne ďakujem.

Autor: Jiří Ivan
Datum: 25.07.2011 19:54 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 105617
reakce na ...
Zdravím mám Panther 12 KTO/KOO v.18
Nehohl by jste mi pomoct? Hrozně by mi pohohl servisní nanuál, nemáte ho náhodou??

Autor: Jiří Ivan
Datum: 25.07.2011 19:54 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 105617
reakce na ...
Zdravím mám Panther 12 KTO/KOO v.18
Nehohl by jste mi pomoct? Hrozně by mi pohohl servisní nanuál, nemáte ho náhodou??

Autor: Ivan Bíly
Datum: 16.01.2010 17:12 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Pokud nekdo bude potrebovat seznam chybovych hlaseni na Proterm Panter,ozvete se mi na adresu ,ja vam je poslu.

Autor: Láďa Retovsky
Datum: 09.01.2010 20:19 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Měl jsem protherm panther 24 KOO se zásobníkem "pod"a už nikdy více tuto značku. Od začátku /spatně zapojen už z výroby!/jen samé závady, reklamace, vyměnění téměř všeho-neustále výpadky do poruch-obzvlášt když člověk přijede z hor a zima jako prase . . . je to šmejd a potvrdil mi to i servisák, že v našem městě jsou další dva kam jezdí a stejné problémy. Prostě žádná nahoda blbého kusu!

Autor: Ján Orolín
Datum: 10.01.2010 14:26 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
A čo máte namontované teraz???

Autor: Láďa Retovsky
Datum: 10.01.2010 17:35 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Kotel jsem prodal i s domem :-) a v novém už do plynu nejdu, ale kdybych šel, tak bych pořídil kondenzační De Dietrich.

Autor: Peter Vyšňák
Datum: 02.01.2010 18:46 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Mne sa stal úplne iný prípad, 3 krát po sebe vždy vo štvrtok do rána mi prestal ísť Panther 24 KTO, keď som prišiel ku kotlu, chybová hláška F75? .. v manuáli to nie je..., čo ma zaskočilo, že vlastne prestal ísť 3x za sebou vždy v perióde štvrtok do rána. Nevie niekto, čo je to za chybu?
Zatiaľ som to riešil vypnutím/zapnutím - kotol nabehol a zase išiel len do štvrtka noci - je mi to až humorné. V pondelok si idem podať PROTHERM - v reklamáciách som profík.

Autor: Ján Orolín
Datum: 22.11.2009 22:51 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Niekomu som to tu už posielal. Zatiaľ to čo Vás trápi a keď budem mať trochu viac času pošlem Vám aj zbytok, ak o to budete stáť.
F.72 - Neprebehol korektne test snímača VV na primárnom výmenníku a snímača na vratnom
potrubí VV. Test prebieha raz za 23 hodín, keď kotol nie je v činnosti. Na krátky čas je spustené
čerpadlo, riadiaca doska kotla porovnáva nárast hodnôt z oboch snímačov.

F.23 - Nedostatok vody v systéme, alebo nedostatočný prietok. Chybové hlásenie vzniklo
na základe vysokého rozdielu teplôt (viac než 35 °C) medzi NTC snímačom VV na primárnom
výmenníku a NTC snímačom VV na vratnom potrubí. Po odstránení príčiny je nutné
urobiť RESET kotla.

F.24 - Príliš rýchly nárast teploty VV. Skontrolujte polohu uzatváracích ventilov pod kotlom,
obehové čerpadlo a prípadne fi lter VV. Po odstránení príčiny je nutné urobiť RESET kotla.

F.25 - Spalinový termostat zaznamenal nežiaduci únik spalín mimo spalinové cesty. Overte
funkčnosť komína a skontrólujte, či sa v ňom nenachádza prekážka brániaca správnemu
ťahu komína.

Autor: Ondřej Tomíška
Datum: 23.11.2009 11:50 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Pane Orolín moc děkuji za výpis chybových hlášení.
Ano jedná se o verzi 18. Chybu F.25 jsem konzultoval se servisním technikem a vzhledem k tomu že komín ke kotli je nový a udělaný kominíkem tak se mi nezdálo že by byl špatný odtah splodin. Tak jsme se shodli s technikem že to může být také tím že v místnosti je nedostatek kyslíku, jelikož mám nové plastové okna a bezpečnostní dvěře. Zkusil jsem tedy zvetšit přísun kyslíku a od té doby to zatím jede dobře tak si myslím že to bylo asi tím.
Co myslíte Vy? Je to možné?
Děkuji Ondřěj Tomíška

Autor: Ján Orolín
Datum: 02.01.2010 23:48 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Pane posielam Vám chybové hlásenie Vašej poruch
F.75 - Neprebehol korektne test snímača tlaku. Snímač nezaznamenal zakolísanie tlaku
vody o 50 mbar po spustení čerpadla. Test prebieha pred každým zapálením horáka.
Možné príčiny: zavzdušnený vykurovací systém, zanesené čerpadlo, nesprávna funkcia bypassu, poškodený tlakový snímač, poškodená kabeláž snímača tlaku, poškodené čerpadlo

Autor: Zdeněk Slavík
Datum: 15.11.2009 21:02 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den. Prosil bych také, jako většina tady o zaslání seznamu chybových hlášení. Máme kotel Protherm Panther 24KTO. Můj mail je . Děkuji

Autor: Ondřej Tomíška
Datum: 01.11.2009 21:23 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den. Prosím můžete mi také někdo poslat na email seznam chybových hlášení na kotel panther 12 KOO. Velice často mi to ukazuje chybz F.25 nevíte náhodou co je to za problém.¨
Děkuji Ondřej Tomíška

Autor: Jakub Ježek
Datum: 26.10.2009 15:52 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den mohl by ste mi také poslat chybová hlášení na kotel panther 24 KOV 18? Můj mail je děkuji.

Autor: Jan Hoření
Datum: 24.10.2009 19:32 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
dobry den muzete mi take poslat seznam chybovych hlasni, predem dekuji Horeni

Autor: Ján Orolín
Datum: 26.11.2009 14:22 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
dajte na seba e-mail

Autor: Ladislav Trojan
Datum: 24.01.2010 17:52 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den, pane Orolíne,
mohu Vás i já požádat o zaslání seznamu chybových hlášení? Mám kotel Panther 24 KTV / KOV v.18, vyskakuje chyba F.62, která v návodu není. Můj email . Díky moc a mějte se.

Autor: Jozko Mrkvicka
Datum: 19.10.2009 21:00 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
na smiech je,ze ked vam servisak,alebo niekto kto kotlom aspon trochu rozumie povie aby ste Protherm nekupovali tak pocuvate niekoho ako su KURENARI a pod.Aj vam poviem preco Prothermy ponukaju-pretoze okrem podielu z ceny dostane kazdy kto preda Protherm dostane stvrtrocne zo Skalice proviziu.Je mu prakticky jedno co preda-zaraba!Casto sa totiz stava ze nove nahradne diely na Protherm su zle.Som servisak.

Autor: Marcel Krajkovič
Datum: 12.11.2010 19:57 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100078
reakce na ...
Opýtam sa vás inak. Prečo potom vy servisujete Protherm? Ja som tiež servisák. Minulý mesiac som spúšťal štyri viessmany v jednej bytovke dva som musel ihneť rozoberať lebo neboli OK. Chyby z výroby. A najlepšie je keď som minule spúšťal vitodens 200 na displeji po dvoch dňoch nabelho chyba C6. Nikde ju v servisnom manuále nenájdete. Po konzultácii z BA my oznámili, že ani o takej chybe nevedia budú konzultovať a že mám zákazníkovy povedať, že je to nový model a vývoj beží ďalej. Minulý týždeň 6 rokov starý buderus. Horáky prepálené a nový horák stojí 530,-€ Tak a teraz mi povedzte ktorý je vlastne najlepší kotol? Všetké značky kotlov sa kazia a keď si zoberieme podiel značky na trhu tak samozrejme rá ktorá sa najviac predáva tak má aj najviacej reklamácií.

Autor: Ján Orolín
Datum: 12.11.2010 23:59 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100358
reakce na ...
A kde je tá povestná nemecká precíznosť a kvalita??? a to ešte neporovnávam cenu medzi Prothermom a fy Viess..., alebo Buder..., Ja osobne si myslím, že čo sa má pokaziť, tak sa aj pokazí a nerobia to len už zmienené fy, ale problém je aj u tzv. polotovarov z ktorých sú tieto kotlíky poskladané a zato už nemôže jednotlivý výrobca, aspoň u Prothermu je to tak.

Autor: Marcel Krajkovič
Datum: 13.11.2010 09:08 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100078
reakce na ...
A ďalšia vec je cena jednnotilvých dielov. My servisáci vieme, že jednotlivé diely sú zhodné do viacerích značiek kotlov ale ceny sú už rozdielne. A Ďalej aj cena za prácu ktorú si účtuje jednotlivý servisák. Bol som tento týždeň pri 24 KTZ v.12 kde bol vymenený pred mesiacom zásobník na TUV. Ten servisák čo im ho menil zobral za to 330,-€ vraj len preto toľko leno ten zásobník nie je ˇuplne nový no funkčný. Ale nie je to pravda. Má prasknutý výmenník a po natlakovaní tlačí vodu do kúrenarského okruhu. A nový zásobník stojí 305,-€ koncová cena pre zákazníka podľa cenníka Protherm. Tak kto je teraz na vyne? Výrobca alebo servisák, že sa tak chrapúňsky zachoval? A nehovorím o súčastných nových kotloch všetkých značiek bez rozdielu kde je všetko sp´ájané na gumičku. Som zvedavá ako sa to bude chovať za desať rokov ak do vtedy vydržia.

Autor: Ján Orolín
Datum: 14.11.2010 00:30 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100358
reakce na ...
Do 24KTZv.12 dať také prachy, tak to je naozaj sila. A ako to ten pán servisák urobí so zárukou ???, len tak na 50%, alebo ako ??? Podnikať sa dnes dá všeliako a takýmto sa dnes asi najlepšie darí. Pokiaľ ten zásobník už bol niekoľko rokov používaný, tak by som ho asi daroval za symbolickú cenu, aby boli obe strany spokojné.

Autor: Tomáš Polák
Datum: 09.10.2009 22:45 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý večer..vím, že už jsem několikátý, ale vlastním kotel Protherm Panther a samozřejmě na mě vybafla také nějaká chyba..mohl bych též požádat o zaslání chybových kódů, předem děkuji.

Autor: maria behranova
Datum: 28.09.2009 20:07 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
DObry den, mohla by som tiez poprosit poslat na adresu () vsetky chybove hlasenia (mame Protherm Panther 24KOV), co znamenaju? Pridavam sa tomu, ze v navode, nie su dane vsetky chybove hlasenia a ked vas taketo chyb. hlasenie zaskoci v tej najneocakavanejsej chvili, tak to vie potesit a este viac, ked neviete, co to znamena a ako keby este nestacilo, je to v takom case, ked kazdy uz ma volno... Vopred dakujem

Autor: Ján Orolín
Datum: 29.08.2009 00:18 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Ak si najdem trochu času dám vám to dokopy a pošlem!

Autor: Richard Zabavnik
Datum: 14.10.2009 15:23 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
...prosim poslite aj mne na mail . Mam Panthera 24 KTV nejaku verziu 18 a chcel by som si to prilozit k dokumentacii kotla. dakujem

Autor: Ján Orolín
Datum: 05.01.2009 23:44 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dajte mi e-mailovú adresu a ja vám to pošlem!!!

Autor: Kamil Meitner
Datum: 09.01.2009 17:56 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý deň, pán Orolín. Môžem Vás aj ja poprosiť o zoznam chybových hlásení? Máme namontovaný týždeň nový kotol Protherm Panther 24 KOV a už dvakrát vyhodil chybové hlásenie F 72. Technik, čo spúšťal kotol, prvýkrát povedal, že treba dopustiť vodu, druhýkrát sa po resete kotol spustil sám, ale technik po telefóne povedal, že nevie naspamäť, čo to znamená a že teraz aj tak nemá čas. Ďakujem. Môj e-mail je kamil.meitner zavináč gmail.com

Autor: Miloš Božik
Datum: 19.01.2009 09:50 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Tiež mám problém s kotlom. Vyhadzuje mi chybu F33 a neviem čo to je za chybu. Poprosím vás o zaslanie aj mne chybove hlásenie. Vopred veľmi pekne ďakujem.

Autor: Ján Orolín
Datum: 20.01.2009 10:13 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Napíštš e-mail a skúsime to poriešiť!!!

<< novější   zobrazuji 31 - 60 z 72   starší >>
odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.



 
 
Reklama