Dotaz na regulaci průtoků u mé podlahovky

Rubriky:

Reklama
Dotaz na regulaci průtoků u mé podlahovky

Dobrý den, jsem čerstvě nastěhovaný do nového domu a s tím byla také spojena i instalace topení a bohužel ne vše dopadlo tak jak jsem si naplánoval a jak by se od dobrých topenářů očekávalo, teď pomalu shraňuji informace (mám více času než v době když jsme to řešili a vše nechali na firmách, což nás ale dost vytrestalo) a snažím se různé mouchy odlazovat.

Chtěl bych se zde optat vše zasvěcených diskutérů na pár věcí k průtokové regulaci podlahového topení tedy k rozdělovači jež přikládám na obrázku, jelikož během instalace topenáři (firma co mi to dělala) nemohla rozhýbat ty bílé ventily (pravděpodobně regulátory průtoku) takže s tím všelijak čachrovali až to museli rozebrat a začali to čistit s tím, že mi pak bylo řečeno ať na tyhle bílé hlavice vůbec nešahám a že se to reguluje pouze na horním dílu roydělovače 5 imbusem a zajišťuje aretační maticí, jelikož nejsem odborník a ani jsem se nikdy moc nezajímal jak to celé funguje (člověk nemůže rozumět všemu) i tak mě zarazilo že tyto “ventily” mají cejchovaný průtokoměr a byly by tam jen tak aby se na ně nesahalo ? Zdá se mi tyo divné a nerad bych uhradil peníze zase někomu kdo mi prodal něco co nefunguje, a když jsem u firmy vznesl dotaz tak mi řekli ať na ty ventily nešahám, což mi jako odpověď moc nedostačuje.

Pokud by se našel někdo kdo by připojil pár komentářů k této sestavě a popsal mi jednotlivé prvky jak mají fungovat budu rád abych mohl argumentovat firmě před mojí platbou aby mi nefunkční kusy prostě případně vyměnili.

Děkuji

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

12 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem

Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora