Vytápění

Reklama
Vytápění

Dobrý den.Předem se omlouvám, jestli tento můj dotaz by Vámi nemohl být zodpovězen.Jsem laik a proto můj popis s hlediska technicky zdatnějších kolegů asi nevyzní přesně. Již dva měsíce si nevím rady se stálým zavzdušňováním topení.Letos jsem předělal kompletní topení v mědi. Kotel zůstal stávající,plynový-Destila 25KW.K topení byl přiřazen ohřívač vody dvouplášťový /OKCV 125 NTR /Tento je zapojen do okruhu a dá se ventily uzavřít po nahřátí,anebo na léto zavřít topení a nechat na krátko jen ohřev bojleru.Topení je dále osazeno 3 rachlostním čerpadlem a toto je umístěno na zpátečce hned u kotle.Expanzní nádoba je 35l přetlak 3Bar. prac tlak 1.5Bar.je také na zpátečce ,je na ní tlakomer v KPA U všech radiátorů jsou nahoře obyčejné ventily /ne termostatické/ odvzdošňováky a dole u radiátorů uzavírací ventily na imbus.Vše je sezpádované.Na nejvyších místech na měděných trubkách jsu také odvzdušňováky.Problém je v tom že když všechno odvzdušním a tlak v membráně v nádobě je 1,5Bar /Odzkoušeno předem bez tlaku v topení/Tlak v topení je po odvzdušnění všech radiátorů 100KPA-vše jde normálně.druhý den již je slyšet vzduch ,takže zase odvzdušním a vše se stále opakuje dokola.Domek je jednopatrový, celkem 12radiátorů z toho čtyři v patře.A ještě po po spuštění kotle stoupá tlak v okruhu z 100KPA na 160KPA.Voda je teplá asi kolem 60 stupňů.Všechny spoje jsem překontroloval. Pozpřitahoval šroubení.Sledoval odvzdušňováky,jestli nepřisávají vzduch a stále se to opakuje.Již si nevím rady a topenářská firma co mi to dělala pro nedostatek práce již neexistuje.Budu rád za každou radu.Předem děkuji.Hofringer

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

3 odpovědi

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem

Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora