Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Europe Easy Energy a.s.

Autor: Jiří Vondrouš
Datum: 28.03.2012 13:52
uživatel: 100088


Chci změnit dodavatele plynu a elektriky, máte prosím někdo zkušenost s výše uvedenou firmou 3E? případně s jinou?

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Jaroslav Dítě15.12.2019 09:48
Milan Procházka15.12.2019 09:05
Václav Krajča21.09.2015 20:21
Václav Krajča21.09.2015 20:17
Dušan Trnečka14.08.2015 15:04
Josef Troch24.02.2015 20:41
Jozef Homola11.05.2014 15:34
Jiří Kubíček11.05.2014 14:43
David Brno11.05.2014 14:14
Jozef Homola11.05.2014 13:24
David Brno11.05.2014 13:01
Polio Henner02.07.2013 14:55
Soňa Líbezná28.06.2013 12:39
Jan Krejčí07.09.2012 11:20
Jiří Vondrouš06.09.2012 08:36
Petr Lukáš26.04.2012 21:49
Robert Vrána11.04.2012 07:31

Příspěvky
Autor: Václav Krajča
Datum: 21.09.2015 20:17 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115840
reakce na ...
Já jsem u 3E již čtyři roky a neměl jsem s nimi jediný problém. Vyučtování bez problémů a přeplatky vráceby včas - do 14 dnů. Spíš jsem měl problémy s ČEZem, zdržovali převod. Navíc mají specialitu, ceník A a ceník B, kdy Vám druhý rok účtují dle ceníku B, kde je vyšší cena.

Autor: Milan Procházka
Datum: 15.12.2019 09:05 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 101901
reakce na ...
zkuste od 3E odejít a změníte svůj pozitivní názor, po odeslání výpovědi přestanou komunikovat a vše skončí až stížností na ERU

Autor: Jaroslav Dítě
Datum: 15.12.2019 09:48 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 124505
reakce na ...
Proč otevíráte toto staré téma?

Autor: Josef Troch
Datum: 24.02.2015 20:41 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 119125
reakce na ...
Dobrý den,

tak se taky podělím o svou zkušenost, bohužel jsem stále ještě jejich zákazníkem. Pro ty, co nemají chuť číst to celé, jednou větou: Jejich obchodní podmínky pro ně nic neznamenají, sami je nedodržují - běžte někam jinam.

A teď detaily:
Dne 30.10.2014 jsem jim osobně doručil, výpověď smlouvy o sdružených dodávkách elektřiny. EEE mi potvrdila její převzetí - mohu dokladovat. Výpovědní lhůta měla trvat tři měsíce, tedy do konce ledna 2015.

Když si následně můj nový dodavatel zažádal o převedení příslušného odběrného místa od 1.2.2015, byl Operátorem trhu odmítnut, poněvadž společnost EEE mou výpověď zcela ignorovala a ani ji Operátorovi trhu nenahlásila. Až po mém následném telefonickém rozhovoru s EEE (4.2.2015), téměř dvou týdnech čekání a dalším protiprávním odmítnutí přechodu k novému dodavateli (k 17.2.2015) se konečně ozvali, že udělali chybu a k přechodu snad dojde od 1.3.2015.

Pro ilustraci poměrů ve společnosti dodávám, že v onom telefonickém rozhovoru 4.2.2015 na zákaznické lince tu výpověď byli schopni najít čili ji v systému měli a vykládali mi takové nesmysly, jako že výpovědní lhůta začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce, jen pokud výpověď doručím do 26. předcházejícího měsíce a jiné podobné. Rozhodně tedy nejde o chybu jednoho zaměstnance, ale minimálně o systémové selhání EEE, pokud ne něco horšího.

Mohl bych se s nimi soudit ... ale stojí mi to za to?

Jděte někam jinam! Kamkoliv...

Autor: Václav Krajča
Datum: 21.09.2015 20:21 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115840
reakce na ...
Všude jinde je to stejne, ne-li horší.

Autor: David Brno
Datum: 11.05.2014 13:01 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115248
reakce na ...
Dobrý den
Oživuji diskuzi na téma zkušenosti se společností Europe Easy Energy. Na netu jsem našel spoustu stížností na nesprávně stržené zálohy, chyby ve vyúčtování a neustálou nutnost něco reklamovat. jenže to jsou informace pár let staré. Kdo máte aktuální zkušenost max. rok starou?
Děkuji
David

Autor: Jozef Homola
Datum: 11.05.2014 13:24 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Jsem u nich (od 1.8.2013) a nějaké drobné překvapení se už konalo. Faktura přišla daleko dříve než za rok. Takže logicky po zimním období vznik nedoplatek. Ten jsem uhradil a jsem zvědavý co se stane s letním přeplatkem.

Autor: David Brno
Datum: 11.05.2014 14:14 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115248
reakce na ...
Tohle ještě není nic závadného. Takhle se chovají všichni dodavatelé energií, které znám, pro určitý region mají daný termín vyúčtování a pokud se k nim přidáte týden před termínem tak Vám přijde faktura na období 1 týdne.

Zajímají mne opravdu spíše nepořádky, kdy byla špatně stržena záloha, špatně vyúčtováno, poslána upomínka, eventuelně vyhrožováno odpojením elektřiny nebo plynu navzdory řádným platbám. Informací tohohle druhu je u společnosti 3E plný Internet, jen jsou staré, takže bych rád nové informace, jestli už si ve firmě udělali pořádek nebo ne.

Autor: Jiří Kubíček
Datum: 11.05.2014 14:43 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 113007
reakce na ...
Dobrý den, jsem u 3E přes dva roky, plyn nemáme, takže jen s elektřinou, a zatím jsem nezaznamenal jediný nedostatek. Ceny mají neustále jedny z nejlevnějších na trhu, když jsem náhodou potřebal něco projednat telefonicky nebo emailem, vždy se chovali ochotně a rychle raegovali. Velkou obměnou prošly jejich webovky, hlavně se mi líbí, že každý má u nich svůj osobní webový účet, kde je jasně hned vidět, jaký den a jakou zálohu jste zaplatil + si můžete kdykoli vyjet faktury za celé topné období. Nerad někomu dělám reklamu, ale já si zatím na nic stěžovat nemohu.

Autor: Jozef Homola
Datum: 11.05.2014 15:34 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Já si také nemůžu v podstatě ztěžovat. Cena za kubík plynu poklesla (dokonce mne přáli k Jozefu). Byl bych opatrný na stížnosti internetové, to může být sofistikovaně vedena kampaň (od jiných).

Autor: Dušan Trnečka
Datum: 14.08.2015 15:04 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 120368
reakce na ...
Je sice pravda, že dřív jsem u této firmy zaznamenal taky nějaké malé komplikace, ale tento rok bylo všechno v pořádku.Přeplatek mi vrátili včas a veškerý servis byl velice přijemný, takže tuto společnost vřele doporučuji. Navíc mají velmi dobré bonusy, což ve finále ušetří nejvíc ceny za energie.

Autor: Soňa Líbezná
Datum: 28.06.2013 12:39 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 113622
reakce na ...
Já mám s 3E zatím dobrou zkušenost, přešli jsme s plynem i elektřinou a vypadají solidně. Uvažovali jsme i o těch ampérech, ale nakonec vyjdou dráž jsem koukala, takže spokojenost.

Autor: Jiří Vondrouš
Datum: 06.09.2012 08:36 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100088
reakce na ...
Zdravím, trochu oživím tohle téma. Teď řeším plyn a přechod k této společnosti. Jen mě zajímá,co se bude dít když platím měsíční zálohy a firma zkrachuje před ročním vyúčtováním? Sbalí prachy a dodavatel plynu přes kterého mi tato společnost plyn dodávala bude peníze vymáhat po nich nebo může až na mě jako na koncového zákazníka?? tudíž by byly zálohy v čudu...

Autor: Jan Krejčí
Datum: 07.09.2012 11:20 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100236
reakce na ...
To záleží na tom, co máte přesně ve smlouvě. Předpokládám, že smluvní vztah je jen mezi Vámi a EEE, takže není důvod, aby k Vám její dodavatelé čehokoliv (plynu, kancelářských sponek apod.) chodili vymahat dluhy někoho jiného. Pokud byste měli dohodnuto, že EEE zprostředkovává za provizi dodávku plynu od plynárny, tak to může být jinak - i tak byste to poznal ze smlouvy.

Autor: Polio Henner
Datum: 02.07.2013 14:55 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 113601
reakce na ...
Zdravím pane Vondrouši,
na tohle jsem se ptal přímo na jejich zákaznické lince a prý je ze zákona povinné, aby např. domácnosti po krachu firmy dodával elektřinu či plyn tzv. dodavatel poslední instance.
Takže se vám ani při krachu společnosti nestane, aby vám vysadila elektřina nebo plyn.

posílám kdyžtak šikovné odkazy -
http://www.cenyenergie.cz/dodavatel-posledni-instance.dic

http://zakony-online.cz/?s139&q139=12

Autor: Robert Vrána
Datum: 11.04.2012 07:31 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100453
reakce na ...
V říjnu 2011 jsem přešel od Eonu k UET, měli solidní jednání, ale na přelomu roku zvýšili ceny, 1.3. 2012 jsem přešel k Amperům(jako důvod výpovědi byla adresní neinformování o změnách cen). V obou případech vše probíhalo bez potíží.

NA dalším místě jsem přecházel od Eonu k Čezu, byly potíže s Čezem - neschopnost v termínu převést odběrné místo. Ještě si dovolili mi za telefonický dotaz uskutečněný mimo smluvní období naúčtovat poplatek 40kč za hovor(e-tarif). Po upozornění emailem mi těch 40kč vrátili. Dále jsem požadoval roční zálohy 200kč, čtyřikrát slíbili a "nastavili" a nikdy se jim to nepovedlo, popáté přiznali, že si musím počkat až k 1.mu vyučtování. Prostě klasický moloch, který zkouší co si zákazník nechá líbit.

S UET a zatím i s Amperama(zatím je ale brzo hodnotii) jsem spokojený. Uvidíme, zda dodrží svoji filozofii a nebudou ani v budoucnu hýbat s cenama sil. el. nahoru.

Autor: Petr Lukáš
Datum: 26.04.2012 21:49 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100652
reakce na ...
hehehe... Samozřejmě, že budou se silovkou hýbat, od toho je přece trh, ne...

odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.



 
 
Reklama