TZB-info - Pasivní bungalov ELK EP 146…
Ocenění je dalším důkazem, že ELK umí nabídnout ve špičkové kvalitě jak cenově dostupné nízkoenergetické domy, tak i pasivní domy, splňující nejvyšší standardy. U pasivních domů z produkce…
Kam dál pro informace ze stavebnictví
Dobrý den, v příštím roce plánuji postavit nepodsklepený bungalow cca 15x15m zastavěná plocha cca 200m2. Investice cca 2,3 mil korun (hypotéka).
Jsem naprostý laik ohledně stavebnictví a po pročítání diskuzí zde, mám plnou hlavu všeho možného a už nevím jak dál.
Potřebuji pár základních doporučení ohledně mé stavby, abych vše zvládl a vešel se do mého rozpočtu. Nebudu stavět svépomoci, ale jedné firmě to také zadat nechci. Chci materiál a profese tendrovat ohledně cen. Jsem z oboru elektro, takže tam si trošku vypomůžu.
Více o domu vám napoví obrázky, které jsem si vytvořil v 3D
V jedné třetině domu bude vedle sebe kuchyň s obyvákem, kde bych chtěl otevřený strop až do krovu, který bude přecházet nad středovou místnost v 2NP. Takové foae se střešními okny.
1) jakou zvolit skladbu obvodového zdiva ?
2) jaké zvolit vytápění ? (v obyváku chci mít krb na tvrdé dřevo)
:o))) pane Kocino, to jste asi ztratil i ten zbytek soudnosti protože vy mě učit počítat nemůžete. Na to opravdu…
před 12 roky
az se naucitet pocitat prumernou teplotu pod zemi a nad zemi /podlahou vezmu vas na milost. vim moc dobre co je…
před 12 roky
Pane Kocino, že jsou t svátky, tak na vás budu hodný. Skoro tři dny jsem se snažil vás trochu uvést do výpočtu debaty…
před 12 roky
194 odpovědí
Zobrazit všechny reakcenevim jestli tuto diskuzi jeste sledujete - doporucuji vam , nehonte se za striktnim slovem pasivni dum.
postavte dum s co nejmensi TZ a topeni na zaklade vypoctu uz se da zvolit - jen mam vazne obavy,ze krb to rozhodne nebude.
soused co bydli vedle me ma krb za 140 000kc byl z nej v prvnich letech nadseny.letos koupil TC splitovou jednotku a krb uz pouziva pouze na vecer - otazkou je kdy ustane i toto.