prosba o radu

Rubriky:

Reklama
prosba o radu

Poraďte prosím ,jaké mám další možnosti řešení mého problému. Pp 4 tétech se nám porouchal ply. kotel Therm ,opravář mám sdělik cenu nového výměníku 8 000,- Kč proto jsme se rozhodli na výměnu za kotel BAXI comfort 28. Před 4 léty jsme zároveň měnili komínovou vložku za nerezovou 130. Na to také byl opravář upozorněn , protožekotel má 140. řekl ,že to nevadí ,že se tam dá redukce, dosavadní zapojení si prohlédl. po namontování kotle a jeho provizozním napojení (takovým husím krkem, což vůbec nechápu) nám druhý den poslal kominíka A TEN NÁM NAPOJENÍ NECHTĚL UDĚLAT JELIKOŽ TAM JSOU 2 KOLENA A nesplňuje to nějaké normy. Zavolala jsem o problému opravářovi , Asi půl hodiny se spolu s opravářem o něcem bavili a pak odjel , že budou muset udělat propočty na ty mi pak telefonicky doporučil jiného kominíka, který přijede zítra. Opravář od té doby dělá mrtvého brouka přestože jsem mu poslala mail. Zavolala jsem i na spol. BAXI jijíž je tento pán servisním technikem a tam mi nakonec bylo řečeno ať si napíšu na tyto stránky. Takže teď máme sice monentálně fungující kotel ,ke kterému však máme pouze záruční list a zákazkový list(ani fakturu) a celou cenu za kotel ,montáž,dopojení na vodu ,topení a plyn + odskoušení jsme uhradili. Dohodu jsme měli pouze ústní. Co můžeme teď dělat.

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

27 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.