Podnikatelé, nebo podvodníci?

Rubriky:

Reklama
Podnikatelé, nebo podvodníci?

Setkali jste se již tzv nigerijskými dopisy ?
Pisatel Vám nabídne velmi výhodný obchod. Vy v očekávání této příležitosti, přestanete vnímat realitu. Tím okamžikem Vás má ve své moci. Poprosí vás o ústupek, malou čásku v porovnání s tím co Vy na jeho obchodu vyděláte. Souhlasíte. Takto to pokračuje dále, dokud mu budete ochotni platit. Vaše peníze je jediné, co má na tomto obchodě nějakou cenu.
Říkáte si, že to je nesmysl a že by jste na to nikdy nenaletěli? Musím ubezpečit že tento nesmysl, připravili kvalifikovaní psychologové a že tisíce i vzdělaných lidí se na to každý měsíc nachytá.

Že tento systém skutečně funguje, vidíme v současnosti bohužel i v prodeji plastových oken.
Stejně jako u nigerijských dopisů se najednou objeví zcela neznámá firma, často zakrývající svou pravou identitu, nebo naopak známá firma, velmi profláknutá a nabídne Vám fantastické podmínky. Záruku mnoho let, doprava kamkoliv zdarma, likvidace starých oken zdarma. Ve výsledku naprosto nepřekonatelná cena. Kdo by odolal?

Plastová okna dělám již 20 rokem a proto dokonale znám ceny materiálů, časovou náročnost kvalitně provedené práce a samozřejmě dodatečné náklady na údržbu a záruční servis. Tyto náklady korespondují s naší prodejní cenou, která toto vše musí bezpodmínečně obsahovat. Po odečtení těchto nákladů, náš zisk není nijak závratný, za 20 let jsem se ještě nestal žádným milionářem, jak by mohl někdo předpokládat , ale jsem placený jako kterýkoliv jiný pracující člověk.

Přesto ptáte-li se, jak nízká cena oken souvisí s vaší ztrátou a vysokým ziskem pro určité lidi?
Denně mě kontaktují lidé, kteří zaplatili zálohu a nemají okna, ani peníze. Nebo ti, kteří okna sice dostali, ale v katastrofálním stavu a na reklamace jim už firma absolutně nereaguje. Znám v okolí podnikavce, kteří mají už pátou či šestou firmu a všude to bylo stejné. Nalákat co nejvíce lidí na nízkou cenu, vybrat co nejvíce peněz a když už to dále nešlo, skončili a začali s zcela novou značkou úplně stejně nanovo.
Je proto třeba, aby se každý zamyslel, nad tím co jsem vlastně původně chtěl. Jestli kvalitativně lepší okna, nebo velmi ,,výhodně" vyhodit peníze. Myslím si že mnoho lidí bylo zpočátku pro tu první variantu , ale nakonec stejně skončilo nakonec u té druhé. Jsou to zpravidla lidé, kteří si to můžou nejméně dovolit.
Přeji Vám proto, ať už si vyberete jakoukoliv firmu, nejlépe na základě něčího doporučení, aby jste nenaletěli na podbízivé sliby od někoho, koho vůbec neznáte, jenom proto, že je ,,nejlevnější."

Martin Veselý
majitel značky MONTI
plastová okna
Příbram

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

4 odpovědi

Zobrazit všechny reakce
Reklama
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.