Vyúčtování ČEZ 2013/2014

Rubriky:

Vyúčtování ČEZ 2013/2014

Přišlo mi za první rok používání FVE vyúčtování od ČEZu a já se těšil, kolik ušetříme ajak se zato vyyvalíme v imperialistické cizině na pláž :-), neboť zálohy nám nechali ve stejné výši. K mému zděšení doplatek 2.315 Kč. ...je v této republice ještě někdo jiný, kdo 1. rok provozuje elektrárnu v režimu zeleného bonusu a doplácí???dobře zúčtovaací období bylo teď o 30 dní delší, ale stejně to není možné...níže můj text reklamace vyúčtování:

Vážení dne 8.5.2014 mi bylo doručeno vyúčtování za Vaše služby v období 6.4.2013 – 30.4.2014. Celková spotřeba odběrného místa činila za citované období cca 6,4 MWh. Pro upřesnění uvádím, že v roce 2011/2012 to bylo 5,6 MWh a v roce 2012/2013 taktéž 5,6 MWh. V období těchto 3 uvedených let, jsme nezakoupili žádný energetický náročný přístroj, stroj, zařízení. Od 1.7.2013 navíc máme instalovanou na střeše našeho RD fotovoltaickou elektrárnu – jednofázová 4,6 kWp, která funguje v režimu zeleného bonusu, tudíž je naší snahou spotřebovat, co nejvíce takto vyrobené elektřiny a tomu jsme přizpůsobili i chod zařízení v naší domácnosti (pračka, myčka, bazénové čerpadlo, atd.). Vzhledem k tomu, že dodávám přebytky ze své FVE do distribuční sítě, dostává se mi z Vaší strany pravidelného měsíčního vyúčtování za „přenos“ této energie. Z těchto údajů lze dovodit, že jsem v tomto období (červenec 2013 – březen 2014) dodal jako přebytky svému odběrateli celkem 1,38 MWh. FVE vyrobila v daném období cca 3,65 MWh a my jsme si tedy sami spotřebovali z výroby FVE cca 2,27 MWh. Tudíž tedy k celkové Vámi fakturované spotřebě (odběr ze sítě) 6,4 MWh přičteme hodnotu 2,27 MWh z výroby naší FVE, kterou jsme vyrobili a sami ihned spotřebovali, tak dostáváme hodnotu 8,67 MWh. S touto hodnotou nemohu souhlasit, není možné, aby při stejných spotřebičích a nově provozu FVE došlo k meziročnímu nárůstu spotřeby energie o cca 3 MWh. Současně pak nerozumím situaci, kdy mám nedoplatek ve výši 2.315 Kč a Vy mi zálohy na další období snižujete, vždy jste postupovali opačně. Žádám o prošetření celé věci, vysvětlení vzniklé situace.

Konec...ČEZ byl velmi rychlý..za 2 dny přijel technik, podíval se k elektroměru, zkontroloval zapojení fází a řekl, vše v pořádku a za další dva dny přišla zprávu z ČEZu , že technik nic neshledal a moje reklamace je tedy neoprávněná...já už tomu nerozumím...tak jedině elektroměr lže, prej ho můžou poslat do cejchovního úřadu a pokud bude v pořádku zaplatím 3.500 Kč, pak je taky otázka, jak jsou elektroměry naprogramovány, on může být Ok,ale třeba někdo spletl programy....zkušenější kolegové..prosím poraďte co mám dělat...příjde mi absurdní, abych doplácel, co dělám špatně??...díky,díky,díky Vlčák

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

14 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.