Zhodnocení NED: Vytápění a izolace, zvolil jsem správně?

Reklama
Zhodnocení NED: Vytápění a izolace, zvolil jsem správně?

Zdravím zdejší pravidlené diskutéry,

TZB sleduji již řadu měsíců stejně jako jiná fóra o bydlení/stavbě a jsem nadšen vysokou úrovní diskuse, kterou tu lze na všemožná témata najít. Dodám, že před půl rokem jsem byl stavbou domu a informacemi k tomu se vztahujícími neposkrvněn, jsem tedy laik, který načetl TZB, living, modroustřechu apod. Prosím Vás tímto pánové o komplexní zhodnocení našeho domu a to zejména ve věci vytápění a izolace. Projekt je na bungalov s užitnou plochou 169m2, z čehož 25m2 je garáž, dispozice 5+kk. Rádi bychom NED s nízkými náklady na vytápění, dům bude na HYPO z drtivé části.

1) Zvolili jsme zdivo z 30cm cihel + 20cm EPS (grey). Abychom se vyhnuli problémům, které EPS způsobuje a dosáhli na NED s příjemným klimatem, zvolili jsme pasivní rekuperaci, od které nečekám úspory, ale hlavně ideální úroveň kvality ovzduší, vlhkosti apod.