Rozvod topení

Reklama
Rozvod topení

Dobrý den,touto cestou bych chtěl požádat o radu.Plánuji instalaci kompletního rozvodu topení včetně kotle na tuhá paliva. Dům je jednopatrový s nevyužitou půdou. Postaven byl někdy okolo roku 1940. Dvě třetiny jsou postaveny z plných cihel a jedna třetina je dostavěná asi o třicet let později (je postavená téměř úplně ze všeho možného-cihla,kámen,něco jako porobeton..) Jsem laik ale snažím se ze všech možných zdrojů získat co nejvíce informací. Určitě navrhnete abych zašel za odborníkem a ten se na to podíval a něco vypracoval. Již se tak stalo , ale s výsledkem nejsem spokojen , protože věty "tady bude stačit todle a tady se to udělá takto..." a na druhý pokus u jiného "odborníka" jsem se stále nedočkal nějaké iniciativy..Tudíž to zkouším takto. Mám představu o pořízení kotle Viadrus U26 20-24 kw, ve všech místnostech dvou-deskové radiatory ,v koupelně žebřík, rozvod chci udělat celý v plastu. V plastu proto, protože tuto metodu ovládám a je relativně cenově nejvýhodnější. S tepelnou roztažností jsem obeznámen.A v neposlední řadě proto že máme velice omezený rozpočet ze kterého musíme mimojiné pořídit i okna a vstupní dveře a snížit a zateplit stropy. Chtěl bych si toho co nejvíce udělat sám (jednak mě tato práce baví a za druhé jde o cenovou úsporu). Momentálně je dům bez ústředního topení.Topí se tam el. přímotopy. V domě je komín a dle vyjádření kominíka v něm nebylo 30 let topeno a je kupodivu v dobrém stavu. Dům je podsklepen-respektivě je podsklepen pouze jeden pokoj (č.7 na obrázku) Ještě letos se budou kupovat tři plastová okna které nahradí stávající dřevěna. Pokuď by se našel někdo kdo by poradil konkrétní informace jak vést potrubí a v jakých průměrech atd. byl bych velice vděčný. Předem děkuji

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

35 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem

Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen