výměna elektroměru a neodpovídající stav odečtů

výměna elektroměru a neodpovídající stav odečtů

Dobrý den,

stálo se vám při výměně elektroměrů, že vám na novém elektroměru výrazně neseděl stav hodnot s tím před odečtem? Před nedávnem tu u mě proběhla výměna, o které mi nikdo nedal předem věcět. Od sousedů jsem až poté zjistil, že tu bylo auto od ČEZu a někdo se hrabal v hodinách. O této výměně mi nikdo nedal protokol, takže jsem na to přišel až sám kontolou čísla elektroměru. Problém je v tom, že nesedí údaje před výměnou a po ní a to o více jak 10000 kwh. Vypadá to, že mi snížili hodnotu NT a zvýšili hodnotu VT přesně o těch 10tis kwh. Rozdíl na ceně je cca 12-15 tisíc kč. Když se podívám na portál ČEZ online, tak tam tyto záznamy vidím, vč. toho, že mi tam za jeden jediný jeden den (odečet starého-zápis nového) harpuje těch 10 tisíc kwh. Je to normální, že člověku ani nedají vědět a provedou takovouhle botu? Nebo je běžné, že se na nový elektroměr dají jiné hodnoty a následný odečet probíhá na základě této hodnoty (nový elektroměr stav na konci roku mínus nový elektroměr stav na začátku roku) a stav předchozího elektroměru se ignoruje?

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

4 odpovědi

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.