TČ a topení rovnou do podlahovky s kombinací průtočného ohřevu TUV

TČ a topení rovnou do podlahovky s kombinací průtočného ohřevu TUV

Zdrávím diskutující,

Jsem opravdu velký laik a možná jsou moje úvahy úplně mimo, ale rád bych poradil s návrhem otopného systému. Když jsem to vysvětloval projektantovi do telefonu, řekl mi, že to nikdy takto neviděl a že se mu to zdá přinejmenším zvláštní, jiný mi ale řekl, že osvícenější projektanti to tak dělají, kvůli odpadajícímu problému s legionelou. Ale třeba jsem to špatně formuloval a je to opravdu blbost, to netuším.
Bohužel ten druhý nemá vůbec čas, proto chci zkusit štěstí zde, neboť je to celkem asi netradiční a chtěl bych znát více názorů.

Budu mít TČ od pana Žeravíka 4KW, TZ domu 2.1KW, natápí se ŽB deska 30m3 (aktivní betonové jádro), pak dalších několik kubíku VPC a ŽB strop asi 25m3, tedy obrovská akumulační hmota.

Proto jsem uvažoval natápět z tepelka přímo do podlahovky a přednostně AKU. Protože mám pidi technickou a nevejde se mně tam nádrž větší než 260l (i tak musí být na míru), přišlo mi v tak malém objemu divné, aby odtud šla TUV a k tomu ještě do podlahy. Moje úvaha byla, že přednostně se natopí tepelkem vespod beztlakové nádrže (kde stojí voda, kvůli lepší stratifikaci) přes hada (21x1 měkká CU 25m) na cca 38 stupňů, v horní části bude dotop patronou a odspodu nahoru další had (22x1 50m měkká CU) na průtočný ohřev. Odspodu jsem chtěl proto, aby počáteních 8-10 stupňů co nejvíce ohřívalo vratku čerpadla, aby kompresor dostal co nejméně zabrat. Je to úplná hloupost, nebo stačí jen něco doladit?
Asi nejjednodušší by bylo natápět jen podlahovku a TUV přes bojler, ale přijde mi pak to tepelko hrozně nevyužité, neekonomické zvláště pro pasiv a také ta legionela je další "malé" minus.