YouTube - Time lapse of home…
A time lapse project of a custom home built by Weaver Homes -- a division of Weaver Companies, Inc. Original footage was captured at 1 photo every 30 second...
Kam dál pro informace ze stavebnictví
Dobrý den, obracím se na zdejší odborníky ohledně stavby vysněného domu. Budeme stavět dům částečně na samotě a máme takový sen, udělat dům ve vzhledově starším pojetí a chtěli by jsme stavět z kamene a dřeva. Přidal jsem pár fotografií pro představu jak by to mohlo vypadat...asi pravděpodobně obvodové stěny kamenné a celý vršek dřevěný jedno jako konstrukce. Chtěl bych se spíše zeptat, jak by se dala ta kamenná část udělat aby dům nebyl nějak náročný na energie, dobře to vypadalo a mělo to životnost. Tvar a typ by měl vycházet cca z fotografie srubu který je nejníže, že přízemí bude menší než patro...takže ten spodek by byl kamenný a vrch dřevo. Děkuji za každou radu. Chtěli jsme ze začátku čistě srubovou konstrukci, ale provedení firmou je drahé a myslíme si že kombinace kamene a dřeva je úžasná. Děkuji
Dobrý den, stavba kamenného domu je natolik finančně náročná, že řešení s ohledem na tepelný štítek bude myslím…
před 2 roky
Niektoré kamene sa dajú stiepať na tenké rovné pláty, ktoré sa dajú nalepiť na stenu. Existujú silikónové formy, z…
před 8 roky
Omlouvám se za ten snímek ale vytvořil jsem jej už hodně dávno jako ilustraci, takže z pohledu vašeho se jeví jako…
před 8 roky
62 odpovědí
Zobrazit všechny reakceDobrý den, stavba kamenného domu je natolik finančně náročná, že řešení s ohledem na tepelný štítek bude myslím složité.. s vypracováním odborné studie ( je někde k nahlédnutí?)se posuneme dál..
1/ Jít cestou předstírání stavby kamenného domu systémem nalepování rovnou zamítám, je to paskvil.
2/Stavba kamenné zdi tak, aby zdivo bylo vázané znamená cca 60-75 cm tl. zdiva
mám tedy otázku, pokud se stavba temperuje jsou tepelné ztráty jak velké?