Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

zkušenosti 123ušetři a Plynule

Autor: Miroslava Urbankova
Datum: 14.11.2016 23:37
uživatel: 123824


Dobrý den, vybírám nového dodavatele plynu a zvažuji 123ušetři nebo Plynule. Jaké máte zkušenosti? U 123 mne trošku odrazuje, že nabízí garanci nezvýšení ceny, ale ve smlouvě potom mluví o písemném sdělení při možné úpravě ceny z důvodů regulace ERÚ a změny ceny za distribuci... Je to běžná praxe všech dodavatelů? Netřeba se bát? A o plynule jsem četla negativní názory na jejich způsoby (ne)komunikace.... Děkuji za komentáře a pěkný den. Mirka

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Jan Schindler19.10.2018 13:43
Hynek Lindner19.10.2018 12:08
Václav Krajča04.10.2018 10:37
Jan Schindler21.08.2018 08:32
Vít Strakoš21.08.2018 07:09
Zdeněk Havlíček20.04.2018 14:24
Pomaresová PMtruefamily18.04.2018 21:21
Zdeněk Havlíček12.04.2018 19:30
David Melichar09.04.2018 12:54

Příspěvky
Autor: Václav Krajča
Datum: 04.10.2018 10:37 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115840
reakce na ...
U Plynule jsem půl roku. I přesto, že ceníka cena v něm, který mám uvedený ve smlouvě platí do konce roku, od 1.11. stejně navyšují cenu. A po srovnání s ostatními patří mezi nejdražší, i ČEZ má v ceníku o cca 1/4 nižší cenu plynu.

Autor: Vít Strakoš
Datum: 21.08.2018 07:09 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 128282
reakce na ...
Dobrý den všem,

123usetri.cz (P & M true family, s.r.o.) od 1.9.2018 by nám měl odávat plyn, leč minimálně od 20.8. na emaily ani telefony nereaguje.

Dosavadní dodatel mě 17.8. informoval:
"Nový dodavatel 123 ušetři si stále o odběrné místo nepožádal. Z naší strany je odběrné místo uvolněno od 1.9.2018, to znamená, že si o něj může dodavatel od tohoto data kdykoliv požádat a na odběrném místě nehrozí neoprávněný odběr."

Včera 20.8. mě dosavadní dodavatel na můj dotaz informoval:
Bohužel i ostatní zákazníci se nemohou s nikým z 123 ušetři zkontaktovat. Dnes jsme dodavatele 123 ušetři zkusili telefonicky kontaktovat i my, ale bohužel telefon nikdo nezvedal.

Autor: Jan Schindler
Datum: 21.08.2018 08:32 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115116
reakce na ...
Dobrý den,

oslovil jsem uvedeného dodavatele. Pokud zítra touto dobou nebudu mít jeho reakci, znemožním zájemcům poptávat u dodavatele plyn.

Autor: Hynek Lindner
Datum: 19.10.2018 12:08 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 128713
reakce na ...
Dobrý den pane Schindlere, již několik let sleduji Vaše srovnání cen plynu a elektřiny a děkuji Vám za jejich zpracovávání - pro mne jsou velkým přínosem.
Následuje dotaz: 21.8. jste oslovil dodavatele plynu 123ušetři a někdy v létě také
tento dodavatel zmizel z Vašeho srovnání. Bylo to způsobeno tím, že nereagoval, nebo tím že zanikl? Děkuji za odpověď

Autor: Jan Schindler
Datum: 19.10.2018 13:43 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115116
reakce na ...
Dobrý den, pane Lindnere,

cení 123ušetři nezmizel z kalkulátoru, jen je mezi produkty, které už nejsou nabízeny. V pátek mne volali z 123ušetřir, jestli bych produkt stáhnul z kalkulátoru, že lidé i přes to, že produkt nelze popta,t volají a chtěji si jej objednat. Prý nezvládají administrativu.

Autor: Zdeněk Havlíček
Datum: 12.04.2018 19:30 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 122707
reakce na ...
Dobrý den paní Urbánková,
co se týká cen dodavatele, tak musím konstatovat že jsou velmi levní. Bohužel mám negativní zkušenost a to ne jako zákazník, ale pomáhal jsem zákaznici paní Zdeňce Kulhánkové. Její problém byl ten, že řádně zaslala výpověď na Plynule (Halimedes). Její výpověď nezaznamenali, nedali jí ani vědět, že výpověď obdrželi. 4 měsíce po ukončení si jí stále naváděli platby na SIPO. Navíc po ní chtěli sankci za "údajné" předčasné ukončení smlouvy. Musela dokládat podanou výpověď. Kdyby neměla doklad, tak by jí nemilosrdně vystavili sankci. Dohadování bylo opravdu nemilé. Paní na infolince byla velmi arogantní, ale nejspíš z důvodu, že jsem byl na ní přísný. Po urputném dohadování, vyhrožování se vše vyřešilo.

Autor: Pomaresová PMtruefamily
Datum: 18.04.2018 21:21 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127603
reakce na ...
Fotogalerie:
Vážený pane Havlíčku, 123ušetři.cz není HALIMEDES. Jedná se o dvě různé společnosti. Společnost PM true family, provozující službu 123ušetři.cz ve svých smlouvách nemá žádný druh sankcí nebo pokut. Jednalo se tedy nejspíše o druhou zmiňovanou společnost. Jako majitelku jednoho z malých - alternativních dodavatelů mě tato zkušenost mrzí, protože to vrhá špatné světlo i na nás ostatní.

Autor: Zdeněk Havlíček
Datum: 20.04.2018 14:24 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 122707
reakce na ...
Dobrý den paní Pomaresová,

velice se omlouvám za předchozí mystifikující komentář, který opravdu mířil na společnost HALIMEDES. Upravím.

Autor: David Melichar
Datum: 09.04.2018 12:54 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127474
reakce na ...
Dobrý den,

případné změny regulovaných cen vydaných ERÚ i změn ceny za distribuci jsou zcela mimo režii dodavatelů. Tyto platby jsou stejné u všech dodavatelů a nelze tedy garantovat jejich nezvýšení. 123ušetři.cz garantuje, že si nebude libovolně hýbat s cenou v průběhu obchodního vztahu. V každém případě se jedná o smlouvu bez závazku, není tedy nutné upisovat se na několik let. V tomto případě se není čeho bát. 123ušetři je férová služba zákazníkům.

odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.