Prosím, toho kdo má chuť, o podněty k pudorysu. Děkuju :-)

Reklama
Prosím, toho kdo má chuť, o podněty k pudorysu. Děkuju :-)

Dobrý den,
jsem laik a připravuji podklady pro architektku. Ona je skvělá, přesto více hlav více ví a budu proto ráda, když se zde najde někdo kdo mi poví k pudorysům více. Dům by měl mít dřevěnou konstrukci , vnější stěny z balíků slámy a omítky hliněné. V domě pak dřevo a dlažba. Kreslila jsem to v programu, který neumí některé věci, tak je to více méně symbolicky. (Třeba i v patře chybí komín (to je pak otázka posunutí dveří) a much bude i více). Pozemek má hektar. Na pozemku již stojí staré stavení, které bychom spojili do dvora. Ty úhly tam ujíždějí dosti znatelně neboť výslovné přání muže je mít dům orientovaný přesně dle světových stran a dále tam protéká podél (východní budovy(přístřešku)-dřevník a garáž) malý potůček a je mírně podmáčený plácek s nádhernou faunou a flórou, který bychom chtěli zachovat. Celý pozemek je mírný jižní svah s výhledem na rybník lesa kopce. Do prostoru "kosodélníku" na jihozápadě by pak měla vzniknout terasa z horního patra a z kuchyně přízemí by byl vchod do skleníku s aquaponiemi(celoroční čestvý špajz) a bazénem se slanou vodou. Vznikla by křivá terasa v kombinaci s tímto http://www.stabos.com/root/fotogalerie/F… (pod terasou by byl bazén pod sklem rostliny. Vchod ze severu stejně jako vjezd.
Nad obývákem by měl být otevřený strop, ta divná věc uprostřed domu by měla být velká pec a u sprcháče v ložnici sauna. Rozměry domu jsou 12*17-18 m plus prosklená přístavba cca 2,5*5-6 m.

Technologie : pravděpodobně tepelné čerpadlo, v peci nádrž , v kombinaci s krbem.

Ze severu vikýř, který kopíruje ůšpici" jižního prosklení (přístavby)

Moc děkuju za jakékoliv připomínky, nápady i konstruktivní negaci.

Lenka

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

12 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem

Nemáte účet?