Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

TERRA GROUP

Autor: Milan Hodul
Datum: 15.12.2016 17:28
uživatel: 124115


Prosím ,máte někdo zkušenosti s firmou Terra Group která shání nejlevnější dodavatele energií.Děkuji za jakékoliv info.Milan

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Zobrazit všechny příspěvky zobrazuji 1 - 30 z 109   starší >>
Příspěvky
Autor: Dominik Kratochvíl
Datum: 10.04.2019 09:13 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 130136
reakce na ...
Fotogalerie:
Dobrý den,
prosím o radu ohledně odstoupení od smlouvy s Terra Group. Smlouvu jsem před cca 2 lety podepsal s pánem který už tam nepracuje. Stačí společnosti zaslat výpověď a zrušení plné moci? Hrozí nějaké sankce? Postoj Terra Group je už na úrovni vyhrožování, že odstoupit v tuto chvíli není možné. Předem Díky za jakékoli rady.

Autor: Jan Schindler
Datum: 10.04.2019 11:49 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115116
reakce na ...
Dobrý den,

k odstoupení není důvod a pokud by jste na něm trval, asi byste zaplatil pokutu.

Podle dokumentů na jejich stránkách je smlouva o výběru dodavatelů na dobu neurčitou. Stačí podat výpověď a ta začíná běžet od začátku nového čtvrtletí a trvá tři měsíce.
Závazek vůči dodavateli musíte ale dodržet (asi na dva roky).

To co jste poslal se týkalo možnosti odstoupení do 14 dnů při distančním uzavření smlouvy, což se Vás netýká.

Autor: Jiří Kelvicl
Datum: 07.05.2019 17:31 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 113251
reakce na ...
Dle mého názoru je důvod kdykoliv. Jsem stále, bohužel, v jejich moci. Do telefonu jsem si i dal upomínku na začátek května t.r. , abych vyřešil konec dvouletého období. Smlouva končí 31.8.2019 a už 23.4.2019 t.j. 4 měsíce a 7 dní před koncem platnosti 2-leté smlouvy s dodavatelem dorazila nová cena z "aukce". Uvozovky proto, že po dotazu na dva dodavatele uvedené v mailu mi oba nabídly lepší cenu, než je v aukci. A to potřebuji směšných 14 MWh. Vzhledem k tomu, že "akce (čti aukce)" je závazná, nestihl jsem vypovědět smlouvu před touto nabídkou a tuto nabídnutou cenu musím strpět, což se mi za dva roky prodraží o necelé 4.000,- Kč což je o cca 13%, pokuta by tedy vyšla dráž. Proto všechny varuji, hlídejte si ceny na trhu aspoň 6 měsíců před koncem ať se pak nedivíte, jako já. Rozhodně TerraGroup nemá nejlepší ceny a "aukcím" v jejich podání absolutně nevěřím. Přihlášku k akcím jse vypověděl a ještě 2 roky budu muset akceptovat vybraného dodavatele. Mimochodem kolega dopadl stejně, mail s nabídkou mu dorazil 24.4.19 a smlouva mu končí až 30.9.19. Taky našel levnějšího dodavatele a taky má smůlu.

Autor: Mojmír Krug
Datum: 09.05.2019 08:31 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 109007
reakce na ...
Jestli Vám vybrali nového dodavatele počkat na obnovení dodávek od nového dodavatele a poslat ukončení dodávek z obch zákoníku par. 1829 do 14 dnů dopdručeně příp. s dodejkou, a zrušit plnou moc TGI

Autor: Jiří Kelvicl
Datum: 10.05.2019 11:55 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 113251
reakce na ...
Díky za tip. Pokud jde o stejného dodavatele na další 2 roky? Lze použít stejný způsob?

Autor: Mojmír Krug
Datum: 10.05.2019 12:36 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 109007
reakce na ...
Obecně platí podat výpověď s tím že nepožadujete pokračovat v dodávkách do 3 měsíců před skončením smlouvy, a zrušit Plnou moc TGI písemně s dodejkou. A pozor na telefonické hovory kde formulací otázek Vás donutí vyslovit slovo ANO, to pak berou jako souhlas se smlouvou. Jestli se v nové smlouvě změní ceny lze to brát jako nová smlouva a tudíž s ní nesouhlasit. Zkuste Skautskou energii tu TGI také nabízí.

Autor: Kamila Roudná
Datum: 26.02.2019 18:26 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129876
reakce na ...
Dobrý den. Přesně jak všichni píšete, jenom stáří lidé.

Mám také velikou prosbu zda by nám někdo poradil. Naše 71 letá babička také při podomním prodeji který je ze zákona zakázaný podepsala aniž by vůbec věděla co registrační formulář s TG už před rokem a teď když jsme to zjistili a chtěli od smlouvy odstoupit, tak jí začali chodit sms zprávy a výhružky na udělění sankce 5000 kč.
Babička je vážně nemocná a bude se v nejbližší době stěhovat do Domu s lékařskou a pečovatelskou službou a my si teď nevíme rady jak od smlouvy s TG odstoupit.
Můžete nám moc prosím někdo poradit????
Děkuji tisíckrat.

Autor: Jan Schindler
Datum: 26.02.2019 21:21 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115116
reakce na ...
Dobrý den,

zkuste požádat písemně o zrušení smlouvy s TG bez sankcí, protože se jedná o nekalou obchodní praktiku. Pokud TG nevyhoví Vaší žádosti, tak se obraťte na Českou obchodní inspekci na mimosoudní řešení sporů, měl by tam být formulář. Oni už si s nimi poradí.

Autor: Lenka Lova
Datum: 26.02.2019 21:33 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129416
reakce na ...
Zavolejte mi na 773. 616. 909 poradim pracovala jsem tam! Uz nikdy vice! Podvodnici nejvetsiho kalibru!!!!

Autor: Terra Group
Datum: 18.03.2019 12:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Dobrý den paní Lenko Lová. Mrzí nás vámi prezentovaná špatná zkušenost s námi z pozice zaměstnance. Podle jména jste však u nás nepracovala, je tedy možné, že jste si nás spletla s jinou společností ... Dovolujeme si tedy požádat diskutující, aby v případě jakéhokoliv požadavku kontaktovali přímo naši zákaznickou linku na tel. 533 101 335 nebo nám napsali email na . Rádi se vaším požadavkům budeme věnovat přímo, tak jak u ostatních klientů viz diskuze níže. Hezký den.

Autor: Michal Havránek
Datum: 05.02.2019 19:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129682
reakce na ...
Měl jsem od nového roku přecházet prostřednictvím TGI na nového dodavatele plynu (Armex). Armex mně poslal v prosinci uvítání, podklady a návrh smlouvy. V lednu jsem se náhodou dozvěděl, že TGI smlouvu s Armexem stornovalo a NIKDO mě o tom neinformoval. Tím pádem jsem zůstal u původního dodavatele, kde mně ale vypršela smlouva, takže jsem tam samozřejmě za oficiální plné ceny plynu. Přestaly se mně rovněž strhávat zálohy na plyn.

Samozřejmě, že na můj email na TGI naprosto žádná reakce, po telefonu to "řeší" již 3 týdny, ale situace je pořád stejná - to znamená, že pro nápravu neudělali vůbec nic.
Na podzim minulého roku jsem dal TGI výpověď přihlášky, která vyprší 31.3.2019. Mám takový pocit, jestli se z jejich strany nejedná o nějakou křivárnu, do které se mě snaží vmanévrovat.

Buďte velmi obezřetní s touto společností a ušetříte si nervy a čas.

Autor: Michal Havránek
Datum: 14.02.2019 20:10 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129682
reakce na ...
Když se situace nachýlila až k hrozbě možnosti odpojení měřidla, začal jsem TGI opravdu hodně telefonicky tlačit k rychlému vyřešení případu.
A musím říct, že se vše nakonec vyřešilo k oboustranné spokojenosti. Paní na lince TGI měla snahu a byla úspěšná. Problém, který se řešil měsíc se podařilo najednou během jednoho dne ukončit. Takže za to moc díky.

Nicméně nemůžu se zbavit dojmu, že to nemuselo trvat tak dlouho. Všechny problémy pramenily z toho, že mezi novým dodavatelem, starým dodavatelem a TGI nebyla téměř žádná komunikace. Je co zlepšovat.
Kromě tohoto případu jsem ale neměl po dobu mé přihlášky s TGI žádné jiné problémy.

Autor: Jaroslav Šlahůnek
Datum: 28.01.2019 14:59 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129576
reakce na ...
Dobrý den,

chtěl bych se taky podělit s ostatními o svou zkušenost se společností Terra Group, popř. poprosit o radu, jak se těchto šejdířů zbavit. Mou matku (věk 86 let) navštívil v lednu 2017 jeden ze zástupců této společnosti a předložil jí k podpisu tzv. "dohodu o zastupování." Má matka špatně slyší i vidí - brýle odmítá s tím, že se jí z nich točí hlava, naslouchadlo nemá. Uznávám, že není jednoduché pokusit se mé matce vysvětlit, co vlastně podepisuje - o to se onen vypečený zástupce ani nepokusil. Jediné, co jí opakovaně zdůraznil, bylo, aby o této smlouvě nikomu nic neříkala. Protože mentální schopnosti mé matky se blíží k úrovni malého dítěte, důsledně se jeho radou řídila a tak se stalo, že jsem se o podpisu této smlouvy dozvěděl až o čtyři měsíce později. V této době už bylo pozdě na vypovězení smlouvy do čtrnácti dnů. Následně Terra Group mé matce "vysoutěžila" jako dodavatele elektřiny společnost X Energie, jako dodavatele plynu Armex Energy, oba závazky na dva roky. Smlouva s X Energie na dodávky elektřiny začala za čtyři měsíce od podepsání smlouvy s TGI, (skončila platnost smlouvy s původním dodavatelem Innogy), dodávky plynu od Armexu mají začít až letos, t.j. 2019. V tomto roce má taky dojít k vypršení smlouvy se společností X Energie na dodávky elektřiny a tak TGI nedávno mé matce oznámila, že společnost X Energie byla opět vysoutěžena jako nejvýhodnější dodavatel elektřiny a že tato společnost bude vybrána i na další období. Já jsem ihned poté, co jsem se dozvěděl o uzavření smlouvy s TGI, zaslal této společnosti stížnost na způsob uzavření smlouvy - v rozporu s dobrými mravy a že došlo k porušení vyhlášky města, která zakazuje uzavírání smluv podomním způsobem. V této stížnosti jsem žádal okamžité zrušení smlouvy ze strany TGI, dočkal jsem se jen neurčitých slibů, že má stížnost bude postoupena "kompetentnímu oddělení" a že mě budou kontaktovat. Žádné odpovědi jsem se nedočkal a tak jsem jim zaslal doporučený dopis s odstoupením od smlouvy podepsaný mou matkou. Na zaslání výpovědi jsem TGI upozornil i mailem. Asi za půl roku jsem obdržel od TGI mail, ve kterém byl zdůrazněn závazek mé matky k vysoutěženým dodavatelům energií a rovněž požadavek, abych v případě přepsání měřidel na jiného majitele neprodleně předložil nový rozpis záloh od nového dodavatele. Ani zmínka o mé původní stížnosti nebo nějaká reakce na zaslané odstoupení od smlouvy. Když TGI letos v lednu mé matce oznámila záměr prodloužit smlouvu s X Energie, napsal jsem jim, že žádné další "vysoutěžené" dodavatele už nehodlám akceptovat a rovněž jsem jim připomněl výpověď smlouvy. Načež mi pan Pavel Kulhánek z Terra Group odpověděl, že TGI zaslané odstoupení od smlouvy neakceptuje (bez jakéhokoliv zdůvodnění) a že na všechny mé dotazy a stížnosti bylo odpovězeno - naopak jsem to prý byl já, kdo nekomunikuje. V e-mailu, na který pan Kulhánek odkazuje, bohužel žádná odpověď na mou stížnost není.
Já už jsem u společnosti Innogy předběžně domluvil převod měřidel na mou osobu, byl jsem ale rovněž upozorněn, že Innogy nemůže žádným způsobem ovlivnit mé jednání s TGI, protože tato není dodavatel energií a tudíž se na ně nevztahuje energetický zákon. Jsem odhodlaný spor s TGI řešit soudní cestou, trochu mě ale brzdí obavy o mou matku - nedovedu si představit, jaký dopad by tahanice před soudy mohla mít na její zdravotní stav.
Uvítám jakoukoliv radu, jak se smlouvy s Terra Group zbavit bez toho, aniž bych svou matku vystavil dalšímu stresu.

Děkuji

Autor: Terra Group
Datum: 28.01.2019 15:19 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Dobrý den p. Šlahůnku. V systému jsme podle vašeho jména nenalezli žádné spojení na vás. Prosím, zašlete nám na kontaktní spojení na vás, vč. identifikace vaší maminky (jméno a plnou adresu), prostudujeme vámi popsaný případ a ozveme se vám zpět s návrhem dalšího postupu. Věřím, že najdeme společnou cestu, jak popisovaný případ vyřešit k vaší spokojenost. Hezký den.

Autor: Petr Kysela
Datum: 29.01.2019 00:25 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Zdravím, to je velmi zajímavý příběh. Jedna věc mne jako energetika zajímá, pokud Vaše mamka má uvažování a logické schopnosti dítěte, jak jste přišel na to, že zástupce TGI ji řekl aby striktně tajila existenci smlouvy...? Každopádně před koncem roku došlo v politice TGI k výraznému posunu směrem k zákazníkům a jelikož jsem zvyklí zde prezentovat skutečně férové odezvy a mám osobní zkušenost za poslední tři měsíce s několika klienty, kdy TGI skutečně přistoupila na dohody bez sankcí, musím říci, že kontaktování se Vám velmi pravděpodobně vyplatí. Pokud byste pak stál o nějakou správu energií a případně převody OM do rukou firemní správy a maminku dostal do statutu "Chráněný zákazník" pak se klidně ozvěte budete mít jednou pro vždy pokoj.

Autor: Jaroslav Šlahůnek
Datum: 29.01.2019 23:00 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129576
reakce na ...
Dobrý den,

odpověď na Vaši otázku, jak jsem přišel na to, že zástupce TGI řekl mé matce, aby mi podpis smlouvy zatajila, je velmi jednoduchá. Na to, že k nějakému uzavření smlouvy s touto společností vůbec došlo, jsem přišel pouze náhodou, když jsem prováděl "úklid" v jejím telefonu. Všiml jsem si, že dostala větší počet SMS zpráv od odesílatele Terra Group - pro mě tehdy neznámý pojem. Když jsem se jí ptal, kdo to je, řekla mi, že neví, že asi zase nějací podvodníci. Nedalo mi to a zapátral jsem na internetu a hned mi bylo všechno jasné. Toto totiž nebyl první případ, kdy má matka převedla odběrná místa na jiného dodavatele - udělala to předtím už asi 6x. Vždycky předtím mi ale o převodu dodávky energií hned řekla, takže nebyl až tak velký problém vše vrátit do původního stavu. Když jsem se jí zeptal, jestli zase naletěla nějakým darebákům, neochotně to přiznala a ukázala mi smlouvu s TGI. A na mou otázku, proč mi to vlastně tajila, odpověděla, že když tomu pánovi říkala, že synové se asi budou zlobit, onen pán jí "poradil", aby jim tedy nic neříkala. Po přečtení smlouvy jsem užasl - takový paskvil mohl skutečně podepsat jen člověk, který není zcela při smyslech anebo tu smlouvu vůbec nečetl. V případě mé matky bohužel platí obojí. Matka smlouvu podepsala v lednu a já jsem se o tom dozvěděl až v červnu. Odpověď na to, proč vlastně má matka neustále mění dodavatele energií, není až tak jednoduchá - ona sama to není schopná vysvětlit. Vždy ale tvrdí, že už další smlouvu nepodepíše - své sliby ale není schopná splnit. Po podepsání "dohody o zastupování" s TGI podepsala smlouvy i s dalšími dodavateli, už o pouhý týden později podepsala smlouvu šmejdovi od Centropolu - ale ani v tomto případě mi nic neřekla. Kdykoliv jí některý z "energetických šmejdů" navštívil, každý z nich si odnesl podepsanou smlouvu. S výjimkou jediného případu - podvodníka, kterého jsem přistihl přímo při činu. Tvrdil, že zastupuje EON a přitom na připravené smlouvě měl logo X Energie. Já sám si myslím, že má matka se těchto darebáků prostě bojí a to je důvod, proč se jim snaží vyhovět - prostě chce, aby co nejdříve odešli. Proč jim ale otvírá a reaguje na jejich lži, to nechápu. I ona sama už dobře ví, že jejich řeči o imaginárních úsporách nemůže brát vážně. Já jsem přesvědčen, že společnosti, které získávají své klienty tímto způsobem, musí mít adresu mé matky zapsanou ve svých databázích zlatým písmem. Jak jinak si mám vysvětlit, že se k ní slétají jako vosy na med, zatímco do domu kde bydlím, nechodí nikdo - přestože i zde žijí důchodci.
Má matka má spotřebu elektřiny i plynu dost nízkou, takže je vcelku jedno, jakého má dodavatele - rozdíl v cenách je zanedbatelný. Trvám ale na tom, že to musí být seriózní společnost, kterou si zvolí ona sama nebo si nechá poradit ode mne - nehodlám odměňovat podvodníky za to, že se jim podařilo napálit starého a zranitelného člověka.
Rád bych věřil tomu, co píšete - že u společnosti Terra Group došlo k pozitivním změnám v jednání s klienty. Já jsem v každém případě rozhodnutý smlouvu s nimi ukončit - v krajním případě i za cenu soudního sporu. Poté bych odběrná místa převedl na sebe a snad by bylo o jednu starost míň.

Autor: Petr Kysela
Datum: 30.01.2019 14:18 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Ano rozumím Vám, jen jsem chtěl v kontextu tohoto nabídnout nepřevádět na sebe, protože tím získáte pouze a jen starosti, ale převeďte to na profesionální správu a využívejte k tomu i hromadnou slevu která je s tím spojena a hlavně Vám už nikdo nic nebude měnit, pokud o to Vy sám nepožádáte...jinak si samozřejmě dělejte co uznáte za vhodné....

Autor: Zuzana Králová
Datum: 02.05.2019 12:46 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 130229
reakce na ...
Dobrý den, jsem ve stejné situaci jako Vy pane Šlahůnek, jen podepsal můj invalidní psychicky labilní otec - rovněž při podomním prodeji, který je ve městě zakázán!!. TGI po zaslání emailu o odstoupení/vypovězení smlouvy před zahájením dodávky z důvodu zneužití invalidního seniora oznámilo, že uběhla lhůta 14 dní pro odstoupení - ale tedy neakceptují odstoupení!!! Ani slovo o tom, jakým způsobem zneužili důvěry a neznalosti/neschopnosti se těchto věcech orientovat ani slovo!!! Jsem šokována, jak to dnes chodí...a chci se bránit. Rovněž uvažuji o kontaktování ČOI. Jak jste prosím pokračoval a zbavil se těchto "šmejdů"? Děkuji za odpověď.

Autor: Mojmír Krug
Datum: 06.05.2019 14:01 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 109007
reakce na ...
Dobrý den, 14 dní po obnovení dodávek poslat doporučeně příp. s dodejkou, nebyl problém.

Odstoupení od smlouvy
§ 1829

(1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

Autor: Zuzana Králová
Datum: 09.05.2019 09:17 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 130229
reakce na ...
Dobrý den, NECHCEME nechat se od nich připojit a pak čekat, zda náhodou tátu milosrdně pustí. Navíc Šetříme občanům - nebo jak se ta společnost nyní jmenuje a je to vlastně Terra Group - jsou hezky slušně řečeno vykutálení - ve sml. stojí, že ONI VYBEROU dodavatele - ani slovo o tom, zda dají na možnost vybrat otci. TGI tam stojí jako "správce", za což chtějí měsíční poplatek - Domníváme se tedy, že pokud vypoví otec event. připojenou vybranou společnost, kterou si tam TGI nastrčila - což není sama TGI, ale počítám "spřátelená firma", tak TGI má možnost vybrat nového dodavatele... a tak stále dokola. A když chce odejít - tak 5000,- - Považuji to za odporné využívání nevědomosti a důvěry starých lidí a jen tahání z nich peněz, kterých nemají nazbyt!!

Autor: Mojmír Krug
Datum: 09.05.2019 12:46 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 109007
reakce na ...
Podívejte se na ceny energií zde na TZB zkuste si s TGI domluvit převod na Skautskou energii oni maji taky nabídku Skautské energie.
Jinak ukončení podle obchodního zákoníku viz par 1829, 14 dnů po obnovení dodávek nového dodavatele.
Nebo nejít do žádné aukce a riskovat vysoké ceny od dominantních CEZ PRE EON PPAS. Zatím vychází Skautská velmi dobře, a i podporujete Skauty.

Autor: Mojmír Krug
Datum: 06.05.2019 14:11 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 109007
reakce na ...
Jinak jestli Vám nabídli Skatskou energii tak je cena za plyn i elektřinu skoro nejnižší na cca 2 roky

Autor: Aleš Šamaj
Datum: 02.12.2018 18:55 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129125
reakce na ...
Dobrý večer. Obracím se na Vás všechny s žádostí o radu. S firmou TerraGroupInvesment máme doma bohužel negativní zkušenost. Na základě plné moci společnost TGI uzavřela smlouvu u dodavatele elektřiny u fa. X-energie, nicméně od společnosti X-energie nám vzápětí přišel dopis, kde jsme byli informováni o tom, že byla tato smlouva okamžitě bez udání důvodu vypovězena. Následně došlo k situaci, kdy jsme podle ČEZ Distribuce byli nelegálně připojení do odběrné sítě, s tím, že pokud od 30.11.2018 neuvedeme nového smluvního dodavatele, budeme odpojeni od dodávek elektrické energie. Jistě není nutné dodávat, že tato situace teď v zimě by byla obzvlášť velice nepříjemná, navíc v době kdy máme půl roční dítě.
Na tuto informaci jsme společnost TGI upozornili několikrát pomocí emailu, tak i snahou se dovolat na firmu (nespěšně, voláno v různou dobu po celý prac.týden). Jedinou odpovědí bylo, že budeme někým kontaktováni ze spolčenosti TGI o stavu řešení problému. Nicméně se již dále nikdo neozval.

Na základě této zkušenosti jsme se rozhodli ukončit jakoukoliv spolupráci se společnosti TGI, poslali jsme výpověď, nicméně TGI s námi i nadále nekomunikuje, nemáme odpověď, zdali výpověď přijeli, nebo ne a proč.

Mám tedy dotaz, za jakých podmínek lze ukončit jak Dohodu o zastupování, tak i přihlášku do ,,eneregetických aukcí,,.
Stále doufáme v dohodu se společnosti TGI, bez toho aniž bychom museli již tuto situaci řešit přes advokátní kancelář.

Děkuji Vám všem. A propo - kdyby tento příspěvěk náhodou četli zástupci TGI a chtěli napsat do odpovědi, ať je kontaktujeme na jejich email/telefon - již dávno kontaktováni jsou a máji podklady k řešení tohoto problému!!!

Děkuji Šamaj

Autor: Petr Kysela
Datum: 03.12.2018 02:13 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Vydržte, oni ještě donedávna vůbec nevěděli, že by někdo mohl mít s TGI jakýkoliv problém. Dokonce se na slovo problém u TGI objednával externí překladatel.....Teď najednou zjistili, že mají spoustu problémů a přidělili na to pracovníka....Určittě se Vám v následujících dvou letech někdo ozve...

Autor: Aleš Šamaj
Datum: 04.12.2018 12:28 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129125
reakce na ...
No dobře, ale stále nevíme, jak postupovat dále. Máte nějakou radu ? Děkuji Šamaj

Autor: Petr Kysela
Datum: 04.12.2018 19:50 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Zdravím ještě jednou, tentokráte vynecháme sarkasmus....
Do konce roku Vám neumím pomoci z časových důvodů...
pokud se mi ozvete na email tak s tím zkusíme něco udělat na začátku příštího roku. Ponejprv se musíme potkat.
Samozřejmě že je možné se zbavit problému jménem TGI, ale není to na diskuzi zde....
Pokud to nevyřešíte rychleji, tak mi dejte vědět.

Autor: Terra Group
Datum: 05.12.2018 08:32 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Pane Šamaji, včera jsme s kolegy na firmě procházeli klienty z poslední doby a bohužel jsme nenašli žádný případ, který by se podobal vašemu popisu. Pokud nám klienti volají a nedovolají se, systém nabízí po cca 120 sekundách call-back, tedy zpětné zavolání. Tyto hovory odbavujeme vždy nejpozději druhý den do 12 hodin, vyčkal jste prosím na tuto možnost? Proto, i s odkazem na vaši informaci v dalším příspěvku, vás požádám o zaslání informací o klientovi, kterého se vámi popisovaný případ týká na , a my jej obratem dohledáme a zkontrolujeme. V systému neevidujeme ani žádného klienta s vaším jménem nebo v ženském rodě. Tudíž je identifikace nemožná. Věřím, že situaci vyřešíme napřímo a nebude nutné čekat do nového roku, až bude mít čas p. Kysela. Hezký den. Terra Group.

Autor: Aleš Šamaj
Datum: 06.12.2018 20:57 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129125
reakce na ...
Vážená společnosti TGI, já se opravdu nestačím divit. Z Vaší odpovědi si nemohu odpustit pocit, že máte ve firmě velice slušně řečeno nepořádek.

Je pravdou, že na nějaký Váš systém Call-back jsme nereagovali - jelikož jsme jej ani nepostřehli a pokud se Vám snažíme dovolat po celý pracovní týden v různou dobu, je to tedy naše chyba?

Zmiňovaný případ Vám byl emailem oznámen od p.Urbánkové dne 29.10.18 v 9:50 (ukončení smlouvy od X-Energie), dne 12.11.18 v 17:33 Vám byl odeslán email o Upozornění ze strany ČEZ Distribuce na neoprávněný odběr el.proudu z naší strany, jelikož není uzavřena smlouva s dodavatel el. proudu.

Hezký den. Šamaj

Autor: Petr Kysela
Datum: 06.12.2018 21:47 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
:-)))) znáte seriál Teorie velkého třesku ? ......Mám rád lidi jako je Sheldon Cooper....jen do nich, ještě jim napište co jste ten den obědval a co dávali v televizi....Takhle skvěle připraveného zákazníka se nepotkává denně....Přeji krásný večer i předvánoční čas.

Autor: Terra Group
Datum: 07.12.2018 09:22 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Vážený pane Šamaji. Díky za upřesnění jména klientky, jejíž případ jste popisoval. V systému jsme již vyhledali. Mrzí nás to, ale bez přesnější identifikace je dohledání složitější či nemožné. Co se týče call-centra, dovolatelnost do 90 sekund (tzn. zvednutí hovoru) máme 82 %, ale je možné, že v nějakou hodinu může být úspěšnost dovolání nižší. Kolegové budou p. Urbánkovou kontaktovat. Hezký den.

zobrazuji 1 - 30 z 109   starší >>
odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.