Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

TERRA GROUP

Autor: Milan Hodul
Datum: 15.12.2016 17:28
uživatel: 124115


Prosím ,máte někdo zkušenosti s firmou Terra Group která shání nejlevnější dodavatele energií.Děkuji za jakékoliv info.Milan

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Zobrazit všechny příspěvky zobrazuji 1 - 30 z 100   starší >>
Příspěvky
Autor: Dominik Kratochvíl
Datum: 10.04.2019 09:13 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 130136
reakce na ...
Fotogalerie:
Dobrý den,
prosím o radu ohledně odstoupení od smlouvy s Terra Group. Smlouvu jsem před cca 2 lety podepsal s pánem který už tam nepracuje. Stačí společnosti zaslat výpověď a zrušení plné moci? Hrozí nějaké sankce? Postoj Terra Group je už na úrovni vyhrožování, že odstoupit v tuto chvíli není možné. Předem Díky za jakékoli rady.

Autor: Jan Schindler
Datum: 10.04.2019 11:49 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115116
reakce na ...
Dobrý den,

k odstoupení není důvod a pokud by jste na něm trval, asi byste zaplatil pokutu.

Podle dokumentů na jejich stránkách je smlouva o výběru dodavatelů na dobu neurčitou. Stačí podat výpověď a ta začíná běžet od začátku nového čtvrtletí a trvá tři měsíce.
Závazek vůči dodavateli musíte ale dodržet (asi na dva roky).

To co jste poslal se týkalo možnosti odstoupení do 14 dnů při distančním uzavření smlouvy, což se Vás netýká.

Autor: Kamila Roudná
Datum: 26.02.2019 18:26 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129876
reakce na ...
Dobrý den. Přesně jak všichni píšete, jenom stáří lidé.

Mám také velikou prosbu zda by nám někdo poradil. Naše 71 letá babička také při podomním prodeji který je ze zákona zakázaný podepsala aniž by vůbec věděla co registrační formulář s TG už před rokem a teď když jsme to zjistili a chtěli od smlouvy odstoupit, tak jí začali chodit sms zprávy a výhružky na udělění sankce 5000 kč.
Babička je vážně nemocná a bude se v nejbližší době stěhovat do Domu s lékařskou a pečovatelskou službou a my si teď nevíme rady jak od smlouvy s TG odstoupit.
Můžete nám moc prosím někdo poradit????
Děkuji tisíckrat.

Autor: Jan Schindler
Datum: 26.02.2019 21:21 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 115116
reakce na ...
Dobrý den,

zkuste požádat písemně o zrušení smlouvy s TG bez sankcí, protože se jedná o nekalou obchodní praktiku. Pokud TG nevyhoví Vaší žádosti, tak se obraťte na Českou obchodní inspekci na mimosoudní řešení sporů, měl by tam být formulář. Oni už si s nimi poradí.

Autor: Lenka Lova
Datum: 26.02.2019 21:33 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129416
reakce na ...
Zavolejte mi na 773. 616. 909 poradim pracovala jsem tam! Uz nikdy vice! Podvodnici nejvetsiho kalibru!!!!

Autor: Terra Group
Datum: 18.03.2019 12:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Dobrý den paní Lenko Lová. Mrzí nás vámi prezentovaná špatná zkušenost s námi z pozice zaměstnance. Podle jména jste však u nás nepracovala, je tedy možné, že jste si nás spletla s jinou společností ... Dovolujeme si tedy požádat diskutující, aby v případě jakéhokoliv požadavku kontaktovali přímo naši zákaznickou linku na tel. 533 101 335 nebo nám napsali email na . Rádi se vaším požadavkům budeme věnovat přímo, tak jak u ostatních klientů viz diskuze níže. Hezký den.

Autor: Michal Havránek
Datum: 05.02.2019 19:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129682
reakce na ...
Měl jsem od nového roku přecházet prostřednictvím TGI na nového dodavatele plynu (Armex). Armex mně poslal v prosinci uvítání, podklady a návrh smlouvy. V lednu jsem se náhodou dozvěděl, že TGI smlouvu s Armexem stornovalo a NIKDO mě o tom neinformoval. Tím pádem jsem zůstal u původního dodavatele, kde mně ale vypršela smlouva, takže jsem tam samozřejmě za oficiální plné ceny plynu. Přestaly se mně rovněž strhávat zálohy na plyn.

Samozřejmě, že na můj email na TGI naprosto žádná reakce, po telefonu to "řeší" již 3 týdny, ale situace je pořád stejná - to znamená, že pro nápravu neudělali vůbec nic.
Na podzim minulého roku jsem dal TGI výpověď přihlášky, která vyprší 31.3.2019. Mám takový pocit, jestli se z jejich strany nejedná o nějakou křivárnu, do které se mě snaží vmanévrovat.

Buďte velmi obezřetní s touto společností a ušetříte si nervy a čas.

Autor: Michal Havránek
Datum: 14.02.2019 20:10 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129682
reakce na ...
Když se situace nachýlila až k hrozbě možnosti odpojení měřidla, začal jsem TGI opravdu hodně telefonicky tlačit k rychlému vyřešení případu.
A musím říct, že se vše nakonec vyřešilo k oboustranné spokojenosti. Paní na lince TGI měla snahu a byla úspěšná. Problém, který se řešil měsíc se podařilo najednou během jednoho dne ukončit. Takže za to moc díky.

Nicméně nemůžu se zbavit dojmu, že to nemuselo trvat tak dlouho. Všechny problémy pramenily z toho, že mezi novým dodavatelem, starým dodavatelem a TGI nebyla téměř žádná komunikace. Je co zlepšovat.
Kromě tohoto případu jsem ale neměl po dobu mé přihlášky s TGI žádné jiné problémy.

Autor: Jaroslav Šlahůnek
Datum: 28.01.2019 14:59 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129576
reakce na ...
Dobrý den,

chtěl bych se taky podělit s ostatními o svou zkušenost se společností Terra Group, popř. poprosit o radu, jak se těchto šejdířů zbavit. Mou matku (věk 86 let) navštívil v lednu 2017 jeden ze zástupců této společnosti a předložil jí k podpisu tzv. "dohodu o zastupování." Má matka špatně slyší i vidí - brýle odmítá s tím, že se jí z nich točí hlava, naslouchadlo nemá. Uznávám, že není jednoduché pokusit se mé matce vysvětlit, co vlastně podepisuje - o to se onen vypečený zástupce ani nepokusil. Jediné, co jí opakovaně zdůraznil, bylo, aby o této smlouvě nikomu nic neříkala. Protože mentální schopnosti mé matky se blíží k úrovni malého dítěte, důsledně se jeho radou řídila a tak se stalo, že jsem se o podpisu této smlouvy dozvěděl až o čtyři měsíce později. V této době už bylo pozdě na vypovězení smlouvy do čtrnácti dnů. Následně Terra Group mé matce "vysoutěžila" jako dodavatele elektřiny společnost X Energie, jako dodavatele plynu Armex Energy, oba závazky na dva roky. Smlouva s X Energie na dodávky elektřiny začala za čtyři měsíce od podepsání smlouvy s TGI, (skončila platnost smlouvy s původním dodavatelem Innogy), dodávky plynu od Armexu mají začít až letos, t.j. 2019. V tomto roce má taky dojít k vypršení smlouvy se společností X Energie na dodávky elektřiny a tak TGI nedávno mé matce oznámila, že společnost X Energie byla opět vysoutěžena jako nejvýhodnější dodavatel elektřiny a že tato společnost bude vybrána i na další období. Já jsem ihned poté, co jsem se dozvěděl o uzavření smlouvy s TGI, zaslal této společnosti stížnost na způsob uzavření smlouvy - v rozporu s dobrými mravy a že došlo k porušení vyhlášky města, která zakazuje uzavírání smluv podomním způsobem. V této stížnosti jsem žádal okamžité zrušení smlouvy ze strany TGI, dočkal jsem se jen neurčitých slibů, že má stížnost bude postoupena "kompetentnímu oddělení" a že mě budou kontaktovat. Žádné odpovědi jsem se nedočkal a tak jsem jim zaslal doporučený dopis s odstoupením od smlouvy podepsaný mou matkou. Na zaslání výpovědi jsem TGI upozornil i mailem. Asi za půl roku jsem obdržel od TGI mail, ve kterém byl zdůrazněn závazek mé matky k vysoutěženým dodavatelům energií a rovněž požadavek, abych v případě přepsání měřidel na jiného majitele neprodleně předložil nový rozpis záloh od nového dodavatele. Ani zmínka o mé původní stížnosti nebo nějaká reakce na zaslané odstoupení od smlouvy. Když TGI letos v lednu mé matce oznámila záměr prodloužit smlouvu s X Energie, napsal jsem jim, že žádné další "vysoutěžené" dodavatele už nehodlám akceptovat a rovněž jsem jim připomněl výpověď smlouvy. Načež mi pan Pavel Kulhánek z Terra Group odpověděl, že TGI zaslané odstoupení od smlouvy neakceptuje (bez jakéhokoliv zdůvodnění) a že na všechny mé dotazy a stížnosti bylo odpovězeno - naopak jsem to prý byl já, kdo nekomunikuje. V e-mailu, na který pan Kulhánek odkazuje, bohužel žádná odpověď na mou stížnost není.
Já už jsem u společnosti Innogy předběžně domluvil převod měřidel na mou osobu, byl jsem ale rovněž upozorněn, že Innogy nemůže žádným způsobem ovlivnit mé jednání s TGI, protože tato není dodavatel energií a tudíž se na ně nevztahuje energetický zákon. Jsem odhodlaný spor s TGI řešit soudní cestou, trochu mě ale brzdí obavy o mou matku - nedovedu si představit, jaký dopad by tahanice před soudy mohla mít na její zdravotní stav.
Uvítám jakoukoliv radu, jak se smlouvy s Terra Group zbavit bez toho, aniž bych svou matku vystavil dalšímu stresu.

Děkuji

Autor: Terra Group
Datum: 28.01.2019 15:19 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Dobrý den p. Šlahůnku. V systému jsme podle vašeho jména nenalezli žádné spojení na vás. Prosím, zašlete nám na kontaktní spojení na vás, vč. identifikace vaší maminky (jméno a plnou adresu), prostudujeme vámi popsaný případ a ozveme se vám zpět s návrhem dalšího postupu. Věřím, že najdeme společnou cestu, jak popisovaný případ vyřešit k vaší spokojenost. Hezký den.

Autor: Petr Kysela
Datum: 29.01.2019 00:25 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Zdravím, to je velmi zajímavý příběh. Jedna věc mne jako energetika zajímá, pokud Vaše mamka má uvažování a logické schopnosti dítěte, jak jste přišel na to, že zástupce TGI ji řekl aby striktně tajila existenci smlouvy...? Každopádně před koncem roku došlo v politice TGI k výraznému posunu směrem k zákazníkům a jelikož jsem zvyklí zde prezentovat skutečně férové odezvy a mám osobní zkušenost za poslední tři měsíce s několika klienty, kdy TGI skutečně přistoupila na dohody bez sankcí, musím říci, že kontaktování se Vám velmi pravděpodobně vyplatí. Pokud byste pak stál o nějakou správu energií a případně převody OM do rukou firemní správy a maminku dostal do statutu "Chráněný zákazník" pak se klidně ozvěte budete mít jednou pro vždy pokoj.

Autor: Jaroslav Šlahůnek
Datum: 29.01.2019 23:00 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129576
reakce na ...
Dobrý den,

odpověď na Vaši otázku, jak jsem přišel na to, že zástupce TGI řekl mé matce, aby mi podpis smlouvy zatajila, je velmi jednoduchá. Na to, že k nějakému uzavření smlouvy s touto společností vůbec došlo, jsem přišel pouze náhodou, když jsem prováděl "úklid" v jejím telefonu. Všiml jsem si, že dostala větší počet SMS zpráv od odesílatele Terra Group - pro mě tehdy neznámý pojem. Když jsem se jí ptal, kdo to je, řekla mi, že neví, že asi zase nějací podvodníci. Nedalo mi to a zapátral jsem na internetu a hned mi bylo všechno jasné. Toto totiž nebyl první případ, kdy má matka převedla odběrná místa na jiného dodavatele - udělala to předtím už asi 6x. Vždycky předtím mi ale o převodu dodávky energií hned řekla, takže nebyl až tak velký problém vše vrátit do původního stavu. Když jsem se jí zeptal, jestli zase naletěla nějakým darebákům, neochotně to přiznala a ukázala mi smlouvu s TGI. A na mou otázku, proč mi to vlastně tajila, odpověděla, že když tomu pánovi říkala, že synové se asi budou zlobit, onen pán jí "poradil", aby jim tedy nic neříkala. Po přečtení smlouvy jsem užasl - takový paskvil mohl skutečně podepsat jen člověk, který není zcela při smyslech anebo tu smlouvu vůbec nečetl. V případě mé matky bohužel platí obojí. Matka smlouvu podepsala v lednu a já jsem se o tom dozvěděl až v červnu. Odpověď na to, proč vlastně má matka neustále mění dodavatele energií, není až tak jednoduchá - ona sama to není schopná vysvětlit. Vždy ale tvrdí, že už další smlouvu nepodepíše - své sliby ale není schopná splnit. Po podepsání "dohody o zastupování" s TGI podepsala smlouvy i s dalšími dodavateli, už o pouhý týden později podepsala smlouvu šmejdovi od Centropolu - ale ani v tomto případě mi nic neřekla. Kdykoliv jí některý z "energetických šmejdů" navštívil, každý z nich si odnesl podepsanou smlouvu. S výjimkou jediného případu - podvodníka, kterého jsem přistihl přímo při činu. Tvrdil, že zastupuje EON a přitom na připravené smlouvě měl logo X Energie. Já sám si myslím, že má matka se těchto darebáků prostě bojí a to je důvod, proč se jim snaží vyhovět - prostě chce, aby co nejdříve odešli. Proč jim ale otvírá a reaguje na jejich lži, to nechápu. I ona sama už dobře ví, že jejich řeči o imaginárních úsporách nemůže brát vážně. Já jsem přesvědčen, že společnosti, které získávají své klienty tímto způsobem, musí mít adresu mé matky zapsanou ve svých databázích zlatým písmem. Jak jinak si mám vysvětlit, že se k ní slétají jako vosy na med, zatímco do domu kde bydlím, nechodí nikdo - přestože i zde žijí důchodci.
Má matka má spotřebu elektřiny i plynu dost nízkou, takže je vcelku jedno, jakého má dodavatele - rozdíl v cenách je zanedbatelný. Trvám ale na tom, že to musí být seriózní společnost, kterou si zvolí ona sama nebo si nechá poradit ode mne - nehodlám odměňovat podvodníky za to, že se jim podařilo napálit starého a zranitelného člověka.
Rád bych věřil tomu, co píšete - že u společnosti Terra Group došlo k pozitivním změnám v jednání s klienty. Já jsem v každém případě rozhodnutý smlouvu s nimi ukončit - v krajním případě i za cenu soudního sporu. Poté bych odběrná místa převedl na sebe a snad by bylo o jednu starost míň.

Autor: Petr Kysela
Datum: 30.01.2019 14:18 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Ano rozumím Vám, jen jsem chtěl v kontextu tohoto nabídnout nepřevádět na sebe, protože tím získáte pouze a jen starosti, ale převeďte to na profesionální správu a využívejte k tomu i hromadnou slevu která je s tím spojena a hlavně Vám už nikdo nic nebude měnit, pokud o to Vy sám nepožádáte...jinak si samozřejmě dělejte co uznáte za vhodné....

Autor: Aleš Šamaj
Datum: 02.12.2018 18:55 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129125
reakce na ...
Dobrý večer. Obracím se na Vás všechny s žádostí o radu. S firmou TerraGroupInvesment máme doma bohužel negativní zkušenost. Na základě plné moci společnost TGI uzavřela smlouvu u dodavatele elektřiny u fa. X-energie, nicméně od společnosti X-energie nám vzápětí přišel dopis, kde jsme byli informováni o tom, že byla tato smlouva okamžitě bez udání důvodu vypovězena. Následně došlo k situaci, kdy jsme podle ČEZ Distribuce byli nelegálně připojení do odběrné sítě, s tím, že pokud od 30.11.2018 neuvedeme nového smluvního dodavatele, budeme odpojeni od dodávek elektrické energie. Jistě není nutné dodávat, že tato situace teď v zimě by byla obzvlášť velice nepříjemná, navíc v době kdy máme půl roční dítě.
Na tuto informaci jsme společnost TGI upozornili několikrát pomocí emailu, tak i snahou se dovolat na firmu (nespěšně, voláno v různou dobu po celý prac.týden). Jedinou odpovědí bylo, že budeme někým kontaktováni ze spolčenosti TGI o stavu řešení problému. Nicméně se již dále nikdo neozval.

Na základě této zkušenosti jsme se rozhodli ukončit jakoukoliv spolupráci se společnosti TGI, poslali jsme výpověď, nicméně TGI s námi i nadále nekomunikuje, nemáme odpověď, zdali výpověď přijeli, nebo ne a proč.

Mám tedy dotaz, za jakých podmínek lze ukončit jak Dohodu o zastupování, tak i přihlášku do ,,eneregetických aukcí,,.
Stále doufáme v dohodu se společnosti TGI, bez toho aniž bychom museli již tuto situaci řešit přes advokátní kancelář.

Děkuji Vám všem. A propo - kdyby tento příspěvěk náhodou četli zástupci TGI a chtěli napsat do odpovědi, ať je kontaktujeme na jejich email/telefon - již dávno kontaktováni jsou a máji podklady k řešení tohoto problému!!!

Děkuji Šamaj

Autor: Petr Kysela
Datum: 03.12.2018 02:13 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Vydržte, oni ještě donedávna vůbec nevěděli, že by někdo mohl mít s TGI jakýkoliv problém. Dokonce se na slovo problém u TGI objednával externí překladatel.....Teď najednou zjistili, že mají spoustu problémů a přidělili na to pracovníka....Určittě se Vám v následujících dvou letech někdo ozve...

Autor: Aleš Šamaj
Datum: 04.12.2018 12:28 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129125
reakce na ...
No dobře, ale stále nevíme, jak postupovat dále. Máte nějakou radu ? Děkuji Šamaj

Autor: Petr Kysela
Datum: 04.12.2018 19:50 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Zdravím ještě jednou, tentokráte vynecháme sarkasmus....
Do konce roku Vám neumím pomoci z časových důvodů...
pokud se mi ozvete na email tak s tím zkusíme něco udělat na začátku příštího roku. Ponejprv se musíme potkat.
Samozřejmě že je možné se zbavit problému jménem TGI, ale není to na diskuzi zde....
Pokud to nevyřešíte rychleji, tak mi dejte vědět.

Autor: Terra Group
Datum: 05.12.2018 08:32 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Pane Šamaji, včera jsme s kolegy na firmě procházeli klienty z poslední doby a bohužel jsme nenašli žádný případ, který by se podobal vašemu popisu. Pokud nám klienti volají a nedovolají se, systém nabízí po cca 120 sekundách call-back, tedy zpětné zavolání. Tyto hovory odbavujeme vždy nejpozději druhý den do 12 hodin, vyčkal jste prosím na tuto možnost? Proto, i s odkazem na vaši informaci v dalším příspěvku, vás požádám o zaslání informací o klientovi, kterého se vámi popisovaný případ týká na , a my jej obratem dohledáme a zkontrolujeme. V systému neevidujeme ani žádného klienta s vaším jménem nebo v ženském rodě. Tudíž je identifikace nemožná. Věřím, že situaci vyřešíme napřímo a nebude nutné čekat do nového roku, až bude mít čas p. Kysela. Hezký den. Terra Group.

Autor: Aleš Šamaj
Datum: 06.12.2018 20:57 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129125
reakce na ...
Vážená společnosti TGI, já se opravdu nestačím divit. Z Vaší odpovědi si nemohu odpustit pocit, že máte ve firmě velice slušně řečeno nepořádek.

Je pravdou, že na nějaký Váš systém Call-back jsme nereagovali - jelikož jsme jej ani nepostřehli a pokud se Vám snažíme dovolat po celý pracovní týden v různou dobu, je to tedy naše chyba?

Zmiňovaný případ Vám byl emailem oznámen od p.Urbánkové dne 29.10.18 v 9:50 (ukončení smlouvy od X-Energie), dne 12.11.18 v 17:33 Vám byl odeslán email o Upozornění ze strany ČEZ Distribuce na neoprávněný odběr el.proudu z naší strany, jelikož není uzavřena smlouva s dodavatel el. proudu.

Hezký den. Šamaj

Autor: Petr Kysela
Datum: 06.12.2018 21:47 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
:-)))) znáte seriál Teorie velkého třesku ? ......Mám rád lidi jako je Sheldon Cooper....jen do nich, ještě jim napište co jste ten den obědval a co dávali v televizi....Takhle skvěle připraveného zákazníka se nepotkává denně....Přeji krásný večer i předvánoční čas.

Autor: Terra Group
Datum: 07.12.2018 09:22 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Vážený pane Šamaji. Díky za upřesnění jména klientky, jejíž případ jste popisoval. V systému jsme již vyhledali. Mrzí nás to, ale bez přesnější identifikace je dohledání složitější či nemožné. Co se týče call-centra, dovolatelnost do 90 sekund (tzn. zvednutí hovoru) máme 82 %, ale je možné, že v nějakou hodinu může být úspěšnost dovolání nižší. Kolegové budou p. Urbánkovou kontaktovat. Hezký den.

Autor: lida křížková
Datum: 07.11.2018 02:16 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 128881
reakce na ...
Chtěla bych vědět jak postupuje společnost terra group po podepsání smlovy.Mě bylo řečeno že vše vyřídí -mají plnou moc-STÁLE MĚ volá vaše společnost a chtějí říct po telefonu údaj o odběrech --vždyť už je máte JE TO NORMÁLNÍ nebo je to nějaký podvod. číslo volajícího je tarifomat 734699832

Autor: Terra Group
Datum: 07.11.2018 07:52 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Dobrý den p. Křížková. Ano, skutečně vše zajistíme za vás a není třeba se o nic starat. V případě, že vám volá vámi uvedené číslo, které lze na internetu vyhledat jako Tarifomat, s námi to nemá nic společného. Snaží se vás získat jako zákazníka formou šikovného tel. hovoru. Pokud chcete mít jistotu, že je ve vašem případě je vše v pořádku, zašlete nám prosím na kontakt na vás s odkazem na tuto diskuzi a kolegové vše proberou. Díky za váš postřeh a hezký den. David Otoupalík

Autor: Roman Pokorný
Datum: 06.07.2018 19:25 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 128051
reakce na ...
Mám teď sám ze sebou takový problém...

V současnosti jsem zákazníkem Bohemia Energy, ale mám to podepsané právě s Terra Group.

Zatím žádný problém nenastal, ale nevím prostě co mám dělat, protože od Bohemia Energy mám ve faktuře za plyn 1,266 Kč/kwh a za elektřinu 1,166 Kč/kwh.

Rozhodl jsem se to změnit právě přes Terra Group, kde budu mít u plynu 0,679 a elektřinu za 1,015. U elektřiny rozdíl nic moc, ale vzal jsem to hlavně k vůli plynu - 50% rozdíl je fakt dost!
Upozorňuji, že jsem to hned nepodepsal a ověřil u pár známých, kteří už toto mají víc jak 4 roky a jednak dostali ceny takové co jim bylo řečeno, neplatili žádný poplatky a už vůbec ne sankce, tak tomu co se tady všude píše moc nerozumím.

Ale proč to vlastně vše píšu....
Před pár dny mě navštívila Bohemia Energy, a že pomluvili konkurenci, to je asi normální, ale že se vytasili s ceníkem u elektřiny za 0,95 Kč/kwh a u plynu 0,680 Kč/kwh, tak to jsem teda zíral!

Takže co teď? Sice to není až tak lepší nabídka, ale nemusel bych nic měnit.

Měl by tady někdo nějaký názor na toto??

Autor: Petr Kysela
Datum: 07.07.2018 15:16 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
tento příspěvek byl redakcí odstraněn

Autor: Roman Pokorný
Datum: 09.07.2018 23:36 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 128051
reakce na ...
Četl jsem si několikrát tu smlouvu, a podle mě tam není nic až tak zvláštního. Ano, je tam pokuta 5000,- za jakési maření, ale asi nejsou jediní, a na druhou stranu to i chápu. Když jedu na dovolenou, nebo zájezd, tak po mě chtějí nevratnou zálohu, aby se s toho nestal holubník - tady to mám jen na papíře a mařit nic nehodlám. V minulosti jsem trochu podnikal, tak vím, že je potřeba se i chránit. Samozřejmě se to zase ale na druhé straně nesmí zneužívat.
O žádné aukci se tam nepíše, jen o zajištění výhodných podmínek a ty ceny mi byli řečeny, i dodavatel, takže vím do čeho jdu, na rozdíl od jiné společnosti, která mi nedovedla nebo nechtěla říci, ke komu půjdu a jaké ceny dostanu, ale že budou určitě nižší než mám. Jen mi vadí, že jsou to tři roky, ale na druhou stranu když všude čtu a slyším, jak se zdražuje a ještě bude, tak je to z mého pohledu spíše výhoda. Před Bohemia jsem byl u eonu daleko delší dobu a nijak jsem to neřešil, protože jsem nevěděl o možnostech, a kdyby mě neoslovila bohemia, tak jsem u eonu asi dodnes.

Trochu jste mě ale vyděsil s tím vyvlečením, že je to oříšek. Je tam přeci psáno, že to můžu vypovědět ke každému čtvrtletí, ale nejdříve po připojení dodavatelem. Těch čtvrtletí je během tří let dostatek, tak jsem se ptal pro jistotu i právníka a taky v tom nevidí problém. A jak jsem psal minule o známých, kteří to mají už čtyři roky, tak do dalšího období dostali s dostatečným předstihem návrh cen, a dokonce ještě nižší, takže je dostatečná doba dát sbohem i dodavateli.

Už teď ten problém co jsem měl v úvodním příspěvku, nemám, protože jsem si uvědomil, že se bohemia vlastně ozvala na základě přechodu, jinak by mě nechali s tou cenou jakou mám.
Nepatřím mezi spekulanti, a radši se držím i přísloví "Kdo chce moc (v tomto případě málo), nemá nic - nebo nakonec prodělá.
děkuji za radu
Pokorný

Autor: Terra Group
Datum: 10.07.2018 09:48 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Dobrý den p. Pokorný. Je to přesně jak píšete. Pokud klient přejde na výhodnější cenu, zajištěnou naší energetickou soutěží, smluvní pokuta mu nikdy nehrozí. Nikdy neukončujeme stávající smlouvy předčasně, nikdy nevystavujeme klienty sankcím od stávajících dodavatelů.

Pouze na základě úplného zmaření přihlášky, kdy podnikneme spoustu kroků směrem k zajištění výhodnější nabídky a až posléze, běžně dlouhé měsíce poté, si klient spolupráci s námi rozmyslí. Pokud trvá na ukončení spolupráce ještě před tím, než přejde na výhodnější cenu, vyčíslujeme skutečné náklady s tímto spojené a tuto částku klientům můžeme účtovat. Jedná se o jednotky klientů měsíčně. Hezký den, David Otoupalík, ředitel marketingu a on-line projektů.

Autor: Zdeněk Havlíček
Datum: 10.07.2018 10:17 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 122707
reakce na ...
Dobrý den pane Pokorný,

sleduji Vaší diskuzi a lehce se vložím. Nevýhodou těchto "pseudo aukcí" je, že nevíte kam půjdete, pokud nevidíte do zákulisí firmy. V Čechách najdete velmi málo společností, dalo by se napočítat na prstu jedné ruky a Terra Group mezi ně nepatří, kteří dělají opravdovou aukci a to formou, že osloví všechny dodavatelé plynu a elektřiny a čekají na zaslané nabídky, které následně vyhodnotí jako nejlevnější a nekoukají na provizi, kolik jim dodavatel zaplatí za zákazníka.
Cena, kterou Vám "vysoutěžili" je oproti BEE dobrá...

Bohemia Energy i když je to jedna z nejhorších firem a to myslím VOP a komunikací se zákazníkem, tak nyní vycházejí jako jedni z nejlevnějších a dělají dokonce smlouvy na dobu neurčitou. Kdyby jste zvedl telefon a zavolal k nim, že se Vám zdá, že platíte hodně a že máte možnost podepsat smlouvu do aukce, ihned Vám zlevní na cenu, kterou jste dostal retencí a nemusel jste hledat a pátrat.

Pokud dodržíte smlouvu s TGI, tak Vám asi nic nehrozí, maximálně Vám před koncem platnosti smlouvy vyberou jiného dodavatele a Vy budete muset přejít. (pokud po první změně dodavatele u Vás je to od BEE pryč, nepošlete výpověď smlouvy na TGI) To je další nevýhoda smluv postavených proti spotřebiteli. K vybranému dodavateli musíte přejít i když nechcete. Jinak sankce 5,000,-

Pěkný den

Autor: Terra Group
Datum: 10.07.2018 16:31 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126724
reakce na ...
Dobrý den pane Havlíčku. Dovolím si vás za společnost Terra Group doplnit. Jako každá společnost se snažíme služby klientům zlepšovat, proto reagujeme na stížnosti a výtky, které klienti k naší práci mají. Již více než 2 roky zaznamenáváme všechny energetické soutěže, které naše společnost pořádá. O každé z nich máme protokol o konání, vč. reportu o průběhu a ceně, která byla pro klienty zajištěna. Pokud náš klient má zájejm, může si o tento protokol požádat a bezplatně jej dostane k dispozici. Není tedy pravda, že bychom výběrová řízení nedělali. Nepoptáváme však všechny dodavatele, kterých je dnes na trhu cca 75. Spousta z nich poskytuje své služby omezenému množství klientů, v neznámé kvalitě a servisu. Proto při oslovování dodavatelů postupujeme tak, abychom co nejvíce vyloučili ty dodavatel, u kterých by v budoucnu mohl nastat problém. Seznam ověřených dodavatelů, u kterých jsme si jisti kvalitou, najdete na našem webu www.terragroup.cz v sekci Garance kvality > Ověření dodavatelé.

Naši klienti se také mohou dopředu nebo i dodatečně vyjádřit, že s daným dodavatelem spolupracovat nechtějí. V takovém případě se vždy snažíme zařadit je do dalšího výběrového řízení, kde může vzejít jiný dodavatel. Tato služba je bezplatná a pro klienty samozřejmě plně dostupná.

Děkujeme za zpětnou vazbu a komentář. David Otoupalík

Autor: Zdeněk Havlíček
Datum: 25.07.2018 13:51 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 122707
reakce na ...
Dobrý den pane Otoupalíku,
děkuji Vám za informace. Samozřejmě jsem si všiml, že se snažíte reagovat na negativní reakce, což je obrovský posun u Vás ve firmě a myslím si, že kdyby takto reagovali všechny zprostředkující společnosti, trh by byl mnohem čistší.
Bohužel Vám nijak nedokáži věřit to, že děláte aukce transparentní. Protokol se spřátelenou dodavatelskou společností, je jen krycí manévr pro orgány činné. Samozřejmě je to můj subjektivní názor, ale vzhledem k tomu, že znám velmi dobře Vaše zákulisí společnosti, tak bych si troufnul říci, že i pravdivé tvrzení.
Musím, ale konstatovat, že nepatříte mezi ty "energetické šmejdy" kteří opravdu dělají prasárny na spotřebitele a jde jim, jen o provizi a nikoliv o blaho zákazníka a zpětný servis.

Rád bych se vyjádřil i k Vašemu stanovisku, že spolupracujete jen s prověřenými dodavateli.
Ono to tak trochu není pravda.
Je mnoho dodavatelů, kteří nechtějí spolupracovat s Vámi. Z toho vyplývá, že nemáte moc možností s kým spolupracovat.
Na trhu je mnoho menších "neověřených" dodavatelů, kteří svojí práci dělají mnohem poctivěji, než velcí hráči na trhu.
Ať je to kvalitnější servis, smlouvy na dobu neurčitou nebo nižší cena, než je Vaše aukce.
Na této planetě jde bohužel o peníze až na prvním místě a zaplatit Vám provizi za "pujčeného" zákazníka je dosti vysoký výdaj, který zvládne jen dodavatel s investorem za zády.
Dodavatelé jsou pouze firmy a pokud dokáží zdravě hospodařit s financemi, nemohou zkrachovat!!!
Děkuji Havlíček

zobrazuji 1 - 30 z 100   starší >>
odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.