Internorm okno prasklo a neuznali mi reklamaciZdravím,
chtěl bych místní znalce požádat o radu: Koupili jsme okna Internorm na základě doporučení z různých stran o tom, jak je firma kvalitní a bezproblémová.
Pár týdnů po instalaci nám prasklo sklo na velkém fixu (3m x 2m). Firma Internorm záruku zamítla, protože se prý jedná o termickou prasklinu. Okno je orientované na jih a bylo zevnitř zakryté maskovací (částečně průhlednou) fólií.
Firma Internorm nám samozřejmě nedala žádný návod nebo upozornění, abychom okno nezakrývali, ono to ani není možné, jak by pak člověk udělal omítky, že?
Obchodní zástupce říká, že jim tak 4 okna do roka prasknou, že to je normální. Přijde mi, že se firma vymlouvá a jsem dost zklamaný z proklamované kvality oken. Jakože to pokaždé praskne, když třeba zatáhnu záclony?
Nejvíc jsem frustrovaný z toho, že nám nic neřekli a prostě nám jenom oznámili, že to nelze reklamovat. Samozřejmě před koupí to byla samá proklamace ve stylu s námi budete spokojení, všechno vyřešíme, záruky apod. Realita je samozřejmě přesně opačná, jakmile je problém, tak od toho dávají ruce pryč.
Půjdu se teď poradit s právníkem, ale ocenil bych nějaké dobré rady, co dál.
Díky.
