Přípojka (voda,kanalizace,plyn, elektro NN)

Reklama
DK Daniel Kocum @daniel.kocum před 6 roky16.05.2018 11:15:00
Přípojka (voda,kanalizace,plyn, elektro NN)

Dobrý den, zdravím všechny stavaře a stavebníky,
nedávno jsme koupili starý RD,kde jediná přípojka je elektro 1x25A. Nechal jsem vypracovat projekt na rekonstrukci a rozdělení na 2 bytové jednotky. V návaznosti nám úřad vydal zamítavé stanovisko vodohospodářského odboru,že bez připojení kanalizace to dál nepustí.
Nechal jsem tedy pořídit projektovou dokumentaci na přípojku kanalizace PVC prům. 160x4,0 v délce 103,0 m (přípojka do přípojky souseda pod námi). Vše bylo podmíněno jeho souhlasem a výjimkou na vodárnách. Je zde spád 10m na trase a dalších 10m na již existující přípojce o délce 60m. Když už budeme kopat 100m výkop,rozhodl jsem se přidat další inženýrské sítě. Vodovod PE prům. 40x2,4 mm v délce 120,0 m. A jelikož je sousedova přípojka vody "coulka" železná 25 let stará,tak nepřipadalo v úvahu připojení na ni. Obec tedy po žádosti a jednání obstará další pokračování až k hlavnímu řadu PE prům. 63x5,8 mm v délce 67,0 m. Přidáme také plyn PE prům. 32x3mm v délce 63m. A jako třešnička na dortu kabelová chránička prům 90mm pro elektro NN, obec má v plánu uložit elektro do země a já nechci znovu kopat takovou dálku, takže rezerva.

OTÁZKA: ŠÍŘE VÝKOPU? Dle projektu je to minimálně 2 metry pro dodržení všech norem. A to je právě hlavní otázkou. Napadá někoho jiné uspořádání třeba i vertikálně,které by umožnilo omezit šíři výkopu? Týká se to části soukromé přípojky,které už budou za měřením,avšak zhruba 45% celkové délky je na obecním pozemku jako věcné břemeno. Nevíte jestli správci sítí kontrolují i uložení soukromých přípojek,nebo to jen nakonec zaměřují geodeti?Za jakékoliv názory a návrhy řešení budu vděčný. Díky

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

1 odpověď

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?