Dobrý den,
na základě mylné informace, že moje smlouva Komfort + Garant u PRE na 24měs do 30.6.2018 má výpovědní lhůtu 1 měsíc, jsem 18.5.2018 uzavřel smlouvu novou od 1.7.2018.
Dnes (21.5.2018) jsem se ale od PRE dozvěděl, že tato telefonicky podaná informace byla bohužel mylná a lhůta pro výpověď je 50 dnů, což jsem o 10 dnů nestihl a smlouva se proto již prodloužila do 30.6.2020.
Co mám teď dělat, když mám už uzavřenou smlouvu novou od 1.7.2018 u jiného dodavatele v jeho obchodních prostorách (tedy nikoliv mezi dveřmi)?
Děkuji za rady, ZK
1 odpověď
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení