Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov
Reklama

Výpočet TZ z PENB + návrh "ideálního" řešení vytápění

Autor: Tomáš Šťastný
Datum: 18.10.2018 22:14
uživatel: 128710

Fotogalerie:
obrázek č. 1 obrázek č. 2 obrázek č. 3 obrázek č. 4 obrázek č. 5 obrázek č. 6 obrázek č. 7 obrázek č. 8 obrázek č. 9 obrázek č. 10 obrázek č. 11 obrázek č. 12 obrázek č. 13
Dobrý den,

předně se omlouvám, nejsem žádný odborník, a tak můj dotaz bude znít možná hloupě - inu nemůžu vědět všechno :o)

Rád bych poprosil zdejší odborníky, jestli by mi mohli z PENB spočítat alespoň přibližné TZ + na závěr zhodnotit, jaký systém/kombinace vytápění by v mém případě zvolili.

Pár dodatečných informací o domě:
Jedná se o 35let starý, komplet podsklepený dům.
Okr. Hodonín
Sklep - šířka obvodového zdiva 60cm (pálená cihla)
1. a 2.NP - ytong/porfix 30cm
Plánované zateplení fasády 24cm
Střecha vazníková - zateplení min. 40cm foukaná celuloza
V plánech je počítáno s elektrickým podlahovým vytápěním + krbová vložka s rozvody (na střeše fotovoltaika)
Nad stropem v 1NP (mezi sklepem a 1NP) mám pouze 9cm na podlahovku + anhydrit .. plánuju tedy strop zateplit ze spodu (ze sklepa) 10cm polystyrenem..dobrý nápad, špatný nápad nebo jaký je to nápad?

A co rekuperace ano/ne?

Moc děkuju za případné informace
Hezký den

Tomáš

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Tomáš Šťastný21.10.2018 19:26
Jiří Kubíček21.10.2018 16:07
Tomáš Šťastný19.10.2018 11:22
Jiří Kubíček19.10.2018 10:56

Datum: 19.10.2018 10:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 113007
reakce na ...