Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov
Reklama

Kondenzace vlhkosti v půdním poklopu

Autor: Luboš Včela
Datum: 06.02.2019 01:09
uživatel: 120496

Fotogalerie:
obrázek č. 1 obrázek č. 2
Prosím o radu.
V rodinném domku mám zateplený strop v 2.np 40cm minerální vaty, nad tímto prostorem je nezateplená půda. Vstup na půdu je zajištěn schůdky s poklopem, který je tvořen dřevěným rámem a v řezu se skládá ze dvou 3mm silných HDF desek opatřených z pohledové strany bílým nátěrem, mezi kterými je 50mm minerální vaty. V průběhu roku se horní deska zkroutila a jsou na ní tmavé mapy. Poklop byl vyměněn za nový, ale během 14ti mrazivých dní vypadá poklop stejně jako původní. Sám jsem si spočetl na stránkách u-wert.net, že při této skladbě poklopu dochází v zimním období ke kondenzaci pod horní deskou. Dále jsem kontaktoval odborníka, který provedl přepočet v programu Teplo 2015, kde se riziko kondenzace neprokázalo. Můžete mi někdo prosím poradit, jak je to doopravdy? Jsem sice laik, ale můj výpočet odpovídá stavu poklopu. Jedná se o schody Dolle F30.
Mnohokrát děkuji

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Luboš Včela06.02.2019 16:07
Jiří Kubíček06.02.2019 11:18
Luboš Včela06.02.2019 11:03
Jaroslav Dítě06.02.2019 10:09
Jiří Kubíček06.02.2019 08:45
Tomáš Dvořák06.02.2019 08:14
Jaroslav Dítě06.02.2019 07:55

Datum: 06.02.2019 08:45 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 113007
reakce na ...