Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov
Reklama

Odkouření ke kondenzačnímu kotly

Autor: Daniel Daněk
Datum: 11.05.2019 09:54
uživatel: 130274

Fotogalerie:

Dobrý den,

nastal mi na baráku takový nešvar, dělali mi podlahové topení a v poptávce byl i kondenzační kotel, firma přijela, zapojila podlahové topení, pověsila kotel a odjela s tím, že kotel mi musí zapojit někdo jinéj. Obvolal jsem všechny techniky u nás a všichni mě odmítli. Chybí mi jen dopojit komínek, tak jsem si řekl že bych si jej dopojil. Vzhledem k tomu, že je to dal od hřebene tak mě zajímá jaká musí být výška komínku skrz šikmou střechu? Popřípadě nějaké rady jak postupovat?

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Petr Stoll11.05.2019 19:16
Jozef Homola11.05.2019 17:43
Daniel Daněk11.05.2019 15:30
Jozef Homola11.05.2019 14:43
Daniel Daněk11.05.2019 13:19
Petr Stoll11.05.2019 12:22
Pavel Mareček11.05.2019 10:39

Datum: 11.05.2019 12:22 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100221
reakce na ...
Dobrý den, nejdříve bych se obrátil na výrobce kotle, zdali by vám nedoporučil nějakého jimi proškoleného servisního technika.
Pokud by vám nebylo vyhověno, obrátil bych se přímo na výrobce kouřovodů se stejným dotazem.
A pokud byste jste ani u něj nepochodil, tak bych vyhledal nějakého kominíka s platným oprávněním.
Topenáŕska firma vám sice kotel namontuje, ale bez revize kouřovodu, kterou může provést jen oprávněný kominík, vám kotel nikdo nespustí.
Chcete-li si však kouřovod nainstalovat svépomocí, zašlete nákres trasy kouřovodu a parametry kotle výrobci kouřovodů, jako je např. firma “Almeva,” a oni vám přepočítají a navrhnou celkovou trasu kouřovodu včetně jednotlivých komponentů.