Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov
Reklama

Únik užitkové vody

Autor: Jirka Jirka
Datum: 07.10.2019 14:45
uživatel: 126609

Dobrý den,

poprosil bych Vás odborníky o názor. Minulý rok mi instalatér udělal nové rozvody vody a topení, které vedou po podlaze nad hydroizolací. Já jsem to obskládal polystyrenem a vše se zabetonovalo vč. podlahového topení. Bohužel před měsícem mi instalatér zapojil všechnu vodu do domu a teď v sobotu jsem zjistil, že mám mokrou jednu zeď. Před zabetonováním se neprovedla tlaková zkouška (prej zbytečná, nejsem odborník, tak jsem to nechal na něm).

Provedla se tlaková zkouška teď a z 5.6 baru (taky nedal za vodoměr ten regulátor) to za pul hodiny spadlo asi na 4.5 baru. Přes noc se zastavil tlak na 2 barech. Prej je někde asi trhlina. Chce to zadělat tou chemií, která je na užitkovou vodu, aby se nemusela rozkopávat nová podlaha.

Můj dotaz zní, co se může stát s podlahou a polystyrenem, když tam asi měsíc unikala voda. Je možné, že to podlahové topení časem vysuší ? Jsem z toho na infarkt, protože jsme se chtěli stěhovat, a bohužel to asi v následujících měsících nebude.

Předem Vám děkuji.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Mirek Svejda07.10.2019 15:25
Jirka Jirka07.10.2019 14:56
Mirek Svejda07.10.2019 14:54

Datum: 07.10.2019 14:54 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 123537
reakce na ...
Neudělat tlakovou zkoušku je pěkná debilita. Nyní je otázkou, kde to teče. Mě se například cca po roce stalo něco podobného. Mokrá zeď. Naštěstí mám rozvody ve zdi. Po vybourání jsem zjistil, že asi trubka dostala nějaký brutální kopanec a byla po délce naprasklá. Pochybuji, že by to šlo opravit nějakou chemii.

Autor: Jirka Jirka
Datum: 07.10.2019 14:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126609
reakce na ...
Debilita to je, s tím souhlasím.