Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov
Reklama

Jak složit lehkou podlahu do 2.NP na dřevěném stropě

Autor: Lukáš Čadan
Datum: 21.10.2019 09:28
uživatel: 131082

Fotogalerie:

Dobrý den,

nejsem odborník, prosím o zhodnocení postupu, který jsem si navrhl po přečtení řady názorů a článků.

Situace: potřebuji položit novou podlahu do 2NP. V místnosti bude dětský pokoj, čili bude vytápěná. Pod podlahou v 1NP je také obývaný pokoj.

Navrhovanou skladbu nejlépe vykreslí obrázek, viz příloha. Momentální stav je, že na zemi leží jen struska. Na ni pak položím další vrstvy viz obrázek. Vidíte v tomto navrhovaném řešení nějaký zádrhel? Případně je potřeba předtím něco zvážit?

K tomu mám ještě pár nejasností:

1) jakou kročejovou izolaci mám použít, když chci položit OSB desky přímo na liapor? Jakou tloušťku? A jsou s tím spojené nějaké zádrhele?

2) musím oddělit OSB desky od stěn - stačí nechat jen mezera? anebo tam dát nějakou pásku (např jaká se dává, když se lije anyhdrid?. Pokud pásku, tak od jaké "hloubky"?

3) jakou PE (jak tlustou) folii postačí dát mezi OSB desky, abych zamezil vrzání?

4) je lepší dvě vrstvy OSB lepit anebo sešroubovat? Dokážu si představit pracnost při šroubování, ale ne při lepení? A cenové srovnání? Při lepení asi odpadá vrzání a pak bych asi ani nemusel dávat tu PE folii?

5) je nutné řešit parotěsnost? předpokládám, že ne, když nad i pod podlahou se bydlí

Předem děkuji za odpověď a tipy!
Lukáš Čadan

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Lukáš Čadan25.10.2019 12:36
Jiří Kubíček25.10.2019 11:41
Lukáš Čadan25.10.2019 00:04
Jiří Kubíček21.10.2019 12:18

Datum: 21.10.2019 12:18 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 113007
reakce na ...
Dobrý den,