Vyhledávání
Naše další weby
Mám kotol používaný 1 rok ( v 10 mesiaci 1 záručná prehliadka ), pričom od začiatku vykurovacieho obdobia dosť často zhasína ,,chyba 128,,. Servisák doposiaľ vec riešil výhradne čistením resp. výmenou ,,zapaľovacej elektródy,, čo však doposiaľ pomohlo len na určitý krátky čas (max. pár týždňov). Plyn, umiestnenie kotla, komín by mali byť v poriadku všetko podľa projektu zrealizované autorizovanými dodávateľmi. Predpokladám, že nový kotol by mal fungovať bez reštartov a nie aby som ho pravidelne takmer pravidelne týždenne aj niekoľkokrát denne štartoval po uvedenej chybe. Vie mi niekto poradiť v čom môže byť problém?
73 odpovědí
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení