Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov
Reklama

Akumulátor na 20kwh

Autor: Radek Radek
Datum: 14.11.2019 16:48
uživatel: 122080


Jak velký je akumulátor který pobere 20kwh

A kolik by bylo třeba 12v 60ah automobilových akumulátoru aby se to tam vlezlo???

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Radek Radek18.11.2019 20:58
Jiří Zilvar18.11.2019 10:46
Jiří Zilvar18.11.2019 10:26
Jozef Homola15.11.2019 17:21
Radek Radek15.11.2019 16:27
Pavel Wolf15.11.2019 10:13
Jozef Homola15.11.2019 09:34
Zdeněk Kudlička15.11.2019 09:20
Jozef Homola15.11.2019 09:12
Zdeněk Kudlička15.11.2019 08:12

Příspěvky
Autor: Pavel Wolf
Datum: 15.11.2019 10:13 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126740
reakce na ...
Moc toho o výpočtu nevím ale, jestli nechcete akumulátor během krátké doby odrovnat tak ho nemůžete vybíjet na 0 max na 50% kapacity cyklování je pro každý akumulátor likvidační. U LiFePO4 aku. maximální hloubka vybití na 90% potom vydrží velice dlouho. Při použití 50% kapacity by to mělo být asi 55 akumulátorů 12V / 60 ah. Asi přesnou odpověď dostanete na http://forum.mypower.cz/

Autor: Zdeněk Kudlička
Datum: 15.11.2019 08:12 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 122437
reakce na ...
Hmotnost min. 100 kg.
A počítej tak 30 ks těch 12V/60Ah.
Co to má napájet?

Autor: Jozef Homola
Datum: 15.11.2019 09:12 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Dovolím si poznamenat, že hmotnost bude u olova patrně vyšší na 30 kusů.
http://www.kumer.cz/data/Bateriov%C3%A9%20%C3%BAlo%C5%BEi%C5%A1t%C4%9B%2019kWh%2020kVA.pdf

Autor: Zdeněk Kudlička
Datum: 15.11.2019 09:20 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 122437
reakce na ...
Ano, 100 kg a 20 kWh by vážily lithiovky.
Olovo bude těžší, 1 kWh cca 20 kg, takže 400 kg.

Autor: Jozef Homola
Datum: 15.11.2019 09:34 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Fotogalerie:
Zhruba to souhlasí.
Mám k dispozici tento obrázek z nějaké diplomové práce. Možná, že vývoj je už dále.

Autor: Radek Radek
Datum: 15.11.2019 16:27 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 122080
reakce na ...
Děkuji za reakce, 20 kW je cca 100km nájezdu elektromobilu.

Chci spočítá reálnou návratnost , při životnosti 3roky a ročním nájezdu 15 000km.

Autor: Jozef Homola
Datum: 15.11.2019 17:21 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Fotogalerie:
Něco na doplnění.

Autor: Jiří Zilvar
Datum: 18.11.2019 10:26 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 120411
reakce na ...
Jestli chcete počítat návratnost současné baterie pro pohon elektromobilu, tak byste to musel vzít mnohem víc ze široka a rozhodně nepočítat s cenou olověných autobaterií, co koupíte na benzínce. Doporučuju vyjít z údaje, co říká google - cena 1 kWh systému pro pohon elektroauta (tzv. battery packu, včetně řídicí elektroniky, propojení, chlazení...) je zhruba 150 dolarů za kWh (údaj za rok 2018 snížený o 20 %), tj. cca 3500 Kč. A při nájezdu 15 000 km ročně vydrží rozhodně déle než 3 roky, tam už bude degradovat spíš časem, než nájezdem. Časově bych počítal 10 let, nájezdem 300 000, oboje jsou odhady spíš při zemi.

Autor: Jiří Zilvar
Datum: 18.11.2019 10:46 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 120411
reakce na ...
I když... těch 150 dolarů je hodnota, na kterou se dostane automobilka, ne běžný smrtelník, co si to bude chtít vyměnit v servisu. Záleží, co počítáte.

Autor: Radek Radek
Datum: 18.11.2019 20:58 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 122080
reakce na ...
Hodně dobrá info o těch 150 dolarech.

odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.



 
 
Reklama