Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov
Reklama

Odtok pračky do sifonu

Autor: Šárka Klimentová
Datum: 20.11.2019 10:06
uživatel: 131287

Fotogalerie:
obrázek č. 1 obrázek č. 2 obrázek č. 3
Dobrý den,

jsem absolutní laik, ale ráda bych pomohla babičce v řešení zapáchajícího odtoku odpadu z pračky řešeného do vany.

Byt je starý, je v něm předrevoluční elektřina, umakartové jádro, atd. Takže je všechno o to pro mě horší a i proto, že se byt pronajímá, není celková rekonstrukce firmou reálná.

Takže chci zbavit byt aspoň toho zápachu z pračky a zajímá mě, jestli pomůže když se trubice z pračky povede přímo do sifonu pod vanou. Přidávám obrázky, abyste si utvořili představu a prosím, pokud někdo ví, jak problém vyřešit, budu moc ráda. Potřebuji si jen upřesnit, co je potřeba, sama se do toho pouštět nehodlám :-)

Děkuji předem za rady.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Šárka Klimentová21.11.2019 07:46
Petr Stoll20.11.2019 21:15
Šárka Klimentová20.11.2019 17:44
Jarda Kondor20.11.2019 17:23
Šárka Klimentová20.11.2019 10:20

Datum: 20.11.2019 21:15 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100221
reakce na ...
Fotogalerie:
obrázek č. 1 obrázek č. 2 obrázek č. 3 obrázek č. 4 obrázek č. 5
Dobrý večer, babička má u vany otočné umyvadlo, takže by řešením mohlo být vsazení odbočky HT do odtokového potrubi (mezi vanovým sifonem a stoupačkou kanalizace).
Na fotografii můžete vidět vsazení tohoto pračkového sifonu do odtokového potrubí od dřezu.
Nejlepší by bylo připojovací potrubí kompletně předělat, včetně výměny vanového sifonu, a použit k tomu potrubí HT.

Datum: 21.11.2019 07:46 odpovědět upozornit redakci
reakce na ...
Dobrý den,