Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Konečná faktura

Autor: Vojtěch Karas
Datum: 20.01.2020 05:55
uživatel: 124959


Ukončil jsem s dodavatelem odběr elektrické energie k 30.9.2019. Do dnešního dne, tj. cca 3,5 měsíce, jsem neobdržel konečné vyúčtování. Samoodečet ke dni 30.9.2019 jsem dodavateli zaslal a firma toto potvrdila. Dne 3.1.2020 jsem konečné vyúčtování zaurgoval, ale pořád vyúčtování nemám.
Prosím o radu jak získat konečné vyúčtování od dodavatele. Je nějaký zákon, vyhláška, která toto řeší?
Předem moc děkuji.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Vojtěch Karas29.01.2020 11:48
Roman Kosa24.01.2020 12:41

Příspěvky
Autor: Roman Kosa
Datum: 24.01.2020 12:41 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 118737
reakce na ...
Dodavetel se jednoznacne dopustil poruseni § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. Doporucuji zahajit spravni rizeni u ERU. Podani lze ucinit elektronicky (mailem) zde:
https://www.eru.cz/-/elektronicka-podatelna-eru-e-podatelna-

V podani musi byt uvedeno:
- komu je urceno: Energeticky regulacni urad
- kdo je navrhovatel: jmeno, prijmeni, adresa, specifikace odb. mista (EIC, EAN)
- kdo je odpurce: vas byvaly dodavatel
- volnou formou specifikovat ceho se podani tyka: ze doslo ke zmene dodavatele, ze jste nahlasitl konecny stav, ze jste ani po 3 mesicich nedostal konecne vyuctovani ani po opakovanych urgencich, uvedte vyse zmineny paragraf. Do podani piste konkretni data, do priloh muzete dat i dukazy (mailovou komunikaci s byv. dodavatelem apod)

Pokud se vam nechce zahajovat primo spravni rizeni, zkuste zalezitost nejdrive "postouchnout" pres kontaktni formular: http://www.eru.cz/kontaktni-formular
Mam s tim celkem pozitivni zkusenost, alespon co se tyce prinuceni dodavatele k vystaveni vyuctovani...

Autor: Vojtěch Karas
Datum: 29.01.2020 11:48 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 124959
reakce na ...
Děkuji pane Koso za informaci. Můj dodavatel po druhé urgenci a pohrození, že se obrátím na ERÚ, včera zaslal konečnou fakturu. Tím je problém vyřešen.
Chci jen připomenout, že uvedený předpis §15 odst.3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. je nedokonalý. Bohužel zde není uveden žádný termín do kdy toto musí dodavatel provést. Myslím si, že by se měl opravit.

odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.



 
 
Reklama