Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov
Reklama

Skladba podlah - RD 1927

Autor: Matěj Dostál
Datum: 19.03.2020 09:30
uživatel: 132145

Ahoj všem,
Řeším rekonstrukci starého řadového RD. Vzhledem k překvapivě nízkým ztrátám i před výměnou oken uvažuji o podlahovém topení. Moc ocením každou radu a názor jak se s tím nejlépe vypořádat

Skladba přízemí:
Parkety - vytrhány
Fošny 40mm - vytrhány (napadeno vlhkostí, trouchnivění)
Tesané trámy - zatím na místě
Škvára mezi trámy a pod, celkem 190mm - zatím na místě
Lepenka nebo dehtový papír, respektivě to co z toho zbylo
Černa hlína, tvrdá jak kámen

Předem říkám že jsem laik, takže tu dost možná vymýšlím kraviny.
Po odstranění trámů a škváry uvažuji o vykopání podlahy na celkových 45cm hloubky.
Vrácení 15cm škváry, 14cm betonu, hydroizolace, 10cm EPS, hadice a 6cm anhydrit.
Škváru bych rád takhle "recykloval" ať si ušetřim práci i peníze, je to možné?
Toto je jedna ze dvou místností v přízemí, druhá je vybetonovaná, takže těžko říct co je tam za překvápko... k tomu se dostanu až dovezou kontejner.

Předem děkuji za každý názor.
Matěj

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Zobrazit všechny příspěvky zobrazuji 1 - 30 z 31   starší >>
Datum: 12.06.2020 09:45 odpovědět upozornit redakci
reakce na ...
Fotogalerie:
obrázek č. 1 obrázek č. 2 obrázek č. 3 obrázek č. 4 obrázek č. 5 obrázek č. 6 obrázek č. 7 obrázek č. 8 obrázek č. 9
Zdravím přátelé,
tak se mi s obrovským štěstím podařilo "udávit" 18m³ škváry a já už nemusím řešit nesmysly.
Při vyhazování jsem odhalil nehezké řešení soklu domu, přesně v místě kde potřebuju pokládat ESP mi vyčnívá až 20cm kamenů/cihel směrem do místnosti (viz foto 1-4). jaké je na tohle nejlepší řešení?