Ukončení smlouvy z důvodu zvýšení ceny

PV Pavel Vlachý @pavel.vlachy před více než rokem27.04.2020 15:22:00
Ukončení smlouvy z důvodu zvýšení ceny

Dobré odpoledne,

prosím o radu jaký má být přesný postup. 24.5. mi končí smlouva na dobu určitou u Innogy, a to s výpovědní lhůtou 40 dní. Změnu dodavatele jsem řešil už zkraje dubna, ale z důvodu liknavosti na straně nového dodavatele se 40-denní lhůta nestihla. Pouze mě informovali, že můžu vypovědět i z důvodu zvýšení ceny, pak by 40-denní lhůta neplatila. Od Innogy jsem ale dosud nedostal žádný návrh nové smlouvy. Dnes jsem se tedy informoval na infolince, slečna mi e-mailem zaslala ceníky (nikoliv smlouvy) dvou produktů, jak toho, na který by se smlouva prodloužila automaticky, tak toho, který mi může nabídnout jako výhodnější. Oba ale představují zdražení oproti stávající smlouvě. Jaký je nyní tedy správný postup? Mám tento e-mail již považovat za oznámení o zvýšení ceny? Nebo mám počkat, až nová smlouva fakticky naběhne a pak ji vypovědět?
Když jsem dříve komunikoval s plánovaným novým dodavatelem (Bohemia energy), nezdálo se, že by byli ochotni to řešit za mě...

Děkuji předem za radu!

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

3 odpovědi

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.