Tepelne cerpadlo od Fa. Viessmann

Reklama
PP Petr Pavel @petr.pavel385 před 3 roky28.11.2020 14:41:00
Tepelne cerpadlo od Fa. Viessmann

Dobrý den,

toto je příspěvek pro všechny zájemce o tepelná čerpadla. Chtěl bych se na tomto místě podělit o mé zkušenosti s výrobcem čerpadel firmy Viessmann.
Pro můj objekt, stará villa z roku 1900, bylo navrženo čerpadlo s výkonem 11,6 kW. Firma Viessmann společně s montážní firmou, které bylo od nich doporučeno. V této době jsem důvěřoval odborníkům.
Udělali odhad TZ na 22 kW.
Výpočty firma Viessmann žádné nepředložila.
Pro potvrzení, že návrh tepelného čerpadla je správný jsem objednal tedy sám výpočet u nezávislé energetické firmy.
Nyní se ukázalo, že tepelné ztráty jsou přes 37kW.
Výkon navrženého tepelného čerpadla je svým výkonem absolutně nedostačující.
Firma Viessman na moje výzvy vůbec nereagovala a výpočty žádné předložit nechtěla.

V poslední době Firma Viessmann a montážní firma na to reagují tím, že tepelné čerpadlo je navrženo správně a žádný výpočet TZ nemusejí předkládat. Od smlouvy o dílo odstoupit nechtějí. Ale z jejich strany výpočty předložit taky nechtějí.
Teď se tento případ bude projednávat před soudem.
Chci tedy tímto příkladem všechny zájemce o tepelné čerpadla od firmy Viessmann varovat, aby trvali na odborných výpočtech tepelných ztrát předtím než dojde k uzavření jakékoliv smlouvy.
Je ale otázkou, jestli by člověk vůbec měl s firmou Viessmann nějaká jednání začít vést. Případnou montáži tepelného čerpadla od firmy Viessman se člověk upoutává na tuto firmu po řadu let.
Jednání zástupců této firmy vůči spotřebiteli je neseriózní a více než nedůstojné.
Je určitě dost jiných firem, kde zákazník má ještě možnost komunikace a normálního jednání.
Firmě Viessmann je toto cizí.

S pozdravem Petr

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

22 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?