MIGRACE DAT ČEZprodej a ČEZdistribuce

Reklama
FP František Polášek @frantisek.polasek před 3 roky13.02.2021 13:28:00
MIGRACE DAT ČEZprodej a ČEZdistribuce

Pro splnění mého požadavku na ČEZ je nutná revize venkovního rozvaděče na RD. Přijel revizák, zadal rozplombování rozvaděče a zjistil že hlavní jistič 3x25A je typu C. Na distribuci mu sdělili že tam má být B. S prodejem i distribucí jsem pak komunikoval a oba tvrdí B. Při rekonstrukci sítě v obci v roce 1998 se měnili i jističe. Nejprve tam dali B, ale po bouřkách jistič vypínal. Stará sloupová drátová síť byla měkká a proudové špičky eliminovala a měla jinou strukturu, jistič B držel. Nová síť mnohem kvalitnější je tvrdá a špičky tak propustí. Sloup před domem s kabely větvenými na 4 strany posbírá blesky z celé obce a jsou u mně v rozvaděči a jistič B by vypadl.
Výměna jističe za C tehdy 1998 proběhla regulerně. Na stránkách ČEZ se B nebo C neobjevuje, ČEZ tam svoje změny nezadává, čili jsem žil v domnění že je všechno OK. Při komunkaci s ČEZ mně řekli že změna proběhla že v migraci dat ze starého systému do nového možná došlo k chybě. Data jsou nedohledatelná. Mně ČEZ nevěří.
Jistič B je v mě situaci nepoužitelný, protože neumožňuje spolehlivou funkci ledničky a mrazáku. Tyto spotřebiče jsou na venkově bezpodmínečně nutné. Takže teď je na mně jestli si požadavek na C dokážu s ČEZ zadministrovat. Pokud to nedovedu ledničku aby mrazák nemůžu používat. ČEZ za škody zkažených potravin neručí.
Domovní přípojka má sníženou hodnotu pro zákazníka. Poučení pro odběratele-veďte si historii vaší přípojky aby jste se mohli prokazovat ČEZ až ČEZ dokumentaci ztratí a nedohledá. Pracujte jako externí pracovník ČEZ. Nechávejte si jakékoliv změny z ČEZ posílat k vám k uložení.

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

0 odpovědí

Reklama
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.