Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

--:--

TČ Samsung - nefunguje venkovní jednotka PROSÍM O POMOC

Autor: Stepan Kral
Datum: 14.02.2021 00:54
uživatel: 118499


Na mém TČ EHS 9 kw se stala hrozná věc. Venkovní a vnitřní jednotka přestaly komunikovat. TČ hlásí pořád chybu E101. Bohužel je tím TČ zcela paralyzované a nefunguje ani výroba TUV topnou spirálou v bojleru. Ta vždy chvíli jde, ale po čase se vyplne s celým systémem a ten zase vyhodí chybovou hlášku.

Rozebral jsem vnitřní i venkovní jednotku, ale nic jsem nenašel. Venkovní jednotka je úplně bez proudu. Dokonce nefunguje ani teploměr, když vnitřní jednotka ukazuje pořád 0 stupňů venku. A je bohužel mínus 12.

Naprostá katastrofa, protože dům postupně chladne a nevyrábí ani TUV.

Je možné, že odešla nějaká pojistka ve venkovní jednotce, ale těžko hádat.

Je to zoufalá situace, protože máme 6 měsíčního syna, venku je mínus 12 a zítra je neděle.

Uvítám jakoukoliv radu, případně rád komukoliv zaplatím, pokud by k nám přijel a TČ opravil. Praha-západ, okolí Černošic.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Stepan Kral14.02.2021 17:03
Karel Technik14.02.2021 16:56
Marek Bednar14.02.2021 08:45

Příspěvky
Autor: Stepan Kral
Datum: 14.02.2021 17:03 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 118499
reakce na ...
Naštěstí má TČ možnost emergency zapnutí bojleru a podlahovky. To jsem si ale musel najít na netu, odmontovat kryt vnitřní jednotky a pohrát si s čudlíkama. Jinak by nás TČ nechalo zmrznout. To by mělo fungovat automaticky a není to dobrá vizitka pro výrobce.

Integrovaný elektrokotel ale vytáhne max 29 stupňů do podlahy, takže až dnes bude večer - 18, tak budu uvnitř rád za 20 stupňů.

Zítra snad dorazí technik. TČ má 3,5 roku, tak uvidím jestli bude k něčemu údajná 5 letá záruka na TČ Samsung.

Autor: Marek Bednar
Datum: 14.02.2021 08:45 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 110950
reakce na ...
Dobry den p. Kral,
urcite je dobre, ze jste napsal svoji problematiku ze ktere se mohou poucit budouci majitele TC. Podobny problem s jinym vyrobcem jsme resili pred necelym 1,5 rokem v rijnu kdy take prestala komunikovat vnitrni jednotka s venkovni a nakonec se zjistilo, ze odesla deska ve venkovni jednotce. Oprava trvala 4 dny. Topny system byl v te dobe vyuzivan minimalne a kvuli detem se pouzil 2 kW primotop. TUV ma v sobe nezavislou zalozni topnou spiralu, takze s TUV problem nebyl, jenze topeni si ridi vnitrni ridici jednotka, ktera ovlada zalozni el. patronu a ta bohuzel nefungovala, protoze ridici jednotka byla v erroru. Kdyz nam odesel el. bojler pred cca 20ti lety, tak jsme resili TUV prez varnou konvici s napustenim i takove vany. Pokud mate doma, v praci, znamy v rodine primotopy, tak se to da resit prez ne.

Kazdopadne preji pevne nervy a napiste sem cim to bylo.

Autor: Karel Technik
Datum: 14.02.2021 16:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 120043
reakce na ...
Dobrý den,
v dnešní době je zcela standartní, že značkový servis mění komponenty dle servisních manuálů. Neznám výrobce tepelného čarpadla, který by povoloval opravovat desky v rámci servisu u zákazníka. Jeden příklad z nedávné doby u TČ panasonic. Nefunkční oběhové čerpadlo ve vnitřní jednotce způsobila porucha optočlenu za 20 Kč, majitele jsem zachránil, přesto servis trval na výměně desky za 6 tis. Stroj byl po záruce, přesto si majitel nechal desku vyměnit. Říkal, že bude mít funkční zálohu. Že by si ji sám vyměnil dost pochybuji.
Tazatele lituji, v těchto mrazech bez zálohy topení to je velice špatné.

odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.



 
 
Reklama