kotel Junkers - dlouhodobé hučeníDobrý den,
zveřejním zde dopis, který jsem poslal oficiálnímu zastoupení firmy Junkers:
---------------------------------------------------------------------------------
jsem "zoufalým" majitelem kotle Junkers. Již od instalace v roce 7/2019 kotel začal silně hučet. Závada byla hodněkrát oznámena oficiálnímu servisnímu technikovi panu xxxx, který byl u mě na návštěvě asi 15x (nebyl mi od něj vystaven ani jeden oficiální reklamační výpis). Nicméně výsledkem vždy bylo to, že se závada buď objevila znovu hned druhý den, nebo až za 14 dnů.
Servisní technik vždy kotel seřídí podle norem (množství CO2), načež zjistí, že po nandání kastle a zprovoznění jsou hodnoty zase rozhozené. 1 Měsíc byl od hučení klid, když byly hodnoty kotle nastaveny mimo normy stanovené výrobcem (což bylo údajně zkonzultováno s techniky xxxxx). Netuším, zda-li tak nedochází ke snížení životnosti kotle a bohužel závada hučení se začala opět objevovat.
Servisní technik se ještě snažil vyčistit a propláchnout výměník, což mělo situaci vyřešit. Stav se naopak výrazně zhoršil. Hluk kotle je slyšet v celém bytovém domě, stěžují si na mě sousedé, přítelkyně se u mě odmítá sprchovat, protože se bojí, že kotel exploduje.
Bylo by to na slušnou příhodu do televizních bakalářů, kdyby se to nedělo již dlouhých 14 měsíců.
-------------------------------------------------------------------------------
A nyní k dotazu na zdejším fóru:
- je možné reklamovat kotel jen přes toho, kdo mi kotel zprovozňoval nebo si mohu v rámci záruky pozvat i někoho jiného (otázka je, jestli vůbec někdo ochotný takovou závadu řešit)?
- servisní technik si vůbec neví rady, bohužel jsem mu dal dost šancím, času a důvěry dát kotel do pořádku, ale uběhlo 14 měsíců, a za chvíli mi končí zákonná 2letá záruka...
- Dokážete mi někdo poradit, jak postupovat? Děkuji,
https://webshare.cz/#/file/nJtm5VQEPl/vi…
https://webshare.cz/#/file/n9i3NAJDWI/vi…
https://ulozto.cz/tamhle/EulZoFVbwqVy
Pomozte mi prosím se dostat z této pro mě již bezvýchodné situace, děkuji.