Rubriky:
Dobrý den všem. Prosím máte někdo zkušenosti s firmou Schlieger na FTV. Komponenty vypadají kvalitně..střídač také.....tak bych rád věděl, zda s nimi není nějaký problém. Děkuji moooc.
Před 30 léty mi onkel v NSR říkal - maso kupuju od místního řezníka,rohlíky od místního pekaře,kotel beru od místního…
Je to firma s nejhorším možným hodnocením. Pokud nechcete mít problémy, volte jinou firmu.
Nikdy více Schlieger, absolutně kálí na stávající zákazníky. Nekomunikují, natož aby jeli na servis.
Nemám FVE, ale chci to taky i když ne třeba hned, stačí mi to namontovat příští rok, zatím kupuji elektřinu relativně…
před 7 dny
Tak podle fóra zde Schliegera ne, ale je nějaká firma, kterou byste z vlastní zkušenosti doporučili?
před 7 dny
Dobrý den, mohl byste mi prosím poradit jak právník to vycouvaní udelal? Řešíme teď stejný problém. Že jsou s firmou…
před 8 dny
45 odpovědí
Zobrazit všechny reakceTak podle fóra zde Schliegera ne, ale je nějaká firma, kterou byste z vlastní zkušenosti doporučili?
JS Jakub Strnad @jakub_strnadNemám FVE, ale chci to taky i když ne třeba hned, stačí mi to namontovat příští rok, zatím kupuji elektřinu relativně levně. Navíc v této oblasti probíhá dramatický vývoj, střídače se rychle zlepšují, takže je rozdíl každý rok.
Určitě bych šel do firmy, která ten byznys s domácími FVE dělala i 3-4 roky zpět, tj. v dobách, kdy se fakt museli snažit a něco reálně předvést a odvést, aby sehnali kšefty a udrželi dlouhodobě kvalitní reputaci. To jest žádní rychlokopové, co se zrodili jen 1-2 roky zpět kvůli na tom zbohatnutí a kterých se nyní vyrojilo neurekom.
Na youtube, na kanálu Tesláček Aiťáček. Je tam spousta videí o FVE a této problematice. Jedno video je rozhovor pod pergolou s majitelem RD, který si to nechal namontovat už před delším časem (do té doby o tom věděl doslova prd, jak říkal) a ten zmiňoval, že z 6 firem, u kterých to poptával, byly ve finále použitelné (z jeho pohledu) pouze 2 firmy. A ty firmy jsou v tom videu přímo zmíněny.
Peklo všech pekel. Od této firmy dejte ruce pryč. Dluží všude kam se podívají a nejenom dodat práci. Ale všichni dodavatelé s nimi mají tuhle zkušenost. O zákaznících ani nemluvě. Podívejte se na Černé ovce, projděte si recenze na netu a uvidíte, že od této firmy nebudete chtít ani párátko.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097…
MM Martin Maly @martin.maly437Ano souhlas, já utekl za minutu dvanáct a "jenom" 6 litrů v řiti :-( Co mohlo za to být, třeba jeden panel navíc, ale s nimi by nebyl ani ten jeden.
Jen nechápu , kde berou peníze na reklamu, ta na mě padá odevšad, a nejvíc pr..del jsou fiktivní spokojení zákazníci, které nejde kontaktovat, zeptat se a třeba se zajet podívat, jak jim to od těch ...... ( každý dosadí co chce) šlape :-(
Jsem v kontaktu s firmou Sclhlieger od září a od té doby je to moje noční můra. Zálohu 120 000 jsem již oželel. Tragédie, podvod, nikdy víc
FH FRANTIŠEK HANOUSEK @frantisek.hOslovte média viz Černé ovce, možná se dočkáte peněz.
Prosím, doporučili byste někdo spolehlivou a kvalitní firmu na instalaci solárních kolektorů?
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
nebrat
Dobrý den . Děkuji za recenze firmy Schlieger. Od začátku mi byly podezřelý ale bohužel na internetu toho zase tolik o nich není a prezentaci mají skvělou takže chápu že se mohou lidé spálit.
Podobné podezřelá mi teď přijde s FVE firma malinagroup ale nerad bych je házel do stejného pytle. Má někdo zkušenosti ?
LF Lukáš Fruth @lukas.fLukáš Fruth
LF Lukáš Fruth @lukas.f
před hodinou
Podobné podezřelá mi teď přijde s FVE firma malinagroup ale nerad bych je házel do stejného pytle. Má někdo zkušenosti ?
Stačí si prolustrovat, víc nepotřebujete, tak minuta práce.
Firma vznikla v červnu 2021, tzn. historii nemá, zkušeností s ní asi také moc nebude.
Navíc panely, měnič, nově dotaženej číňan.
Další pak bla bla bla.
Víc nepotřebujete.
Já bych takovou firmu nevolil.
Ale každého věc.
Peklo, peklo, peklo, podívejte se na Reklamační řád, na řešení opravy mají 90 dní a ve složitých případech vlastně nekonečně dlouho. Pak pošle jejich obchoďák vyjádření jakési právničky, bez podpisu a ničeho dalšího, že do dvou let to musí opravit do 30 dnů. Záruka je ale 3 roky a na čerpadlo 10. Přečtěte si někdo pořádně Reklamační řád co přišel v mailu. Firma nedokáže udělat ani převod do PDF, vychází z toho paskvil. A podle toho se máme řídit v případě sporu?
Též je tam napsáno, že aktuální najdeme na jejich www stránkách. Ptám se tedy, kde je? Kousek níže je jejich vyjádření, že vám ho pošlou do soukromého mailu... Proč asi? Bohužel složil jsem zálohu, moje chyba. Ale zase ve smlouvě je jejich chybou uvedeno, že: "V případě odstoupení od smlouvy zhotovitelem, je objednatel povinen zhotoviteli uhradit náklady, které by vznikly při plnění předmětu smlouvy do okamžiku odstoupení od smlouvy." Takže vlastně při odstoupení od smlouvy kdykoli nemám povinnost žádné náklady hradit.
Podívejte se na jejich Technické parametry čerpadla X21. Uvádějí účinnost A++. Na webu je to již A+++. Když požaduji zaslání Protokolu o posouzení shody typu, kterým se fa. Schlieger zaštiťuje pro starší čerpadlo ve vyjádření k reportáži na Černých ovcích, nikdo se neozve, ticho po pěšině. Takže i tady nesoulad? A nikdo nekomunikuje. Fakt neblázněte a vybírejte jinde!
SK Stanislav Karas @stanislav_karasach jo :-(
Před rokem a půl jsem si objednal čerpadlo ,bylo mi řečeno, že je" české výroby" . Mají nějaké označení, ale na štítku je jiné, takže první špatný dojem . Přijeli montéři /ukrajinci/ namontovali čerpadlo ,nádrž a nádrž na teplou vodu. Venkovní izolace jim nic moc neříkají, jelikož 5mm není izolace, ale zjevně je to nezajímá,Tím myslím f.Schliger. Věděli, že se čerpadlo montuje na horách a jejich prodejce byl na místě 2x. Ve večerních hodinách kdy měli finále nastartovali čerpadlo a ani nepočkali zda to ohřeje vodu , na nějakých 30 stupních odjeli. Samozřejmě čerpadlo netopilo jak by mělo takže museli přijet znovu a doladit chod. Servisní technik rozebral a popřeházel nějaké kabely než dohledal závadu Pry byl přehozen kabel na teploty nádrží. Dobrá, jsem vcelku klidny člověk stát se může cokoliv je to jen zařízení kde se může něco porouchat.Další oprava proběhla v lednu 2021 kdy jsem nahlasil unik vody ze systému, bylo mi řečeno že tam byl vzuch v nadrži a at dotočím vodu ,vic je nezajimalo. Ano vodu jsem stejně musel dotočit,ale druhy den to opět hlásilo poruchu . Po oevření krytu čerpadla jsem zjistil ,že vnitřek je samý led . Takže další telefon , pozor upozornim na to že telefony berou jen sporadicky, což je že skoro vůbec.Po nějaké době jsem z asi 5 čisel se dovolal na nějakého technika kde jsem mu vysvětlil co se děje a poslal video, za dva dny přijeli. Bylo prasklé těsnění u čidla teploty. Během této návštěvy jsem ještě zjistil, že ve skleněném okénku průhledítka je mraky bublinek defakto to vypadalo jako mléko .Bylo mi řečeno, že to je normální ikdyž po tel. konzultaci s montérem z jiné f. je to špatně. Čidlo bylo vyměněno čerpadlo jakoby opět v pořádku. Letos2022 13.1 čerpadlo běželo ale netopilo , závadu žádnou nehlásilo bylo to odpoledne a v nádrži byla ještě tepla voda. Závada se projevila až druhy den,kdy vše vychladlo a nenatopilo, ačkoli čerpadlo běželo a nic nehlásilo. Čerpadlo jsem vypnul a začal hledat závadu, po otevření krytu jsem v pruhledítku zjistil ,že tam nic nekoluje a je prázdné .Závada je diagnostikována na unik chladiva.Ihned volám Schliger ,podařilo se asi na po páté ani nevim kolik čísel bylo vytočeno. Řekl jsem jaky mam problém . Byl pátek, takže řešení až v pondělí. V ponělí jsem zkoušel zavolat ,po nějaké době se zadařilo a bylo mi řečeno že mi dávají termin na středu dopoledne. Zůstal jsem doma a ve středu asi ve 12 hodin volám na Schliger co se děje . Normálně zapřeli termín a samozřejmě, že to vyřizoval kolega, ale záznam tu není. Pokud vim nahrávají si hovory tak jaké dohledávání, vždyť jsou jednička na trhu. Jakmile zvednete telefon tak do pátku to tam bylo. Dnes jsem volal a už vše vymazali, i ty přiblblý kecy, že žaví drát nedrát. Pokud to někdo poslouchal/ bylo to na čísle 566440008.Dobrá tedy ve středu mi po delším dohadování zdělili, že nemají chladivo, takže příjde po neděli. V pondělí jsem opět volal- není chladivo, ale že má příjít. Takže jsem zkoušel každy den a opět to stejné. Minulý týden ze zoufalství jsem jim navrhnul, že si chladivo seženu, jelikož chladivo není problém sehnat v 9kg značka R32. Jenže ouha bylo mi řečeno, že to není ono ,že toho je více druhů . No nevím, ale člověk není idiot, aby nepoznal ,že ho někdo tahá za nos.Ale chladivo určitě příjde . Přišlo nějak v pátek, termín mi nedají pry až v pondělí. .Zapomněl jsem dodat, že mi vždy tvrdili jak mě budou informovat .Nezavolali ani jednou. Mam všechny hovory nahrané. Konečně v pondělí volám a dávají mi termín na středu , no tak sláva. Ve středu volají ,že nepřijedou podělalo se jim plnící zařízení. Dnes jsem volal a stále není plnící zařízení Je to měsíc , myslím že firma která tvrdí že je jedničkou na trhu by se měla postarat aby čerpadlo fungovalo. Mam doma mamku 84 roku a zajistit teplo je opravdu zážitek, protože elektrokotel který je namontovan je slabý a nevytopí a hlavně jsem ho měl a kvůli spotřebě jsem to dal pryč . Spotřeba kotle je 9 kw a běží to celý den při ceně 4 kč za kw a to nevim, kolik teď stoji vlastě momentálně kwh.Pracuji u firmy která má své vyrobky po celé Evropě i v Asii ,musime zajisti servis. Naše termíny jsou dny jelikož zákazník by s námi hodně rychle vyběhl.F.Schliger spoléhá na neinformovanost spotřebitele, proto toto píšu . Je to firma, která není spolehlivá a nikoho nezajímá že nemate, toto ,podělalo se tamto.Ještě pro informaci budoucích nešťastniku. Volal jsem dnes na Liberecký uřad pro kotlíkové dotace , chtěl jsem zjistit něco o odstoupení od smlouvy a když pani slyšela jmeno Schliger hned věděla o co jde . Samá stížnost a když jsem ji řekl, že chci udělit recenze hned mi zdělila že to mažou. A na dotaz kterou firmu by mi doporučila, mi bylo řečeno každá jiná jen ne Schliger . Takže já přechazím do odstoupení od smlouvy a během pár dní vše bude už řešit pravník. Ještě uvažuji se připojit k hromadné žalobě
Dnes je16.2. opět telefon a opět výmluva že zařízení ještě nemají opravené ať volám v pátek NEZKLAMALI
A ještě chci upozornit že je doslovně 0 reakce na maily, mužete psát jak chcete žádná odezva..
Všechny zdravim
Problém s nimi je, a to velký. Rok 2020: podepsaná smlouva o dodávce FVE s bateriemi... Poslala jsem peníze, 220 tisíc na zálohách... Rok 2021: červen montáž FVE, revizní technik vzápětí nevystavil revizi kvůli závadám v napojení,po nekonečných urgencích došlo k nápravě tuším někdy koncem srpna,revize vystavena v září, povolení od provozovatele distribuční soustavy jsem získala v listopadu, kdy jsem slavnostně FVE spustila... Od té doby 4x výměna baterií ( máme únor),protože prostě baterie se nedokážou nabít, ale bohužel zřejmě softwarovou chybou ani nejsou schopny nejit pod asi 8% vybití. O tom, že zřejmě dotace mě mine, ani nemluvím. Takže já se Schliegerem bojuju 2 roky a rozhodně nemám dobojováno, ROZHODNĚ NEDOPORUCUJI!!!!!!!!!!!!
EV Eliška Vaníčková @eliska.vanickovaJá zaplatil právníka kromě 6000,- za jeho práci jsem stihl vycouvat před zaplacením zálohy, ale právní kanceláři neodpovídají nic, nula , zero
Nikdy více Schlieger, absolutně kálí na stávající zákazníky. Nekomunikují, natož aby jeli na servis.
JM Jiří Matějček @jiri.matejcekNaprosto stejná zkušenost. Katastrofa. Všechno špatně, nulová komunikace, servis po instalaci žádný. Neuvěřitelné, že ještě mají zakázky. Vyhnout se této "firmě", nedovedu si představit horší! Lituji každého, kdo se nechal oklamat.
Je to firma s nejhorším možným hodnocením. Pokud nechcete mít problémy, volte jinou firmu.
Někdy je problém s tzv " místní firmou. Místní elektrikář mi v rozvaděči nezapojil všechny pracovní nuly, instalatéři mi udělali dva vývody za sebou ve stejné výšce, omítkářii mi na stropě udělali omítku ne 1cm, ale 3mm. Kanalizaci jsem kupoval část v Rumburku, část v Uherském Hradišti, ušetřil jsem 50% ceny oproti Praze a okolí, střešní latě za půlku z Nymburka, atd, atd. Vše včetně dopravy. Jen na základové desce jsem díky firmě z Jihlavy ušetřil 150 000 Kč. Tak potom podporujte tzv " místní firmy" Ať jsou to diletanti, zloději nebo skuteční fachmani, všichni si myslí, že kdo staví, je miliardář a padne před nimi na pr*el. Bezprsťáka tesaře jsem vyhnal a raději si krov postavil sám. Dělal jsem ho v jedné osobě skoro měsíc, ale ušetřil jsem cca 300 000,-.
Ahoj, mám zkušenost a opravdu NEDOPORUČUJI. FVE od nich mám a celý ten porod trval rok. Na co sáhli, vše bylo chybně. Komunikace nulová. Pravděpodobně tam nepracují odborníci, pouze námezdní síly z bývalých sovětských republik. A to s nimi mám jako vedoucí poměrně velkých staveb osobní zkušenosti. Nyní bych chtěl něco ověřit a přidat pár panelů, ale na mnoho SMS, telefonů i mailů se nikdo neozve. Prostě hrůza.
KH Karel Hotový @chudakPřed 30 léty mi onkel v NSR říkal - maso kupuju od místního řezníka,rohlíky od místního pekaře,kotel beru od místního topenáře,byť jsou všichni dražší než přespolní,nemluvě o celostátních firmách.
U nás to je přesně naopak,raději od firmy 300km vzdálené, jen aby soused nezbohatl.
Čili ani 30let nestačí na to,aby zákazník bral služby na doporučení...
Před necelým rokem jsem je taky oslovil. Prvotní mail s velmi neurčitou nabídkou - nejlepší střídač, nejlepší baterie, nej,..., zaručení čistého zhodnocení investice min. 10% Když jsem chtěl blíže specifikovat použité monokrystalické panely protože se mi nezdála plocha panelů k výkonu tak jsem už odpověď nedostal
HR Honza Ringo @honza.ringo347Dobrý den pane Ringo, jménem celé naší firmy bych se Vám chtěl omluvil za tuto situaci, která nastala při Vašem zájmu o náš produkt. Chyba se pravděpodobně vyskytla na straně některého z našich obchodních zástupců. Rádi bychom se odčinili a pokud máte stále zájem, rád bych Vás poprosil o zaslání Vašeho telefonního čísla, které jste předtím zadával zde na tento e-mail: info at schlieger.cz a někdo z našeho týmu Vás bude kontaktovat a pomůže Vám vyřešit tento problém.
Děkuji
Za společnost Schlieger zdraví Tomáš
Nevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení
Přihlášení
nebo se přihlaste emailem
Nemáte účet?
Vypadá to, že nejste přihlášen
Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.
Technická podpora
Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.