Rubriky:
Dobrý den všem. Prosím máte někdo zkušenosti s firmou Schlieger na FTV. Komponenty vypadají kvalitně..střídač také.....tak bych rád věděl, zda s nimi není nějaký problém. Děkuji moooc.
Ahoj, mám zkušenost a opravdu NEDOPORUČUJI. FVE od nich mám a celý ten porod trval rok. Na co sáhli, vše bylo chybně.…
Naprosto stejná zkušenost. Katastrofa. Všechno špatně, nulová komunikace, servis po instalaci žádný. Neuvěřitelné, že…
Nikdy více Schlieger, absolutně kálí na stávající zákazníky. Nekomunikují, natož aby jeli na servis.
Mě by zajímalo kdy se k nám na trh k větším firmám dostanou ty výkonnější panely 🪫🔋
před 14 dny
Výjimka potvrzující pravidlo
před 27 dny
Koukám a jak to tak čtu můžu být rád že u nás tato firma odvedla svojí práci dobře
před 27 dny
204 odpovědí
Zobrazit všechny reakceMě by zajímalo kdy se k nám na trh k větším firmám dostanou ty výkonnější panely 🪫🔋
Koukám a jak to tak čtu můžu být rád že u nás tato firma odvedla svojí práci dobře
OZ Oldřich Záliš @oldrich.zalisVýjimka potvrzující pravidlo
Nothing else than problems for already more than 2 years !!!
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
FV Frantisek Vondruska @frantisek.vondruska453U Vás .... a jinde? jeden průser vedle druhého
Zájímavá (dozajista i alibistická nebo jen neschopnost) odpověď od firmy, která chce být na trhu nej nej..
(přeloženo:...Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Naše oddělení aktuálně řeší Vaši situaci. Váš Schlieger = Your Schlieger.)
Asi už sem radeji "nepáchnou".. nebo jsem se mýlil ?
Zdravím ve spolek! Rád bych požádal o radu ohledně správného návrhu fotovoltaického systému pro pětičlennou rodinu žijící ve středně velkém domě. Co chtějí být co nejvíce nezávislí na distribuční síti. Máte prosím nějaké tipy nebo doporučení? Děkuji
Jinka musím říct, že opravdu paří k těm kvalitnějším - pozvěte si domu technika uvidíte... jestli je tedy vás požadavek ještě atuální, že.. všude se něco najde!
Já mám dobrou zkušenost a dost aktuální. řeším to dlouho, byl jsme pod tlakem konkurence, abych stihl dotace. nakonec mám výhodnější a lepší sestavu než kdybych na poslední chvíli honil NZU :-) boom opadl, vše OK
The worst company I know. Do not get in touch with this company
MG Marcel Geenen @marcel.geenenHello, we are very sorry to hear about your experience. Our department is currently dealing with your situation. Your Schlieger
Mám zkušenost a je otřesná.12/2022 podepsána smlouva nyní 1/2024!!! FVE namontovaná, ale boj nekončí, není projekt,dotace atd. Všem jsem pro smích, určitě se vyhněte obloukem.
KN Karel Novotný @karel.novotny790Hezký den, pane Novotný, Vámi popisovaná situace nás velice mrzí a moc se za ni omlouváme. Poprosíme Vás o jméno, na které je napsaná Vaše smlouva a místo instalace. Ihned Vaši situaci prověříme a budeme se ji věnovat. Váš Schlieger
Zdravím, recenzi jsem se rozhodl napsat hlavně kvůli montážní partě, která u mě prováděla tento týden realizaci FVE. Předně souhlasím s otřesnou komunikací na zákaznické lince při domlouvání termínu realizace. Na druhou stranu mě obchodní zástupce v této záležitosti velmi podpořil, velké díky jedné paní od Přerova :-) a realizaci jsem měl hotovou do 5 měsíců od podpisu smlouvy, takže za mě ve finále vcelku OK.
To proč se chci podělit o svou zkušenost jsou právě chlapíci z montážní skupiny 32. Jsem ve svém okolí známý tím, že se hned tak s něčím nespokojím, že mám rád kvalitně odvedenou a dotaženou práci. Tito "borci" mě až šokovali svojí slušností, skromným přístupem, pracovitostí, profesionalitou, ochotou vše vysvětlit. Realizaci FVE na rodinném domě mně provedli a předali v předpokládaném termínu, tj. do 3 dnů a to tak, že byla kompletní. Zkrátka nemám nic co bych jim mohl vytknout. Myslím, že si zaslouží alespoň touto cestou vyjádřit moji spokojenost a v záplavě negativních zkušeností vyzvednout i ty, kteří svoji práci berou vážně a pracují poctivě.
Pánové, doufám, že se k Vám moje zpráva dostane. Ještě jednou moc díky !
Jen pod čarou, nejsem ze Schliegeru placený za kladné recenze, ale přišlo mi na místě sdělit i to dobré, ne jen vyzdvihovat negativní zkušenosti ...
S pozdravem a přáním úspěšných realizací, Karel
KV Karel Vychodil @karel.vychodilZdravím, souhlasím, že v jedné montážní partě, které si Schlieger pronajímá, mohou být kompetentní lidé. Ale to považuji za náhodu. Zastřešující firma Schlieger je v administrativě, plánování, řízení projektů, kontrole a servisu absolutně neschopná, horší jsem zatím nezažil.
Mám s touto "firmou" velmi podobné zkušenosti jak píší i ostatní přispívající dříve a pro "jistotu" mám veškeré e-maily směrem k nim i od "nich" uloženy na několika místech.
Protože mám zařízení ještě v záruce a nevím, jestli od této "firmy" nebudu ještě někdy něco potřebovat, zůstávám zatím pod aliasem.
Od prvního jednání do podpisu smlouvy 14 dnů, po krátké době /cca 3 týdny/ chtěli zálohu /mimochodem, do této chvíle maximálně klidné, vstřícné jednání/, od té doby pauza v komunikaci více jak 7 měsíců. Po devíti měsících a opakovaných urgencích slíben termín instalace, 2x nedodržen.
Po hrozbě odstoupení od smlouvy a předáním věci právníkovi instalace během pár dnů, s tím, že do 14-ti dnů přijede technik a vše oživí. 2 měsíce pauza.
Po dalších opakovaných urgencích a po odmítnutí zaplatit mezitím vystavenou fakturu do dokončení a oživení díla přijel technik po 2,5 měsíci.
Poté reklamace na nedodaný Back-Up, technik přijel, ale chtěli to fakturovat, což jsem odmítl a pohrozil jím medializací celé kauzy.
Z mého pohledu hrůza, děs, více jak rok a čtvrt nervů a strachu o peníze.
Tato firma nikdy více.
Pokud tato firma považuje průběh jednání, instalace, zprovoznění a oživení mé FVE za normální způsob jednání, pak mám jedno jediné slovo jako odpověď:
NEDOPORUČUJI!!!!!
Celá akce trvala od podpisu smlouvy po fyzické spuštění FVE "pouze" bez pár dnů 15 měsíců, desítky e-mailů, desítky telefonátů a spoustu času, které jsem tomu věnoval, když jsem z důvodu nečinnosti firmy musel sám vyřizovat povolení na EG.d.
Doufám a mám jedno přání, abych s touto firmou už nikdy nemusel nic řešit.
Jen na okraj, jsem rád, že minimálně 3 další potenciální zákazníci se po zjištění, jak "jednají" obrátili na jiného dodavatele.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
JK Jiří Krejčí @jiri.krejci616Co děláte s přebytky?
Lze to dnes ještě prodávat?
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
PS Pavel Winter @pablosPavle,jsem rád ,že jste spokojený s tč.Můžete mi prozradit to umístění toho čerpadla?
Díky.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Jsem zvědavý kolik chudáků se zase chytí na ty jejich reklamy. Můj dojem, že fungují ze záloh a musí se to PO.... Půjdou do konkurzu jako Malina a bude po ptákách.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
MV Martin Voth @martin.vothS tím střídačem, správně měničem, budte konkrétní .. ;-) Nějak nerozumím tomu že výrobek 2 roky starý je totálně zastaralý.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Nedoporučuji !!! NEVRÁCENA ZÁLOHA! Odstoupeno od realizace z důvodu hrubého porušení smlouvy ze strany dodavatele.
Otřesná komunikace, zmatky v rámci firmy, zneužívaní svého postavení. Možná tak realizace TČ, ale FVE už jsem z důvodu ochrany duševního zdraví nedal...
5/22 podepsána SOD na TČ a FVE, v SOD termín realizace do 28.2.2023
1/23 montáž TČ
- nekompletní dodávka- dílo nekompletní, zapsáno do přádacího protokolu nedodané komponenty. Přes opakované urgence, ze strany dodavatele nebyla žádná komunikace. Po více jak dvou měsících se ozve oddělení s tím, že přijedou další den na montáž chybějících komponent. To vše završeno tím, že cca 1hod po odjezdu pracovníků, se ozve zástupkyně firmy, s tím že mi volá ohledně dohodnutí termínu montáže chybějících dílů!!!
Nejen že nekomunikují se zákazníky, ale i interně ve firmě- jedno oddělení neví co dělá druhé.
- předání TČ - montáž dělali pracovníci ze zahraničí, komunikace včetně předání díla proběhla/ spíše neproběhla z důvodu jazykové bariéry. Pouze jsem byl odkázán „autorizované spuštění“ zástupcem firmy, který dojde v blíže neurčitém termínu a upřesní mé dotazy k provozu a zejména servisu zařízení. Doposud i přes urgence nikdy neproběhlo
FVE
Jedním slovem tragédie!
1/23 potvrzen termín montáže na 27.2.2023, následně strohý email s oznámením, že se termín ruší a náhradní termín je 4/2023 z důvodu kapacitních problému montáže zakázek. Okamžitě rozporováno, že se jedná o hrubé porušení SOD ze strany dodavatele. Ze strany dodavatele navržena neakceptovatelná kompenzace. Kdy dodavatel zneužívá svého postavení. Dále firma přestala komunikovat.
20.2.2023 po urgenci z mé strany, že uplynul zákonný termín na uzavření mojí reklamace, dodavatel snížil navrženou kompenzaci o 50%! Opět jsem rozporoval navržený termín realizace, s tím že žádám o dodržení termínu v SOD, nebo odpovídající kompenzaci, která bude ve stejné úrovni, jak jsou definovány sankce z prodlení zákazníka dle SOD. Dále firma přestala komunikovat.
31.3.2023 jsem zaslal doporučený dopis s dodejkou /ze strany dodavatele převzato/ s Odstoupením od smlouvy z důvodu hrubého porušení ze strany dodavatele - z důvodu prodlení zhotovení díla po dobu delší než 30dní. S požadavkem na vrácení zálohy dle občanského zákoníku do 14 dní od odstoupení od smlouvy.
4.4.2023 se mi ozve montážní oddělení, že 6.4.23 přijedou montovat FVE. Oznámil jsem milé slečně na lince, že firma převzala odstoupením od smlouvy z důvodu hrubého porušení ze strany dodavatele. Týž den večer mi došlo potvrzení o přečtení mého emailu reklamačního oddělení ze dne 20.2.2023! Paní z reklamačního oddělení požadovala potvrzení o odstoupení od smlouvy, načež mi poslala Návrh dohodly o odstoupení od smlouvy. Po konzultaci se svým právním zástupcem jsem tuto dohodu podepsal a odeslal. Dne 14.4.2023 byla dohoda oboustranně podepsána. Dle této dohody se firma zavazuje do 14dní vrátit zálohu. Termín uplynul 29.4.2023 a ano vážená firma Schlieger zálohu nevrátila!
Tímto předávám celou záležitost svému právnímu zástupci na dořešení právní cestou a já si budu číst stanovisko a komentáře v médiích provozního ředitele pana Matějoviče o tom jak svým závazkům dostojí a „Půlroční rozmezí mezi podpisem smlouvy a samotnou instalací fotovoltaiky budou mít zákazníci dané i ve smlouvě.“ Stejně tak i odborné komentáře pana ředitele k aktuální situaci firmy Malina Group…
Více než nespokojený zákazník
R. Šubert zak. č. 16949
Firma Schlieger, je nejhorší firma na světě ( i v Mongolsku by to dělali lépe ) , to co píší ostatní zákazníci je pravda , více jak rok nic, revizní technik za 3 měsíce ( neměli je nasmlouvané ) servis vám přijede po 2 měsících , proč? protože nemají kapacity , ale peníze si vzali ihned . Jinak , pro paní z předchozí recenze , že zaplatila peníze před 3 měsíci , cha cha, zaplatil jsem cca v lednu 2022 , ještě není nic vyřešeno .
JT Josef Tancoš @josef.tancosDobrý den,
v Hospodářských novinách se mimo jiné věnuji firmám, které podnikají ve fotovoltaice. Měl byste zájem mi o Vaší zkušenosti s firmou Schlieger sdělit více? Pokud ano, ozvěte se mi prosím na e-mail jan.prokes at hn.cz.
Předem Vám moc děkuji.
S pozdravem,
Jan Prokeš
Dobrý den, velký problém firmy Schlieger je nedodržování termínů. Mám FVE již 3 měsíce-ale mohu se na ní jen koukat a všem jsme jen pro smích. Absolutní nedodržování termínů. Zatím čekáme na revizi a připojení. Dávejte si pozor na uzavření smlouvy - nikde není žádná zmínka o postižitelnosti firmy za nedodržení smluvních podmínek.
Po roce od podpisu smlouvy FVE realizována,vše funguje tak jak má, ale musí je člověk trochu neustále urgovat ,jak obchodníka, tak firmu mailem nebo po telefonu. Nyní vyřizuji dotace, tak snad za 3 měsíce budu mít od všeho klid.
Dnes v Černých ovcích na ČT
Když to shrnu: " Schlieger nebo Malina, všechno jedna rodina "
Žijete nudným životem a chybí vám v něm vzrušení? Chybí vám trénink vaší psychické odolnosti? Anebo nebaví vás život a rádi byste si ho zkrátili o pár let? Pokud alespoň jednou zazněla odpověď ANO, podepište smlouvu o dílo s firmou Schlieger. ANO, toto vše firma Schlieger dokáže! :-)))
Tak a teď už k vlastní zkušenosti s touto firmou. Objednala jsem si FVE, smlouvu podepsala na konci března a zálohovou fakturu zaplatila v zápětí. Smlouvu jsem podepisovala s velmi komunikativním obchodním zástupcem, který bezvadně odváděl svoji práci. Bohužel pro mě a nejspíš bohudík pro něj s firmou Schlieger ukončil spolupráci v létě roku 2022. Po dlouhých týdnech a velkém množství telefonátů jsem si vydobyla nového obchodního zástupce. A začalo období utrpení, které doposud neskončilo. Nový obchodní zástupce mi sdělil, že nechápe, proč má mít na starosti moji záležitost, když jsem ze Zlína a on má na starosti Čechy. Než jsem se dostala k informacím ohledně stavební připravenosti, stálo mě to mnoho úsilí v řádu několika dnů a X telefonátů. Pan XY mi z 10 pokusů o telefonát zvedl hovor možná jednou, na zmeškané hovory nikdy nevolal zpátky. Začala jsem být opravdu nešťastná. Nicméně můj elektrikář provedl naprosto skvěle stavební připravenost, roztahal potřebné kabely po domě, takže montážníci fy Schlieger pouze připojili systémy, které dovezli na nachystanou elektroinstalaci. Instalaci jsem měla naplánovanou na 30. 10. 2022. Ovšem 5 dní před realizací mi přišel mail, že instalace je zrušena. Neměla jsem se starat, prý se mi firma ozve s novým termínem. Smlouvou byli zavázáni, že instalace proběhne nejpozději do 30. 12. 2022. Nikdo se mi neozýval. V lednu jsem volala do Schliegeru a byla (a stále jsem) jsem na pokraji zhroucení. Firma 10 měsíců disponovala mými 250 tisíci, které jsem si půjčovala. Platím hodně velký úvěr a od podzimu obrovské zálohy za elektřinu. Jsem na hranici finančního kolapsu. Jsem samoživitelka a finanční oporu nemám. Opravdu jsem doufala, že na konci roku budu mít vše naistalované a zprovozněné (kdo by nedoufal, když jste byli smluvně zavázaní, že?) a tím pádem si budu moct dovolit snížit zálohy na elektřinu. V lednu, po mém telefonátu, kde jsem se už opravdu do telefonu rozplakala, mi ochotná paní sdělila, že instalace proběhne hned na začátku února.
2. 2. přijeli dva ukrajinští montážníci a začala montáž. Přijeli až po 14 hodině (od rána jsem na ně čekala doma, vzala jsem si dovolenou a opět mi nikdo mi nezavolal, že budou mít zpoždění). Místo 18 panelů přivezli 14, ale s vyšším výkonem. Proč mi tuto informaci nedal někdo z firmy vědět? V sobotu byli na stavbě celý den od 8 do 20, ale bylo příliš větrno, tak čekali, až budou moct dávat panely na střechu, což začali dělat až odpoledne. Ve 20 hodin mi předali protokol, který jsem podepsala. Nechtěla jsem se s pány hádat ohledně času, který trávili na stavbě (nesrovnalosti tam byly, ale kvůli pár hodinám se mi dohadovat nechtělo). Uvnitř domu vše krásně zapravili, po sobě uklidili. Dílo mi předali za úplné tmy. Předvedli mi soustavu, že funguje, následně vypli a odjeli. Já jsem odjela taky a domů se vrátila až v pondělí odpoledne. Za světla jsem šla zkontrolovat dům zvenku, protože v sobotu večer nebylo vidět, jak fotovoltaika vypadá i zvenku. Čekal mě šok. To co provedli venku je NEOMLUVITELNÉ, PŘÍŠERNÉ! Takto elektřinu vedou snad jen na dálném východě! Nebo si montážníci mysleli, že té hrůzy nevšimnu? Ve tmě nebylo nic vidět, mysleli si, že si na to časem zvyknu? Nebo že když jsem sama ženská, že to tak stačí? Černá chránička není nikde přichycená, jen si na stěně tak „plandá“. Přikládám fotografie.
Taky jsem se pokusila domluvit si návštěvu revizního technika. Hovor se mnou vedla slovensky mluvící žena, která byla opravdu velmi nepříjemná a arogantní.
Na několik mailových adres jsem poslala reklamaci, doposud se nikdo neozval. Jak jinak, že? Takže mám zapojenou soustavu, na domě plandající hadici, kterou žádný revizní technik nemůže odsouhlasit jako bezpečnou a vše je vyplé a opět čekám a čekám a čekám. Třeba časem alespoň zahřmí…
Já hlavně nechápu jedné věci. Tolik negativních referencí tolik negativních komentářů všichni vědí že ta firma je špatná a stejně každý druhý nebo každý 3. si od nich objedná fotovoltaiku a potom brečí nad rozlitým mlékem. Všichni jdete po penězích všichni chcete co nejlevnější fotovoltaiku. Místo aby jste se dívali na kvalitu reference komponenty servis a hlavně komunikaci s klientem tak polovinu z vás zajímá cena. Sám jsem člověk který se zabývá fotovoltaikami, kolikrát zákazník tvrdí jak se mu moje nabídka, komunikace, smlouva i komponenty líbí ale že je dražší o 30 000 Kč nebo třeba 40 000 Kč. Proto si raději vybere levnější variantu a potom pláče. To stejné my jako firma chceme 70% zálohu jako hodnotu materiálu nemáme žádné dluhy nemáme žádné úvěry, máme zdravé finance a za celou zálohu koupíme celý materiál a stejně 50% lidí reaguje tím že chceme vysokou zálohu, Že třeba schlieger nebo malina chce 50% A tak si to raději udělají tam protože chtějí méně peněz jako zálohu. A je to přece “ta stejná fotovoltaika”. Je to o prioritách a o nastavení české mysli. Kdo se dívá po nejlevnějších nemusí vždy odejít jako spokojený zákazník. A koneckonců takové firmy nemají ve smlouvě ani žádné sankce pro sami sebe když nedodrží termín realizace a vy po té době maximálně můžete požádat o peníze a ztratíte jenom čas a budete rádi když ty peníze dostanete. Takže sáhněte si všichni do svědomí podle čeho vybíráte fotovoltaického dodavatele :)
OŽ Ondřej Židlík @ondrej.zidlikPlatí nejen pro FVE
Na internetu se množí opravdu obrovské množství negativních komentářů například na webu: https://1t.cz/recenze-schlieger-tepelna-… v komentáři zmiňuje pan Petr Řehák:
Prosím věchny kteří zvažuji možnost že si od tétu firmy dá něco udělat tak ať si to pořádně rozmyslí. V případě reklamace se zákazníkem nikdo nekomunikuje jen se vymlouvají že nemají díly a problámy oddalují. Dostat kontakt na někoho zodpovědného z vedení firny je nemožné.
Ale je možné že množství komentářů vzniklo hlavně v období kdy měla firma obrovský přetlak poptávek a nebyla schopna stíhat termíny. S tím mělo problém plno dalších firem v ČR včetně těch největších.
MM Martin Matoušek @martin.matousek999To není o nestíhání, ale především o kvalitě !
Už jsem tady jednou příspěvek psal. mrzí mě že máte negativní zkušenosti s touto firmou stejně jako člen mé rodiny. Pokud by kdokoliv měl zájem pomoci nalézt kvalitního dodavatele který má ve smlouvě ošetřeno - garanci dobu montáže a také případné smluvní pokuty pro sebe sama v případě nedodání tak vám s tím mohu opravdu pomoci a jsem vám k službám. Ondřej Židlík, 702 000 666. Prosím jen o telefon, nikoliv sms.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Dobrý den, upřímně nedoporučuji a utíkejte . Jednání šílené, naslibují a potom se vymlouvají na všé co jde. Servis klientům to samé nedočkáte se. NEDOPORUČUJI !!!
KK Karel Kittnar @karel.kittnarDobrý den,prosím napište mi svou zkušenost s fi.Schlieger,dávám dohromady poškozené zákazníky,jsem jeden z nich.
Firma Schlieger mi dělala FTV problém se zapojením stále to odkládali, 4x přijel technik než to zprovoznili. Stále výmluvy. Servis pro klienty na bodě mrazu a opět výmluvy a lži.
Určitě nedoporučuji a utíkejte jak můžete.
Dobrý den,
utíkejte co můžete. Byť se zdá reklama a koupené recenze dobře, opak je pravdou. Tato firma patří mezi nejhorší firmy na trhu (černé ovce, nekoupené recenze skutečných zákazníků).
Tato firma je největším amatérem v tomto oboru.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Jsou to podvodnící a zloději. Jenom negativní zkušenosti. Nekomunikují, neudělají vůbec nic, žádost o dotaci ani nepodají, za 8 měsíců se neozvou i přes zaplacené zálohy, za odstoupení od smlouvy chtějí 20000 za každou (40000), za nic a ani se meomluví! Pryč od nich.
PM Petr Miller @petr.millerJá řešil s právní kanceláří a vidím , že 6k co jsem platil za svoji hloupost , je ještě dobrá cena. Jsem rád, že jsem utekl i když 6k mohlo být na jeden panel navíc.
Dobrý den, nechci Vás odrazovat, ale firmu schlieger neberte. Já se s firmou hádám již 1,5 roku a fve stále nefunguje. Prostě tragédie.
JP Jiří Pišl @jiri.pislto chápu a jsem rád, že jsem k nim i za cenu zaplacení odstoupení nešel
Zdravím všechny, Schlieger bych nikomu nikdy nedoporučil, ani mému největšímu nepříteli. Nestojí to za ty problémy. Pokud by někdo měl zájem, udělejte si FVE kdekoliv jinde, kde máte jistotu servisního centra, kvalitního komunikujícího obchodníka, který s Vámi nepřestane komunikovat ani po podpisu a instalaci a hlavně firmu, která má kvalitní komponenty a rychlé dodání. Aby jste nemuseli čekat 8-12 měsíců na realizaci a nevisely Vám peníze ve vzduchu.
Pokud o takovou firmu stojíte, doporučuji si ji najít NEBO, sám takovou firmu zastupuji. Pokud by měl někdo zájem, rád mu fotovoltaiku zajistím, nainstaluji, vyřeším dotace i distribuci. 702 000 666 ;)
OŽ Ondřej Židlík @ondrej.zidlikCo ale vůbec nechápu, že jejich reklamy jsou všude , asi z peněz záloh nešťastných zákazníků, co už kromě těch reklam nic jiného neuvidí. Mimochodem shání personál, bez placení asi všichni utekli
Jinak dobrá sebereklama :-)
Tak podle fóra zde Schliegera ne, ale je nějaká firma, kterou byste z vlastní zkušenosti doporučili?
Peklo všech pekel. Od této firmy dejte ruce pryč. Dluží všude kam se podívají a nejenom dodat práci. Ale všichni dodavatelé s nimi mají tuhle zkušenost. O zákaznících ani nemluvě. Podívejte se na Černé ovce, projděte si recenze na netu a uvidíte, že od této firmy nebudete chtít ani párátko.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097…
MM Martin Maly @martin.maly437Ano souhlas, já utekl za minutu dvanáct a "jenom" 6 litrů v řiti :-( Co mohlo za to být, třeba jeden panel navíc, ale s nimi by nebyl ani ten jeden.
Jen nechápu , kde berou peníze na reklamu, ta na mě padá odevšad, a nejvíc pr..del jsou fiktivní spokojení zákazníci, které nejde kontaktovat, zeptat se a třeba se zajet podívat, jak jim to od těch ...... ( každý dosadí co chce) šlape :-(
Jsem v kontaktu s firmou Sclhlieger od září a od té doby je to moje noční můra. Zálohu 120 000 jsem již oželel. Tragédie, podvod, nikdy víc
FH FRANTIŠEK HANOUSEK @frantisek.hOslovte média viz Černé ovce, možná se dočkáte peněz.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem.
Příspěvek byl administrátorem odstraněn z důvodu porušení pravidel diskuzního fóra nebo na žádost autora příspěvku.
nebrat
Dobrý den . Děkuji za recenze firmy Schlieger. Od začátku mi byly podezřelý ale bohužel na internetu toho zase tolik o nich není a prezentaci mají skvělou takže chápu že se mohou lidé spálit.
Podobné podezřelá mi teď přijde s FVE firma malinagroup ale nerad bych je házel do stejného pytle. Má někdo zkušenosti ?
Peklo, peklo, peklo, podívejte se na Reklamační řád, na řešení opravy mají 90 dní a ve složitých případech vlastně nekonečně dlouho. Pak pošle jejich obchoďák vyjádření jakési právničky, bez podpisu a ničeho dalšího, že do dvou let to musí opravit do 30 dnů. Záruka je ale 3 roky a na čerpadlo 10. Přečtěte si někdo pořádně Reklamační řád co přišel v mailu. Firma nedokáže udělat ani převod do PDF, vychází z toho paskvil. A podle toho se máme řídit v případě sporu?
Též je tam napsáno, že aktuální najdeme na jejich www stránkách. Ptám se tedy, kde je? Kousek níže je jejich vyjádření, že vám ho pošlou do soukromého mailu... Proč asi? Bohužel složil jsem zálohu, moje chyba. Ale zase ve smlouvě je jejich chybou uvedeno, že: "V případě odstoupení od smlouvy zhotovitelem, je objednatel povinen zhotoviteli uhradit náklady, které by vznikly při plnění předmětu smlouvy do okamžiku odstoupení od smlouvy." Takže vlastně při odstoupení od smlouvy kdykoli nemám povinnost žádné náklady hradit.
Podívejte se na jejich Technické parametry čerpadla X21. Uvádějí účinnost A++. Na webu je to již A+++. Když požaduji zaslání Protokolu o posouzení shody typu, kterým se fa. Schlieger zaštiťuje pro starší čerpadlo ve vyjádření k reportáži na Černých ovcích, nikdo se neozve, ticho po pěšině. Takže i tady nesoulad? A nikdo nekomunikuje. Fakt neblázněte a vybírejte jinde!
SK Stanislav Karas @stanislav_karasach jo :-(
Před rokem a půl jsem si objednal čerpadlo ,bylo mi řečeno, že je" české výroby" . Mají nějaké označení, ale na štítku je jiné, takže první špatný dojem . Přijeli montéři /ukrajinci/ namontovali čerpadlo ,nádrž a nádrž na teplou vodu. Venkovní izolace jim nic moc neříkají, jelikož 5mm není izolace, ale zjevně je to nezajímá,Tím myslím f.Schliger. Věděli, že se čerpadlo montuje na horách a jejich prodejce byl na místě 2x. Ve večerních hodinách kdy měli finále nastartovali čerpadlo a ani nepočkali zda to ohřeje vodu , na nějakých 30 stupních odjeli. Samozřejmě čerpadlo netopilo jak by mělo takže museli přijet znovu a doladit chod. Servisní technik rozebral a popřeházel nějaké kabely než dohledal závadu Pry byl přehozen kabel na teploty nádrží. Dobrá, jsem vcelku klidny člověk stát se může cokoliv je to jen zařízení kde se může něco porouchat.Další oprava proběhla v lednu 2021 kdy jsem nahlasil unik vody ze systému, bylo mi řečeno že tam byl vzuch v nadrži a at dotočím vodu ,vic je nezajimalo. Ano vodu jsem stejně musel dotočit,ale druhy den to opět hlásilo poruchu . Po oevření krytu čerpadla jsem zjistil ,že vnitřek je samý led . Takže další telefon , pozor upozornim na to že telefony berou jen sporadicky, což je že skoro vůbec.Po nějaké době jsem z asi 5 čisel se dovolal na nějakého technika kde jsem mu vysvětlil co se děje a poslal video, za dva dny přijeli. Bylo prasklé těsnění u čidla teploty. Během této návštěvy jsem ještě zjistil, že ve skleněném okénku průhledítka je mraky bublinek defakto to vypadalo jako mléko .Bylo mi řečeno, že to je normální ikdyž po tel. konzultaci s montérem z jiné f. je to špatně. Čidlo bylo vyměněno čerpadlo jakoby opět v pořádku. Letos2022 13.1 čerpadlo běželo ale netopilo , závadu žádnou nehlásilo bylo to odpoledne a v nádrži byla ještě tepla voda. Závada se projevila až druhy den,kdy vše vychladlo a nenatopilo, ačkoli čerpadlo běželo a nic nehlásilo. Čerpadlo jsem vypnul a začal hledat závadu, po otevření krytu jsem v pruhledítku zjistil ,že tam nic nekoluje a je prázdné .Závada je diagnostikována na unik chladiva.Ihned volám Schliger ,podařilo se asi na po páté ani nevim kolik čísel bylo vytočeno. Řekl jsem jaky mam problém . Byl pátek, takže řešení až v pondělí. V ponělí jsem zkoušel zavolat ,po nějaké době se zadařilo a bylo mi řečeno že mi dávají termin na středu dopoledne. Zůstal jsem doma a ve středu asi ve 12 hodin volám na Schliger co se děje . Normálně zapřeli termín a samozřejmě, že to vyřizoval kolega, ale záznam tu není. Pokud vim nahrávají si hovory tak jaké dohledávání, vždyť jsou jednička na trhu. Jakmile zvednete telefon tak do pátku to tam bylo. Dnes jsem volal a už vše vymazali, i ty přiblblý kecy, že žaví drát nedrát. Pokud to někdo poslouchal/ bylo to na čísle 566440008.Dobrá tedy ve středu mi po delším dohadování zdělili, že nemají chladivo, takže příjde po neděli. V pondělí jsem opět volal- není chladivo, ale že má příjít. Takže jsem zkoušel každy den a opět to stejné. Minulý týden ze zoufalství jsem jim navrhnul, že si chladivo seženu, jelikož chladivo není problém sehnat v 9kg značka R32. Jenže ouha bylo mi řečeno, že to není ono ,že toho je více druhů . No nevím, ale člověk není idiot, aby nepoznal ,že ho někdo tahá za nos.Ale chladivo určitě příjde . Přišlo nějak v pátek, termín mi nedají pry až v pondělí. .Zapomněl jsem dodat, že mi vždy tvrdili jak mě budou informovat .Nezavolali ani jednou. Mam všechny hovory nahrané. Konečně v pondělí volám a dávají mi termín na středu , no tak sláva. Ve středu volají ,že nepřijedou podělalo se jim plnící zařízení. Dnes jsem volal a stále není plnící zařízení Je to měsíc , myslím že firma která tvrdí že je jedničkou na trhu by se měla postarat aby čerpadlo fungovalo. Mam doma mamku 84 roku a zajistit teplo je opravdu zážitek, protože elektrokotel který je namontovan je slabý a nevytopí a hlavně jsem ho měl a kvůli spotřebě jsem to dal pryč . Spotřeba kotle je 9 kw a běží to celý den při ceně 4 kč za kw a to nevim, kolik teď stoji vlastě momentálně kwh.Pracuji u firmy která má své vyrobky po celé Evropě i v Asii ,musime zajisti servis. Naše termíny jsou dny jelikož zákazník by s námi hodně rychle vyběhl.F.Schliger spoléhá na neinformovanost spotřebitele, proto toto píšu . Je to firma, která není spolehlivá a nikoho nezajímá že nemate, toto ,podělalo se tamto.Ještě pro informaci budoucích nešťastniku. Volal jsem dnes na Liberecký uřad pro kotlíkové dotace , chtěl jsem zjistit něco o odstoupení od smlouvy a když pani slyšela jmeno Schliger hned věděla o co jde . Samá stížnost a když jsem ji řekl, že chci udělit recenze hned mi zdělila že to mažou. A na dotaz kterou firmu by mi doporučila, mi bylo řečeno každá jiná jen ne Schliger . Takže já přechazím do odstoupení od smlouvy a během pár dní vše bude už řešit pravník. Ještě uvažuji se připojit k hromadné žalobě
Dnes je16.2. opět telefon a opět výmluva že zařízení ještě nemají opravené ať volám v pátek NEZKLAMALI
A ještě chci upozornit že je doslovně 0 reakce na maily, mužete psát jak chcete žádná odezva..
Všechny zdravim
MT Mirek Třeska @mirek.treskaMáme od Schliegeru FVE, a s komunikací a servisem máme stejnou zkušenost. Na emaily neodepisují, dovolat se jim dá jen těžko a pak si vás týdny přehazují jak horký brambor. Jen občas jsem dostal emailem odpověď, že email předali k řešení, ovšem řešení už nepřišlo.
Ještě že od nich nemáme tepelné čerpadlo!
Problém s nimi je, a to velký. Rok 2020: podepsaná smlouva o dodávce FVE s bateriemi... Poslala jsem peníze, 220 tisíc na zálohách... Rok 2021: červen montáž FVE, revizní technik vzápětí nevystavil revizi kvůli závadám v napojení,po nekonečných urgencích došlo k nápravě tuším někdy koncem srpna,revize vystavena v září, povolení od provozovatele distribuční soustavy jsem získala v listopadu, kdy jsem slavnostně FVE spustila... Od té doby 4x výměna baterií ( máme únor),protože prostě baterie se nedokážou nabít, ale bohužel zřejmě softwarovou chybou ani nejsou schopny nejit pod asi 8% vybití. O tom, že zřejmě dotace mě mine, ani nemluvím. Takže já se Schliegerem bojuju 2 roky a rozhodně nemám dobojováno, ROZHODNĚ NEDOPORUCUJI!!!!!!!!!!!!
EV Eliška Vaníčková @eliska.vanickovaJá zaplatil právníka kromě 6000,- za jeho práci jsem stihl vycouvat před zaplacením zálohy, ale právní kanceláři neodpovídají nic, nula , zero
Nikdy více Schlieger, absolutně kálí na stávající zákazníky. Nekomunikují, natož aby jeli na servis.
JM Jiří Matějček @jiri.matejcekNaprosto stejná zkušenost. Katastrofa. Všechno špatně, nulová komunikace, servis po instalaci žádný. Neuvěřitelné, že ještě mají zakázky. Vyhnout se této "firmě", nedovedu si představit horší! Lituji každého, kdo se nechal oklamat.
Je to firma s nejhorším možným hodnocením. Pokud nechcete mít problémy, volte jinou firmu.
JZ Jaroslav Záděra @jaroslav.zadera765Dobrý den pane Záděra, jménem celé naší společnosti bych se Vám chtěl omluvit za Vaši špatnou zkušenost s naší firmou. Aktivně pracujeme na zlepšení všech aspektů naší firmy. Každým dnem se náš tým rozrůstá a zlepšuje a snaží se poskytnout co nejlepší zákaznickou péči.
Za společnost Schlieger zdraví Tomáš
Někdy je problém s tzv " místní firmou. Místní elektrikář mi v rozvaděči nezapojil všechny pracovní nuly, instalatéři mi udělali dva vývody za sebou ve stejné výšce, omítkářii mi na stropě udělali omítku ne 1cm, ale 3mm. Kanalizaci jsem kupoval část v Rumburku, část v Uherském Hradišti, ušetřil jsem 50% ceny oproti Praze a okolí, střešní latě za půlku z Nymburka, atd, atd. Vše včetně dopravy. Jen na základové desce jsem díky firmě z Jihlavy ušetřil 150 000 Kč. Tak potom podporujte tzv " místní firmy" Ať jsou to diletanti, zloději nebo skuteční fachmani, všichni si myslí, že kdo staví, je miliardář a padne před nimi na pr*el. Bezprsťáka tesaře jsem vyhnal a raději si krov postavil sám. Dělal jsem ho v jedné osobě skoro měsíc, ale ušetřil jsem cca 300 000,-.
Ahoj, mám zkušenost a opravdu NEDOPORUČUJI. FVE od nich mám a celý ten porod trval rok. Na co sáhli, vše bylo chybně. Komunikace nulová. Pravděpodobně tam nepracují odborníci, pouze námezdní síly z bývalých sovětských republik. A to s nimi mám jako vedoucí poměrně velkých staveb osobní zkušenosti. Nyní bych chtěl něco ověřit a přidat pár panelů, ale na mnoho SMS, telefonů i mailů se nikdo neozve. Prostě hrůza.
KH Karel Hotový @chudakPřed 30 léty mi onkel v NSR říkal - maso kupuju od místního řezníka,rohlíky od místního pekaře,kotel beru od místního topenáře,byť jsou všichni dražší než přespolní,nemluvě o celostátních firmách.
U nás to je přesně naopak,raději od firmy 300km vzdálené, jen aby soused nezbohatl.
Čili ani 30let nestačí na to,aby zákazník bral služby na doporučení...
Před necelým rokem jsem je taky oslovil. Prvotní mail s velmi neurčitou nabídkou - nejlepší střídač, nejlepší baterie, nej,..., zaručení čistého zhodnocení investice min. 10% Když jsem chtěl blíže specifikovat použité monokrystalické panely protože se mi nezdála plocha panelů k výkonu tak jsem už odpověď nedostal
HR Honza Ringo @honza.ringo347Dobrý den pane Ringo, jménem celé naší firmy bych se Vám chtěl omluvil za tuto situaci, která nastala při Vašem zájmu o náš produkt. Chyba se pravděpodobně vyskytla na straně některého z našich obchodních zástupců. Rádi bychom se odčinili a pokud máte stále zájem, rád bych Vás poprosil o zaslání Vašeho telefonního čísla, které jste předtím zadával zde na tento e-mail: info at schlieger.cz a někdo z našeho týmu Vás bude kontaktovat a pomůže Vám vyřešit tento problém.
Děkuji
Za společnost Schlieger zdraví Tomáš
Nevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení
Přihlášení
nebo se přihlaste emailem
Nemáte účet?
Vypadá to, že nejste přihlášen
Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.
Technická podpora
Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.